• Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Objednal jsem si to co je výše na obrázku, samolepka která měla mít s obou stran folii, jenže mi to přišlo nalepené na kousku plastu s kterého to musím strhnout a přelepit na svoji TrueCam kde je unášeč o nějaký milimetr menší. Nevím zdali to bude dobře držet.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den,
    Píšu sem jen proto, abych uvedl pár věcí na pravou míru. Objednávku na novou kameru A7 jsem učinil v září roku 2023, s dostatečným předstihem na vánoční překvapení. Bohužel došla až na konci měsíce února roku 2024.
    Smutné na tom všem je fakt, že objednávka byla učiněna poté, co mi dlouhá leta sloužila kamera typu A5, která se ale neopravitelně porouchala a obchod mi nabídl kompenzaci a to ve výši 20% slevy na nákup. Za ní opravdu děkuji.
    Ale čekat bezmála půl roku na svojí objednávku mi nepřijde úplně fajn. A to i té, co jsem byl opakovaně ujišťován, že příští měsíc už určitě kamera bude.....
    Nevím co si mám o tom všem myslet.

    Reakce obchodu TrueCam.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. Mrzí nás vzniklá komplikace. Bohužel, tyto komplikace jsou důsledkem současné globální situace v oblasti dopravy, na kterou nemáme přímý vliv.
    Omlouváme se za vzniklé nepříjemnosti a chceme Vás ujistit, že se snažíme maximalizovat naše úsilí, abychom tyto komplikace co nejrychleji vyřešili.
    Děkujeme za pochopení.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Tým TrueCam

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod mi hned po objednání objednávku zrušil. O důvod zrušení jsem si musel sám napsat. Čekal bych, že mě v případě nedostupnosti jedné nebo dvou položek nejdříve někdo kontaktuje, aby se se mnou domluvil na dalším postupu a ne, že mi bez sebemenšího zájmu vystornujou objednávku za bezmála 2000 kč. Zboží, které chybělo mělo dorazit za cca 14 dní, bohužel ani po 14ti dnech se nikdo neozval, po víc jak 3 týdnech jsem zase já reagoval, abych se dozvěděl, že mi eshop prodal i zboží, které měl v době objednání skladem a tak teď nečekají na jednu položku, ale na 2. A ta přijde zase až za měsíc. Objednávku jsem zrušil a objednal levnějí na Alze, doručení pres noc.

    Můj názor je, že bych si kvůli tomuto obchodu nekoupil už ani kameru značky TrueCam, jen abych od nich v budoucnu nic nemusel dokupovat, obchod je určen pro lidi, co mají pevné nervy a nevadí jim čekat měsíce na zboží bez záruky doručení.

    Reakce obchodu TrueCam.cz

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za Vaši zpětnou vazbu. Omlouváme se za jakékoli nepříjemnosti.

    Chápeme, že kvalitní komunikace je klíčová a je pro nás důležité, abychom byli v kontaktu se svými zákazníky. Budeme se snažit zlepšit naše komunikační kanály a zajistit, aby byly odpovědi na dotazy poskytovány co nejdříve.

    Ohledně nedostupnosti zboží, omlouváme se, že jsme Vám nebyli schopni poskytnout požadovaný produkt. Snažíme se udržovat dostatečné skladové zásoby, ale občas se mohou vyskytnout situace, kdy je některý výrobek dočasně nedostupný. Budeme dále pracovat na zlepšení, abychom minimalizovali takové případy.

    Vaše spokojenost je pro nás prioritou a budeme se snažit vyřešit tyto problémy a poskytnout Vám lepší služby. Pokud máte nějaké konkrétní dotazy nebo potřebujete další informace, neváhejte nás kontaktovat. Děkujeme za Vaši trpělivost a porozumění.

    S pozdravem,
    Tým TrueCam

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    když jsem si koupil kameru truecam s5 byla mi dodana bez českeho navodu

    Reakce obchodu TrueCam.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu. V recenzované objednávce byl objednán pouze nalepovací 3M držák pro Vaší kameru. Mrzí nás, že Vám v balení původně zakoupené kamery chyběl návod. Návod ke své kameře naleznete po zadání sériového čísla (které naleznete na spodní straně kamery) na našich webových stránkách, zde:
    https://www.truecam.com/cz/manualy-a-aktualizace/
    V případě potřeby či dalších nejasností prosím kontaktujte naši zákaznickou podporu na e-mailu [email protected].
    S pozdravem a přáním pěkného dne
    Tým TrueCam

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Hezký design
    • Klamavé popisky produktu

    Reakce obchodu TrueCam.cz

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za recenzi. Abychom mohli situaci prověřit a napravit, chtěli bychom Vás požádat o zaslání názvu produktu a informace, o které se domníváte je uvedená mylně, na e-mail [email protected]. Situaci prověříme a Vaší reklamaci jistě vyřešíme k Vaší spokojenosti.
    S pozdravem a přáním pěkného dne
    TrueCam

