• Nedoporučuje obchod

    20 %

    • cena
    • komunikace
    • dodací lhůty
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • hezké zboží za dobré ceny
    • komunikace

    nedoporučuji,zboží objednáno 16.9,urgováno 2.10. dosud do 7.10. žádná reakce ,naštěstí nedošlo ani k placení ,objednávku jsem zrušila

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Nekomunikují

    Nedoporučuji, zboží jsem objednala 15.9.2016 a do dnešního dne se mi nikdo neozval.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Po vice jak tydnu od objednavky zadna reakce obchodu,na muj mail ohledne zruseni objednavky mi prisla automaticka odpoved,ze z duvodu nemoci budou objednavky pozdrzeny o cca 3 dny.
  • Nedoporučuje obchod

    • zboží po 14 dnech nedorazilo bez jediné zprávy
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • zajímavé ceny
    • minimální komunikace se zákazníkem. Pomalá dodací lhůta.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • absolutně bez komunikace, obchod nemá ani tel. kontakt
    • uváděná doba vyřízení objednávky nesouhlasí

    Pokud si chcete ušetřit nervy tak se tomuhle obchodu obloukem vyhněte.

  • Nedoporučuje obchod

    • Obchod mi na dotaz ohledne me zasilky ani neodpovedel
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • špatná komunikace.

    Není jisté jestli vám dojde zboží a budou s vámi komunikovat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Absolutne zadna komunikace. Telefon neuvadi, na e-mailove dotazy nereaguji a zadna reakce neprisla ani na zruseni objednavky.

    Nedoporucuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • chybí telefonní číslo na stránkách a na emaily nereagují
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • není uvedeno telefonní číslo

    vůbec bych nedoporučovala nakupovat

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží ani po měsíci od objednání nebylo doručeno. Obchod neodpovídá na mé otázky o stavu objednávky, proto jsem ji musela stornovat a zboží objednat jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • o žádných výhodách nevím
    • zásadně se zákazníkem nekomunikuje

    NEOBJEDNÁVEJTE v tomto obchodě
    objednané zboží jsem ani po čtyřech týdnech neobdržela
    na můj dotaz mi nebylo vůbec odpovězeno
    objednávku jsem zrušila a zboží objednala jinde, kde mi mou objednávku obratem vyřídili

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nekomunikují, objednávku nepotvrdili ani po týdnu

    V dnešní době existuje takové množství e-shopů s dětským zbožím, které objednávky vyřizují do 3 dnů expedicí, že nelze v takové konkurenci existovat s přístupem, který mají v tomto obchodě. Obchod nekomunikuje a ani po týdnu nebyli schopni přes opakované dotazy sdělit, zda objednávka bude realizována a kdy. Proto jsem ji zrušila a nakoupím jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Bohužel nemohu doporučit. Dodání zboží trvalo téměř 2 měsíce. Chyba sice byla i na straně jejich dodavatele, který měl problémy s výrobou, ale nejsem spokojena se špatnou komunikací obchodu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • dlouhá doba dodání
  • Nedoporučuje obchod

    Po objednání jsem několikrát kontaktoval obchod,bez jaké koliv reakce z její strany.
    Zboží mi vůbec nedorazilo a nikdo se ani neozval.V žádném případě nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • komunikace

    Zaplatila jsem zboží v pondělí, ještě ten den nebo druhý den měla paní peníze na účtě. Ve čtvrtek a v pátek jsem se emailem dotazovala na stav objednávky, jelikož se nikdo neozval, jak to s objednávkou vypadá. V pondělí jsem napsala už trochu ostřejší, ale slušný email s dotazem na stav objednávky a pokud paní nezačne komunikovat, začnu to řešit dál přes ČOI, policii...až po tomto emailu začala paní druhý den komunikovat, nejdřív, že zboží je zabaleno ale pak si prý přečetla můj email, který ji urazil a objednávku mi zrušila. Prý byla nemocná a proto nekomunikovala...
    Peníze za mou objednávku ale hned druhý den po zahájení komunikace vrátila, bez problémů.
    Takže nevím, už zde nenakoupím a známým bych to také rozmlouvala, ale s vrácením peněz nebyl nejmenší problém.

    Reakce obchodu Dětský obchod u Gaspary

    dobrý den,
    informace o nemoci byla na eshopu a také že objenávky a maily budou vyřizovány od určitého datumu. už opravdu nevím, jak psát informace nemoc a dovolená, ale je to tím, že spousta zákazníků nečte a nemá zájem o informace okolo zboží a objednávek, které jsou dostupné a hledí pouze na to co se týká jich samotných. ostatní zákazníci dokázali pochopit nemoc a mohli počkat nebo objednávku zrušili sami, pokud nemohli čekat. nikdo z nich ovšem neměl jednání jako tato zákaznice, která ani nebyla ochotna připustit, že někdo mohl onemocnět a hned začala vyhrožovat i když dostala odpověď hned jak bylo možné.

    S pozdravem dětský obchod U Gaspary

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nic..objednala sem neozvali'se zbozi neprislo a zadna reakce obchodu.