Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Místo udávané dodací lhůty 3-5 pracovních dnů, zboží došlo až po 8 prac. dnech, došla jen polovina zboží, nedoporučuju.

    Reakce obchodu Trekshop.cz

    Jsme si vědomi malého prodloužení termínu, bohužel jsme nemohli ovlivnit zpoždění holí Fizan z Itálie do ČR. Za nedodání vyprodané čelovky se omlouváme a dělujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Informace o dostupnosti zboží neodpovídá realitě
    • Zboží nedorazilo kompletní

    Reakce obchodu Trekshop.cz

    Zákazník objednával teleskopické hole, bohužel jsme k nim zapomněli přibalit chrániče hrotu. Po jeho upozornění, že mu nebyly dodány jsme je obratem doposlali. Omlouváme se tímto za malou komplikaci.

  • Nedoporučuje obchod

    Objednávka byla stále ve stavu nová a na můj dotaz ohledně objednávky nikdo nereagoval.

    Reakce obchodu Trekshop.cz

    Nesouhlasíme s tímto hodnocením . Zákazníkovi jsme posílali mail 5.12.2016 ve 21:47 ohledně dostupnosti položek. Z jeho strany bez odpovědi, bez reakce. Navíc posíláme vždy i SMS ve znění„posíláme vám mail ohledně Vaší objednávky, prosím zkontrolujte si Vaší schránku” . My jsme komunikovali.

  • Nedoporučuje obchod

    • Neaktualizováno

    Reakce obchodu Trekshop.cz

    Zákazníkovi jsme se omluvili. Měli jsme na webu položku, u které byl datum dodání 3 dny, ale bohužel dodavatel jí krátce po jeho objednávce vyprodal. Horší ale bylo to, že šlo o tak specifické zboží, že se nedala nabídnout ani nějaká alternativa...

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Špatně zabalené zboží, při rozbalování bylo třeba použít nůžky a nebýt mé maximální opatrnosti došlo by k poškození zboží.

    Já už tu znovu nakupovat nebudu.

    Reakce obchodu Trekshop.cz

    Děkujeme za upozornění. Trekové hole jsou kvůli tvaru bohužel dost náročné na balení. Balíme je proto do bublinkové a stretch folie. Pro přepravu a ochranu je to dostatečné. Uznávám však že následné vybalování může trvat déle, za což se omlouváme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod zrušil objednávku, protože již nebyla dostupná velikost obuvi, kterou jsme chtěli. Nicméně ani 3 dny poté nezmizela nabídka této konkrétní velikosti a obuviz internetových stránek. přijde mi to nekorektní vůči zákazníkům, kteří se domnívají, že obchod tuto velikost nabízí.
    Obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu Trekshop.cz

    Děkujeme za hodnocení. U této obuvi , ani u konkrétní velikosti nebylo uvedeno, že je skladem. Znamená to, že se musí doobjednat u dovozce. Pokud jí objednáme a on ji nemá skladem, informujeme obatem zákazníka. Chápu, že když je dostupná až dejme tomu za 4 týdny jako ve vašem případě, nechcete tak dlouho čekat. Jen pro upřesnění - zákazník poslal objednávku v 00:11. Ráno v 10:50 jsme mu již psali omluvu, že zboží je vyprodáno a přiložili ještě do mailu dárkový šek na slevu. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nabízí zboží, které je již vyprodáno. I další objednávka, kterou jsme udělali, přišla nekompletní a to bez předchozí informace, která by umožnila zboží nahradit, nebo včas objednat jinde.

    Široký a přehledný sortiment, ale nedostatečná aktualizace, nebo provázanost prodeje s nabídkou.

    Reakce obchodu Trekshop.cz

    Za nedodání jedné položky jsme se zákazníkovi omluvili a činíme tak i nyní. U zboží které zákazník objednal původně bylo TUČNĚ napsáno ”VYPRODÁNO” a dostupnost ”na dotaz”

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    dodací lhůta měla být 3 pracovní dny, zboží po 10 dnech stále nedorazilo. Klamání zákazníka!