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Bez připomínek, vše proběhlo OK.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatná zkušenost,již dvě kamery nefunkční,obchod neřeší,arogantní jednání.
    Teď objednaná kamera,zboží objednáné,zaplacené,napsaný mail,že vyexpodované,a pak mail,že není na skladě?Možná ,že bude v listopadu,prosinci?
    Již nikdy tento obchod,doteďka nejsou zaslány peníze zpět

    Reakce obchodu TrueCam.cz

    Dobrý den, děkujeme Vám za recenzi.
    Velmi nás mrzí vzniklá komplikace, bohužel došlo k vyprodání kamery a její naskladnění předpokládáme koncem listopadu. Peníze za Vaši objednávku byly po stornování objednávky vráceny zpět na Váš bankovní účet.
    S pozdravem a přáním hezkého dne
    TrueCam

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Telefonicky jsem se informoval jestli je zboží skladem, bylo mi řečeno že ano, aby my po objednání a zaplacení přišel e-mail že zboží není a bude nejdříve za měsíc. Je to již jeden a půl měsíce a stále čekám.

    Reakce obchodu TrueCam.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi. Omlouváme se za zpoždění naskladnění. Vaši objednávku jsme dnes předali k expedici a měla by Vám tak dorazit v následujících pracovních dnech.
    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Tým TrueCam

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nejsou nahradni dily na kamery, ktere prodavaji
    • ceka se klidne 6 mesicu

    levne nekvalitni sunty

    Reakce obchodu TrueCam.cz

    Dobrý den,

    Vaše nespokojenost s obchodem nás velmi mrzí. Vaši objednávku můžeme rozdělit a odeslat díly, které máme skladem. Naskladnění chybějícího dílu očekáváme v první polovině června, následně bude Vaše objednávka automaticky expedována. V případě zájmu o rozdělení objednávky prosím kontaktujte naši zákaznickou podporu na [email protected].

    S pozdravem a přáním pěkného dne
    Tým TrueCam

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • TrueCam Mx magnetický CPL filtr je k ničemu vyhozené peníze

    Reakce obchodu TrueCam.cz

    Dobrý den,

    mrzí nás Vaše nespokojenost s výrobkem. Vaši objednávku jsem chtěla ověřit. Ale dne 7.2.2022 byla na Vaší žádost zrušena. Pokud se jedná o zboží doručené v jiné objednávce a nejste s ním spokojen, je možné odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Případně nás prosím kontaktujte na [email protected]

    S pozdravem
    Tým TrueCam

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • přehledně strukturovaný web
    • kvalitní a srozumitelné popisy výrobků
    • nabízí něco, co nejsou schopni dodat

    Objednal jsem si nejdražší kameru do vozu a k tomu jsem chtěl i paměťovou kartu, která bude výrobcem podporována a to mi bylo při nákupu také nabídnuto. Karta se ukazovala, že je skladem a byla přidána do košíku. Druhý den mi stroze přišla do emailu zpráva, že paměťová karta není dostupná a e-shop neplánuje ani její další naskladnění. Vzhledem k automatické nabídce a statusu - skladem, to považuji za velkou vadu na jinak solidní nabídce.
    Z tohoto důvodu jsem celou objednávku zrušil.

    Reakce obchodu TrueCam.cz

    Dobrý den,

    v době, kdy jste objednávku uskutečnil, bohužel nebyla jasná dostupnost paměťové karty microSD. Momentálně očekáváme naskladnění na konci ledna 2022. Pokud budete mít zájem, prosím ozvěte se a objednávku obnovíme a vyčkáme v naskladnění. Můžete reagovat na e-mail z kterého Vám přišla odpověď o nedostupnosti.

    S pozdravem a přáním hezkého dne,
    Team TrueCam

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • došel jiný komponent v uzavřeném balíku bez omluvy nebo dalšího komentáře

    V nabídce a všude na videích a jiných nabídkách je, že obdržíte v balíčku adaptér do autozapalovače se dvěma USB výsupy . Omyl, pouze s jedním výstupem a přitom v přiloženém návodu je taktéž uvedeno se dvěma výstupy. To mě zklamalo a udělal jsem si obrázek o korektnosti.

    Reakce obchodu TrueCam.cz

    Dobrý den,

    tato situace nás velice mrzí. Bohužel jste obdržel starší obchodní balení. Prosím kontaktujte naší zákaznickou podporu na e-mailu [email protected]. Na zákaznické podpoře Váš problém dořešíme a náhradní díl dopošleme.

    S pozdravem a přáním krásného dne.
    Team TrueCam

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    dlouhá doba než bylo naskladněno

    Reakce obchodu TrueCam.cz

    Dobrý den,

    velice nás to mrzí, bohužel však Vámi objednaný model kamery není aktuálně skladem. Termíny naskladnění jsou uvedeny na našem eshopu u daného produktu.

    Za komplikace se ještě jednou omlouváme.

    S pozdravem
    tým TrueCam

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Napíšou že co bylo skladem skladem už není jestli chcete počkat.
    • Neustále něco není skladem

    Zboží na eshopu kde jasně napsáno skladem najednou nebylo skladem stalo se mne tak 2x za posledních cca 3 roky. Z toho 1x zboží ani nedorazilo.

