Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo zasláno DPD kuryrem i přesto, ze jsem objednala Zasilkovnu. Kurýrní služba mi cely týden není schopna doporučit zásilku.

    Reakce obchodu TORF ZIEGLER spol. s r.o.

    Dobrý den, paní Diano, děkujeme Vám za recenzi. Při zadávání objednávky jste si zvolila formu dopravy DPD PickUp, výdejní místo AlzaBox (Centrum Stromovka), tedy nikoliv Zásilkovnu. Zde na tomto místě byly všechny výdejní Alzaboxy obsazeny, kurýr přepravní společnosti DPD Vaši zásilku dopravil na nejbližší výdejní místo - na Florenci. Je v kompetenci dopravce, aby v této situaci (obsazené boxy) takto rozhodnul, my toto bohužel neovlivníme i přesto, že jsme se Vám snažili vyjít vstříc a s dopravcem jsme komunikovali ohledně přeposlání Vaší zásilky na původní místo vyzvednutí.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží o rozměru 5x15x40 zabaleno v bublinkové folii + přidáno 8x0,6m papíru a dáno do velké silnostěnné krabice.Zcela by postačila bulinková folie a 1m tohoto papíru bez dalších 7m a veliké krabice.Takže velmi NE EKO zabalení.

    Reakce obchodu TORF ZIEGLER spol. s r.o.

    Dobrý den,
    děkujeme Vám za recenzi. Silnostěnná krabice a důkladná papírová výplň má u balení a expedice našeho zboží své opodstatnění. Pečlivému balení zboží věnujeme velkou pozornost. Záleží nám na tom, aby objednané zboží a výrobky obdržel zákazník zcela v pořádku a nepoškozené. Např. rašelinový nosič tepla, který jste si objednala, musí být zabalený tak, aby při přepravě nedošlo k jeho prasknutí a úniku obsahu (rašeliny). Papír jej chrání před otřesy a nárazy při přepravě. Stejně tak silnostěnná kartonová krabice, u které nehrozí promáčknutí, a tím pádem ani poškození výrobku. Ze zkušeností víme, že ne všichni přepravci zachází se zásilkami přívětivě. Důkladným balením zboží (ačkoliv se Vám to může zdát zbytečné) se snažíme předcházet poškození zboží a tím pádem i možným následným nepříjemnostem s reklamacemi apod.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Špatná informovanost o stavu doručení zakázky, musel jsem telefonicky urgovat plnění zakázky, pozdní termín dodání zboží za 4 dny. Ostatní společnosti ( zásilkovna, prodej parfému atd. ) mají termíny do druhého, max. do třetího dne po objednání .

    Reakce obchodu TORF ZIEGLER spol. s r.o.

    Dobrý den, děkujeme za recenzi. Vaše objednávka byla přijata 24.5., vyřízena a předána dopravci hned následující den 25.5. Ke zdržení došlo ze strany dopravce, v tomto případě Balíkovna/Česká pošta. Bohužel není v našich silách ovlivnit rychlost a kvalitu služeb poskytovaných dopravci, nicméně doufáme, že i přes tuto Vaší nemilou zkušenost nám zachováte přízeň. Přejeme Vám krásné letní dny!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží začíná mít poruchy ,oximetr občas nesvítí po zapnutí ,zvažuji reklamaci , po asi 15 ti zapnutí .

    Reakce obchodu TORF ZIEGLER spol. s r.o.

    Dobrý den,

    děkujeme za reakci. Vámi zmiňovaný výrobek v našem sortimentu nenabízíme, ani jsme jej v našem sortimentu v minulosti neměli.

    S přáním pohodového dne,

    Váš TORF tým

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Rychlost dodání naprosto excelentní.

    Mám to, co jsem potřeboval.

    • Některé esence vůbec neodpovídaly tomu, co je inzerovano. Koupila jsem si cedrové dřevo a voní to jako šampon a pálí do očí. Další esence jsou víceméně jen líh. Pěkně jsem se napálil.

    Reakce obchodu TORF ZIEGLER spol. s r.o.

    Vážená paní Petro,
    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, Vaše nespokojenost nás velice mrzí.
    Esence od německých značek Finesse, Schupp a PINO od nás odebírají pravidelně lázně a wellness hotely. Nikdy jsme však od nich neobdrželi negativní reakce. Tyto esence obsahují alkohol, tudíž je nutné je před použitím ve správném poměru naředit vodou. Správné naředění je vždy uvedeno na obalu produktu.
    V některých saunách se využívají místo alkoholových esencí pouze éterické oleje, které jsou buď na přírodní bázi a nebo obsahují menší množství alkoholu.
    Váš TORF tým

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    CENY NEUVÁDÍTE VČETNĚ DPH!!! NAKONEC ČLOVĚK ZAPLATÍ MNOHEM VÍCE! OBJEDNÁVÁM ČASTO, ALE U KONKURENCE SE MI TOHLE JEŠTĚ NESTALO!

    Reakce obchodu TORF ZIEGLER spol. s r.o.

