Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • tragická komunikace
    • nedá se dovolat, nevolají zpět, neodpovídají
    • neochota řešení požadavku
    • čekáme již měsíc na fakturu
    • dokola se omlouvají, ale problém neřeší
  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ani 6 dní po úhradě faktury obchod objednávku nepotvrdil, nekomunikuje.

    Reakce obchodu Trihorse.cz

    Dobrý den,
    ještě jednou se velice omlouváme. Opravdu moc nás mrzí, že jsme omylem přehlédli Vaši platbu, a tím pádem se vyřízení objednávky zpozdilo. Jako omluvu prosím přijměte dárek, který jsme včera spolu s Vaší objednávkou odeslali.

    S pozdravem a přáním krásného dne
    Eliška z Trihorse.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Nekomunikujú,tovar objednaný od konca decembra.. písala som dva maily ani na jeden neodpovedali

    Reakce obchodu Trihorse.cz

    Dobrý den,

    píšeme ohledně Vaší objednávky. Zboží jsme odeslali hned následující pracovní den. Zásilka se nám vrátila už kolem 5. ledna a první email jsme Vám posílali o den později, jestli objednávku chcete zrušit či ji poslat znovu na Vaši adresu. Na dva emaily, které jste nám napsala, jsme odpověděli totéž. Prosím, zkuste se podívat do spamu, je totiž možné, že emaily spadly tam, jelikož jsme Vám opravdu odpovídali. Mimo jiné jsme se snažili i dnes dovolat na uvedené číslo v objednávce, ale neúspěšně.
    Budeme rádi, když tenhle problém vyřešíme. :)

    Tým Trihorse

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zatím nemůžu hodnotit zboží mi bohužel ještě nedošlo

    Reakce obchodu Trihorse.cz

    Dobrý den,

    minulý týden jsme Vám na email zasílali informace ohledně objednávky. Moc nás mrzí, že se k Vám nedostaly.

    V případě jakýchkoliv dotazů jsme dostupní i na telefonu +420 733 538 200.

    S pozdravem a přáním pěkného dne
    Eliška z Trihorse.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    obchod nekomunikuje so zakaznikom

    Reakce obchodu Trihorse.cz

    Dobrý den,

    ještě jednou se moc omlouváme za komplikace. Opravdu nás mrzí, že jsme Vaši platbu přehlédli. Jako omluvu prosím přijměte dárek, který jsme Vám k objednávce přibalili.

    Krásný den za tým Trihorse.cz přeje

    Eliška