    Reakce obchodu Trekshop.cz

    Dobrý den, , přečtěte si prosím mailovou komunikaci. Po Vaší objednávce, která ze nám doručila na Silvestra, s tím, že potřebujete zboží 5.1.2015 jsme Vám napsali, že toto opravdu není možné, že výrobce má inventury. U tohoto konkrétního zboží nebylo ani uvedeno, že by bylo skladem. Děkuji za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevím.
    • mě nákup nevyšel, nechci zobecňovat

    Nechci vynášet obecné soudy, popíšu prostě můj případ. Na webu tuším inzerovali, že zboží expedují do 3 dnů (snad si vzpomínám dobře). Můj nákup plynového vařiče exemplárně nevyšel. Zaprvé mi na mail nepřišlo potvrzení objednávky, musel jsem se o jejím přijetí následující den ujistit telefonicky. Za dalších 5 dní od objednávky jsem volal znovu a dostal odpověď, že zboží sice nemají na skladě ale o osudu objednávky mě do 30 minut informují. Po asi 4-5 hodinách volám znovu - podivili se nad tím, že mi jejich mail s odpovědí nepřišel. Nabídli vynasnažit se zajistit co nejrychleji obdobné zboží. Nechci jiné zboží a žádám zjistit, jak rychle by dodali to původně objednané. Další den ráno ve schránce žádnou informaci nemám, ale podíval jsem se na jejich web, kde se psalo, že bude dostupné až v lednu 2016. Když jsem 10. prosince zboží objednával, myslel jsem, že bude do vánoc. Objednávku jsem tedy zrušil.

    Telefony brali poctivě, vystupovali slušně, objednávku bez problémů zrušili. Na druhou stranu myslím, že jsem o nedostupnosti zboží mohl být informován dříve abych mohl shánět jinde. Takto jsem pročekal zbytečně 7 dní (10. až 16. 12.). Nemyslím, že bych příště měl v Trekshopu zase takovou smůlu, z pochopitelných důvodů to ale zkusím jinde.

    Reakce obchodu Trekshop.cz

    Dobrý den, potvrzení objednávky chodí automaticky na mailovou adresu, kterou udá zákazník při vyplňování objednávky. Tedy na stejnou na kterou probíhala naše následná komunikace. Objednávka nám dorazila v pátek 11.12.2015. To jsme Vám i telefonicky na váš dotaz potvrdili. U položky však nebylo označeni „na skladě” ale informace „obvykle do 3 dnů”. Proto, když v úterý 15.12. nepřišlo od dodavatele na sklad, psali jsme Vám ve mail o tom že je nedostupné a nabízeli jiné řešení. Je mi líto tohoto nedorozumnění, které začalo tím že jste ve schránce nenalezl jak potvrzení objednávky tak i následnou naší omluvu a informaci o zpoždění. Každopádně to že zboží jsme nemohli dodat včas je samozřejmě naše chyba a mrzí nás to jakožto i každý nespokojený zákazník. Poklidné Vánoce přeje za Trekshop.cz Petr.

  • Nedoporučuje obchod

    pochybení ze strany obchodu kdy se inzeruje zboží které již není

    Reakce obchodu Trekshop.cz

    Hamaku kterou jsme nabízeli s dostupností do 5-ti dnů (nebyla tedy skladem označena) bohužel již dovozce neměl k dispozici. Bohužel i to se občas může stát :-) . Zákazníkovi jsme nabídli náhradní řešení.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • na první pohled vcelku slušný sortiment
    • ve skutečnosti nedokáže pokrýt objednávky. Konkrétně důvodem bylo "vyprodáno u dodavatele". Přesto ani po víc jak týdnu nebylo zboží staženo z internetové nabídky a navíc byla stále nabízena doprava zdarma po celé ČR. Nebyla snaha učinit nabídku ekvivalentu k objednanému zboží. Což je u většiny ostatních obchodů naprostá samozřejmost.

    Po své osobní nedobré zkušenosti nedoporučuji.

    Reakce obchodu Trekshop.cz

    Dobrý den, děkujeme za podnět na zlepšení. Zboží - konkrétně karbonové trekové hole Blizzard nám nedorazily ani po několika dnech od dodavatele, o čemž jsme zákazníka informovali. Tento model není ale vyprodaný , bohužel je však zpožděný o cca. 2 měsíce. Proto jsme oznámení o dostupnosti změnili na „na dotaz”. Nicméně doprava zdarma u tohoto produktu po naskladnění stále platí . Děkuji za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • E-shop neupozornil systémově na dovolenou resp. pozdější dodávku způsobenou dovolenou, ale pouze uvedeno někde na webu...zcela jistě lze vyřešit lépe.

