• Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neaktuální skladové zásoby v internetovém obchodě

    Objednal jsem zboží s tím, že je na skladě a ihned k odeslání. Obdržel jsem potvrzení objednávky. Druhý den jsem však obdržel email s informací, že zboží nemají na skladě a údaje o množství aktualizují ručně. Objednávka mi byla (byť s omluvou) ze strany obchodu zrušena. Jediná pozitivní věc na této skutečnosti je ta, že mne o tom informovali rychle.

  • Objednal jsem zboží z výprodeje(2+2ks-celková cena s dopravou cca318Kč).
    Zde je odpověď po objednávce z obchodu:
    "Dobrý den pane Xxx, velmi se omlouváme, ale v systému došlo k naskladnění nových kusů a spolu s tím nastalo přecenění na 338 Kč / ks. Prosíme o Vaše vyjádření, jak dále postupovat, jestli budete chtít případně objednávku stornovat a peníze navrátit zpět. Děkujeme za informaci a ještě jednou se omlouváme za komplikace."

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží které bylo na eshopu objednáno za cenu 6600,- následně obchod odmítl doručit s tím že byla špatně zavedena cena do systému. Následně mi byla nabídnuta cena asi o 30% vyšší. Ani přes upozornění že to nebyla moje chyba, a že zboží se dá běžně sehnat na jiných eshopech za mnohem nižší cenu (20 eshopů zboží nabízelo levněji) eshop nenabídl žádné řešení .

    Reakce obchodu Tricolor Shop

    Za způsobené komplikace se kupujícímu znovu omlouváme.
    Naší vinou byla u produktu zjevná chyba v ceně, ta se výrazně odchylovala od cen v jiných obchodech. V souladu s obchodními podmínkami jsme kupujícího na tuto skutečnost ihned upozornili. Jako omluvu jsme nabídli z naší strany nejnižší možnou cenu.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Obchod u mě ztratil důvěru, kvůli objednávce, která byla podle eshopu Ihned k odeslání, což se posléze ukázalo jako mylná informace, protože zboží ve skutečnosti už nebylo skladem.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    1)telefonicky jsem byla firmou ujištěna, že CD přehrávač je dodáván se síťovým adaptérem, no, není a navíc jaksi nejde ani sehnat ( Datart např. tento typ nemá)
    2)na faktuře je uvedena záruka 3 měsíce, ačkoliv se jedná o nový nepoužitý výrobek
    oboje budu muset s firmou řešit:-(

    Reakce obchodu Tricolor Shop

    1) Kupující zásilku obdržela 5.2.2020, o tom, že výrobek není kompletní, jsme se dozvěděli až z tohoto komentáře, tedy týden po převzetí zásilky.

    2) Na produkt je záruční doba 24 měsíců, ta je také uvedena na Dodacím a záručním listě, který kupující obdržela společně s výrobkem. V názvu produktu na faktuře je uvedeno "záruka 3 měsíce", je naše chyba, že jsme název produktu neopravili, pro kupující to může být matoucí. Nicméně, název položky na faktuře nemá vliv na délku záruční doby, která je 24 měsíců a je uvedena na záručním listě.

    Ani s jedním problémem nás kupující doposud nekontaktovala.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    dávno zaplaceno a zboží nikde

    Reakce obchodu Tricolor Shop

    Jedná se o zboží na objednávku s dobou dodání do 1 týdne. Kupující byl informován o tom, že zboží od dodavatele obdržíme v pozdějším termínu, než bylo avizováno na webu. Na dotaz, zda na zboží počká, nebo chce objednávku stornovat, zákazník neodpověděl.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Objednávka zrušena obchodem,matoucí info o dosažitelnosti produktu a potom napíšou že jej prostě neseženou.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Objednané granule pro psa byly přes více než 2 měsíce prošlé, což se projevilo hned po otevření pytle (zapáchající granule). Po kontaktování obchodu přes telefon byla jejich reakce bezproblémová: "Napište číslo účtu a peníze Vám vrátíme a granule si vyzvedneme pomocí kurýra." Což se ovšem do dnešního dne (23.3.2018) vůbec ale nestalo!

  • Po dvanácti dnech čekání mi přišel mail, zda si zboží vyzvednu na prodejně, což jsem uvedl již při objednání. Protože fakt nesedím u počítače a nečekám, kdy se mi ozve Tricolor shop, neodpověděl jsem do 24 hodin. Asi za trest mi byla objednávka zrušena. Jednalo se jen o obal na telefon, takže jsem si obal obratem koupil jinde. Nedovedu si představit jak by se obchod zachoval, kdybych tam uplatňoval reklamaci.
    Na základě své zkušenosti nemohu doporučit, ale musím varovat. V tomto slušovickém obchodě jim ještě asi nedošlo, že doba pana Čuby je pryč a dnes je problém prodat, ne koupit.

    Reakce obchodu Tricolor Shop

    Stala se (naše) chyba: Zboží bylo po celou dobu nachystáno k osobnímu odběru, ale kupující o tom nevěděl a zboží si nevyzvednul. Když jsme nedostali odpověď na e-mail, předpokládali jsme, že o zboží nemá zájem a objednávku stornovali.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Strašně dlouhá doba dodávky

    Reakce obchodu Tricolor Shop

    Chyba přepravce, zásilka zůstala někde na poště, snažíme se dohledat.