    Reakce obchodu TrueCam.cz

    Dobrý den,

    tato situace nás velmi mrzí. Z důvodu množství objednávek, zřejmě došlo k vyprodání produktu. Položka se tedy mohla v době přidání do košíku zobrazovat jako skladem.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    Tým TrueCam

  • obchod , tak nejak .... ale absolutne nekvalitni dany vyrobek !!!

    Reakce obchodu TrueCam.cz

    Dobrý den,

    Vaše zkušenost nás mrzí. Můžete nám prosím sdělit na [email protected] , co konkrétně se s daným příslušenstvím pro kameru stalo?

    Děkujeme.

    S pozdravem a přáním hezkého dne
    tým TrueCam

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kameru jsem objednal před 4 týdny. U kamery bylo napsáno, že jsou na skladě. Přesto mi skoro po týdnu došel první mail, že naskladnění bude v polovině května, tak zda počkám, nebo chci objednávku zrušit. Požádal jsem o zrušení a vrácení peněz na účet. Uběhl další týden a došel mi úplně stejný mail jako v prvním případě. Peníze také nedošly. Tak jsem odpověděl stejně. Objednávku zrušit a peníze vrátit. Po dalším týdnu žádné reakce a tak jsem volal do firmy. Tam mi bylo sděleno, že žádné maily ode mne neobdrželi. Že mám napsat nový a na jinou adresu i s číslem účtu, že se tomu hned budou věnovat. A dnes mi došel mail, abych zhodnotil své postřehy s kamerou. To je tedy opravdu nehorázné.

    Reakce obchodu TrueCam.cz

    Dobrý den,

    tato situace nás velice mrzí. Dotazník s hodnocením objednávky je rozesílán automaticky na základě časového intervalu od vytvoření objednávky.
    Kolegyně Vás kontaktovala ohledně nedostupnosti v den objednávky a poté o týden později. Je možné, že první zpráva skončila ve spamové schránce.
    Prosíme, zašlete nám požadavek na stornování objednávky a čísl bankovního účtu na [email protected].

    Za komplikace se omlouváme a děkujeme za pochopení.

    S pozdravem
    tým TrueCam

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dodací doba strašná

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Protože již jednu TrueCam mám a jsem s ní spokojen, objednal jsem si v eshopu skladem dostupnou kameru, kterou jsem chtěl darovat pod stromeček. Neočekával jsem, že se tento eshop "sníží" k praktikám jiných - po potvrzené objednávce a avízu o expedici objednaného zboží - řády minut (asi robot) - mi po dvou dnech došel email, že "čau lidi, sorry jako, ale objednané zboží není skladem, bude naskladněno v únoru 2021" - hustý!!!! - a jooo - dejte nám vědět, jestli chcete zrušit objednávku nebo si počkáte - OMG :-) Po telefonátu na info linku mi slečna slibovala modré z nebe (bla bla bla, máme externí sklady, zjistím zda tam náhodou nemáme, bla bla bla atp, ...), ale ve finále to dopadlo tak, že po dalších třech dnech došel email, že objednávku ruší sami - takže palec dolů!!!!
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • kvalita neodpovídá reklamám podle kterých jsem nakupoval
    • při odpojování přední kamery musi se zadní kamera odpojit kabelem
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Potřeboval jsem koupit náhradní senzor GPS ke kameře A7s. Prakticky rok nebyl vůbec dostupný.

    Před zhruba dvěma roky jsem koupil kameru A7S s GPS a databází radarů, poté o rok později na jiné auto ještě druhou, také A7s. Od prvního uvedeni do provozu obou kamer byly problémy. Tu první jsme museli vyměnit hned po zakoupení. U vyměněné i u později druhé koupené nešlo aktualizovat software a databázi radarů - až na několikatý pokus; na některém počítači, i když jsem použil přesný postup instalace podle readme a pokynů pro odstranění problémů se instalace aktualizací nezdařila vůbec.
    Pokud se použije nalepovací držák kamery pro upevnění kamery na skle nebo přístrojové desce, pak se musí některé aktualizace provádět z notebooku přímo v autě, protože část držáku, přes který se musí připojit kabel z počítače, a do kterého je zasunut senzor GPS, nejde z auta odejmout.
    Vysunutí samotné kamery z držáku je v autě nadlidský úkol. Pojišťovací západka je umístěná tak, že běžné odnímání kamery při parkování (např. přes noc) je neuvěřitelně komplikované a například ženy si s tím vůbec neporadí. Podstatný problém je ale, že obě kamery se často nepravidelně vypínají, zasekávají, restartují anebo prostě samy od sebe při jízdě úplně vypnou. Pak se musí doma všechno uvést do továrního nastavení a software i databáze radarů se musí znovu aktualizovat ... Prohlížeč záznamů, který se vždy nakopíruje do paměťové karty, nelze pod Windows 10 (ale i na předchozích verzích, Windows 8) spustit na žádném počítači, který máme...
    Na jedné z kamer se nám "poštěstilo" ztratit zasunovací senzor GPS, který obsahuje databázi radarů, ale objednat náhradní se podařilo až téměř po roce ... prostě "byl nedostupný".
    Závěr: Už nikdy žádnou kameru od výrobce TrueCam.