    Reakce obchodu Trekshop.cz

    Vážený zákazníku, je nám líto každé nevyřízené objednávky a mrzí nás každý nespokojený zákazník. Nicméně...
    - na úvodní straně webu byl opravdu veliký baner „upozornění ! dovolená ”
    - v e-mailu nastavená automatická odpověď ” DOVOLENÁ”
    - na záznamníku namluvený vzkaz s potřebnými informaceni
    - a navíc, každému kdo dělal objednávku se při finálním kroku při dokončování objednávky zobrazil opět banner „ DOVOLENÁ” . plus informace o tom, že kdo objedná v tomto období má jako kompenzaci poštovné zdarma.

  • Nedoporučuje obchod

    proč hodnotit, nic jste mi neposlali

    Reakce obchodu Trekshop.cz

    Vážený zákazníku, omlouváme se za nevyřízení objednávky. Bohužel jste si nevšimnuli, že od 10-21.8.2015 máme dovolenou. Bylo to uvedeno v nákupním košíku při objednávání, na webu, na záznamníku i v automatické odpovědi na e-mailu. Děkujeme za pochopení.

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • neumíte poslat co si objednám

    poslali jste mně jiné zboží a komunikace žádná

    Reakce obchodu Trekshop.cz

    Omlouváme se za chybu v dodávce. Zákazníkovi nabídnuta výměna zboží (přípravek pro chem. WC) , svoz PPL , nebo vrácení peněz. Předchozí komunikace se zákazníkem ohledně reklamace 27.7.2015. Děkujeme za pochopení. Polepšíme se.

  • Nedoporučuje obchod

    Těžko můžu hodnotit, když jsem zboží doteď neobdržela

    Reakce obchodu Trekshop.cz

    Dobrý den, doporučuji kontaktovat nás, pokud zboží nedostanete do 7 dnů od objednávky. Kupříkladu Vaše lékárnička odešla již minulý týden, pokud vás pošta nekontaktovala a zboží stále nemáte podáme reklamaci doručení , nebo odešleme zboží znovu. Je to jen o domluvě :-)

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    telef. potvrzeno zboží-spěchal jsem, nakonec se zpožděním sdělili že daná barva není ani v narychlo udělané objednávce jejich dodavateli
    -se člověk takto spálí 1x

    Reakce obchodu Trekshop.cz

    Omlouváme se za nemožnost vyřízení objednávky. Bohužel občas ani my neovlivníme zpoždění zboží od dodavatelů :-(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • po 10 dnech napsali jen email o nedodání zboží

    Reakce obchodu Trekshop.cz

    Ještě jednou se omlouváme. Zákazníkovi jsme po 6ti dnech (když zboží nepřišlo na sklad) a dostali jsme zprávu o zpoždění od dovozce, vrátili peníze.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží není skladem ale u dodavatele který ho také nemá naskladněn
    • nabídka zboží v e-shopu který není skladem a přitom je v nabídce

    nenakupovat

    Reakce obchodu Trekshop.cz

    Zboží nebylo vedeno jako skladem, muselo se doobjednat u výrobce. Ten jej však doprodal, takže nám již v další zásilce nedorazilo. Zákazníkovi jsme se poté omluvili , nabídli alternativní spacáky a případně další slevu do budoucna. Bohužel nic víc z naší strany udělat nemůžeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Zakoupené předměty mi eshop zaslal v bublinkové obálce a došlo k jejich poškození. Nechápu, proč nepoužívají krabice s výstelkou.
    • Část objednaného zboží nebyl schopný eshop dodat.
    • Doba dodání od objednání - téměř 2 týdny.

    Opravdu jsem šokován tím, že e-shop, který prodává outdoorové vybavení neví jak správně zabalit zásilku, aby nedošlo k jejímu poškození.
    Dodací lhůta 2 týdny je také poměrně zdlouhavá.

    Reakce obchodu Trekshop.cz

    Dobrý den, šlo o nůž v pouzdře, příbory v blistru a škrtadlo. Běžně takovéto zboží v nárazuvzdorné obálce bez problémů posíláme. Je opravdu záhadou jak mohla Česká pošta zboží poškodit. Pokud se tak stalo měl jste nás ihned kontaktovat, zařídili bychom reklamaci. Co se týče dodání, tak podle našich počtů bylo zboží kromě vyprodané položky (o které jsme s předstihem informovali) dodáno do 7 pracovních dnů :-(

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • NENÍ AKTUALIZACE STRÁNEK

    Reakce obchodu Trekshop.cz

    Zákazník objednal oblečení, které se díky slevové akci ještě ten den v určité velikosti vyprodalo i na prodejně. Bohužel na tohoto konkrétního objednávajícího se již nedostalo. Obratem jsme se omluvili. Je nám líto každého zákazníka pro kterého se nepodaří objednávku vyřídit. Děkujeme za pochopení.