Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Vyzvednutí na prodejně trvá už přes týden a obchod nereaguje na maily.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Nauctovali my 2× DPH

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Zboží přišlo v poškozeném obalu

    Zboží bylo ve dvou krabičkách ta vnější která ho chránila při přepravě byla v pořádku ale ta menší která byl původní byla na jednom rohu poškozena, za mě to mohlo vniknout jen pri balení objednávky a přípravě na odeslání. Jelikož se jedná o dárek. Tak to nevypadá moc dobře.

    Reakce obchodu UDÍME-GRILUJEME

    Dobrý den Petře,

    Děkujeme, že jste s námi sdílel Vaši zkušenost. Mrzí nás, že jsme nesplnili Vaše očekávání. A je nám skutečně velice líto, že v souvislosti s Vaší objednávkou vznikly popisované komplikace. Jedná se o neobvyklou situaci, za kterou se velice omlouváme. Již víme, co jsme mohli udělat lépe a podnikli jsme potřebné kroky k nápravě. Věříme, že na nás nezanevřete.

    Přejeme pěkný den,

    Tým Udíme-grilujeme