    Dobrý den,

    děkujeme Vám za zpětnou vazbu, nicméně si dovolíme nesouhlasit s Vaší reakcí. Na našem e-shopu uvádíme ceny bez DPH ale i s DPH. Cena včetně DPH je naopak ještě zvýrazněna a označena červeně oproti ceně bez DPH. Obě varianty jsou zde viditelné a je to tak naprosto běžné i u jiných e-shopů.

    Váš TORF tým

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Můj balík jsem si objednal břed měsícem a zatím nedorazil!

    Reakce obchodu TORF ZIEGLER spol. s r.o.

    Vážený pane Maulere,

    Balíček Vám nepřišel, protože jste si při objednávce na e-shopu zadal osobní odběr.
    Balíček Vám rádi vyexpedujeme a zašleme na Vámi zvolenou adresu.

    Váš TORF tým

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zakoupené zboží Ketlebell je nekvalitní.Vyrobene v Číně . Ketleber y jsem koupil v páru od každé váhy a jsem zklamán.Vetsina jich stojí krive, tvar je křivý nevyvážený,madla na držení mají otrepy a tvarově ucha i od dvou ketleberu stejně váhy mají trochu jiný tvar.Od desetikilového ketleberu je madlo pro střední velikost ruky už moc tlusté...Celkové jsem za zboží dal asi 5700 korun a nejradši bych ho vrátil.S ostatními výrobky,podložky,míče na cvičení ,gumy na cvičení ,jednoruční činky jsem spokojen.Utratil jsem u firmy přes 1500 tisíc ale ty Ketlebell jsou pro mě velký zklamání.

    Reakce obchodu TORF ZIEGLER spol. s r.o.

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší zpětnou vazbu.
    Vaše nespokojenost s Kettlebelly nás velmi mrzí, doposud jsme se s podobným problémem nesetkali. Na našich stránkách jsou informace o nákupu, ve kterých uvádíme, že pokud zákazník není se zbožím spokojený a produkt neodpovídá jeho představám, může ho vrátit během 14ti denní zákonné lhůty, a to bez udání jakéhokoliv důvodu.

    Váš TORF tým

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Zakoupila jsem si v tomto obchodě hřejivého plyšáka. Psali, že je 20cm velký, ale bohužel po změření měl pouhých 14cm. Zboží jsem vrátila!!!!

    • Dodací lhůta 14 dní,přesto, že zboží bylo skladem!!!!Dodáno až po naší urgenci

    Reakce obchodu TORF ZIEGLER spol. s r.o.

    Vážená paní Flosmanová, děkujeme za recenzi. Jelikož jste z našeho regionu, tak Vaše objednávka byla chybně zařazena na "rozvoz dodavatelem" a nebyla zaslána požadovaným kurýrem. Za tuto lidskou chybu se Vám znovu omlouváme. Lázeňská zařízení a hotely se zaváží běžně jednou týdně. Zboží je samozřejmě skladem a pouze tímto došlo k prodlevě mezi objednávkou a dodáním zboží. Možná by také tedy bylo fér i napsat, že po Vašem dotazu na termín dodání zboží, jste byla kontaktována a produkt byl u Vás na hotelu do 2 hodin včetně omluvného dárku. Je nám líto negativní zkušenosti s naší společností, ale pokud nám dáte ještě možnost, tak Vám jistě dokážeme opak. Zdraví Vás Torf Team

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Vše poměrně v pořádku. Ovšem zboží dorazilo nevhodně zabalené a špinavé.

    Reakce obchodu TORF ZIEGLER spol. s r.o.

    Vážený pane Hruško, pokud došlo při přepravě k poškození či znečištění obsahu, můžete ho samozřejmě reklamovat. Bez více informací neumíme na Vaši negativní recenzi adekvátně reagovat. Do balících a výplňových materiálů zrovna investujeme nemalé částky a zabalené zásilky splňují požadavky všech smluvních dopravců. Každopádně nás Vaše nepříjemná zkušenost mrzí. Přejeme Vám krásný den Váš Torf Team!

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Dodací lhůta

    nesplnilo moje očekávání. Zboží nedorazilo!

    Reakce obchodu TORF ZIEGLER spol. s r.o.

    Vážený pane Lukáši, přejeme Vám hezký den a reagujeme na Vaše hodnocení. Bohužel na anonymní stížnosti se špatně reaguje. V našem systému neregistrujeme žádnou nevyřízenou objednávku. S pozdravem Váš Torf Team

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Našla jsem tam to, co nebylo v kamenném obchodě
    • to, co je tam nafoceno ve skutečnosti vypadá jinak

    Dobré, když hledáš něco, co není jinde

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • První dojem výborný. Bohužel jen ten.
    • Žádná komunikace. Pokud se chcete něco dovědět, musíte si volat sami. Slibují termíny, že se ozvou, ale pak je nedodržují.
    • Bude to skoro 14 dní od objednání a zboží nikde.

    Velké zklamání. Raději si najděte zboží jinde.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    • Profesionalita a skvělé ceny a veliký sortiment
    • O žádných nevím

    Radost nakupovat.

    Reakce obchodu TORF ZIEGLER spol. s r.o.

    Dobrý den, děkujeme za hodnocení a dle písemného popisu tušíme, že označení "nedoporučuji obchod" je pouze překlep:-). Mějte se krásně Váš Torf Team