Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží přišlo včas, dobře zabalené
    • Na faktuře bylo zboží popsané správně, ale dostala jsem 2x ty samé trička místo 2x rozdílných.

    Zklamání z toho, že budeme 2 trička vracet na výměnu, neboť nám přišly 2+2 stejné, i když v objednávce i na faktuře jsou rozdílné.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • Rychlé vyřízení objednávky
    • Potisk na 2 ks ze tří byl nekvalitní - loupe se a místy chybí. Chtělo by to před odesláním zkontrolovat. Zboží jsem zaslala zpět, firma nepřevzala, takže mi po dvou týdnech opět přišlo. Komunikace laxní až nulová. Nechce se mi zkoušet opět posílat za další poštovné.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Vracela jsem tričko s žádostí o změnu velikosti, nicméně ani po 14 dnech jsem neobdržela žádnou potvrzující zprávu, psala jsem již dva emaily na které mi stále nikdo neodpověděl a na telefonním čísle mi sdělili, že mám volat později. Opravdu mě už nebaví se neustále připomínat.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • kvalitní materiál trička
    • špatná komunikace
    • dlouhá doba dodání

    Tričko jsem objednávala jako dárek k narozeninám a bohužel nejsem s obchodem spokojená. Na e-shopu bylo uvedeno, že každá objednávka je odesílána do 24 hodin od objednání. Objednávku jsem udělala 4.12. s okamžitou platbou a tričko dorazilo až 16.12., což už bylo pozdě. Objednávku jsem tedy chtěla v zákonné lhůtě vrátit, oznámila jsem to předem e-mailem e-shopu, bohužel bez zpětné vazby. E-shop odmítl zásilku převzít v poslední možný den zákonné lhůty bez vysvětlení, proto už nemohu zásilku vrátit. Nikdo jí ani není ochotný převzít a nikdo z obchodu neodpovídá na e-mail ani telefon. Bohužel tedy obchod nedoporučuji.