Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nebyla jsem informována ani jedním emailem o přijetí objednávky, o přijetí platby, o odeslání, sama jsem musela eshop kontaktovat, abych se vůbec dozvěděla, kdy mi zaplacené zboží dorazí.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod je vyborny,ale zbozi je objednano 14 dni, dodnes nedorazilo....

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Moje první objednávka a zatím nic nepřišlo. Objednáno 17.12. nyní je 1.1.2021 .

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    Ráda jsem v tomto obchodě nakupovala, ale po této zkušenosti, už nakupovat nebudu. Zboží jsem objednala 28.11. a až dnes 14. 12 mi bylo doručeno. Psala jsem přímo do obchodu a obchod vůbec nereagoval, za mě tedy určitě nedoporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží není dosud doručeno (téměř dva týdny od objednání), i když bylo vše skladem a uhrazeno online. Po prvním týdnu mi bylo sděleno, že na skladu probíhala inventura (celý týden?), ale bude neprodleně expedováno. Zásilka bude někde na cestě, ale kde vůbec netuším :-(

    Reakce obchodu TOPNATUR

    Dobrý den,

    velmi se omlouváme za pochybení v komunikaci. Všechny naše objednávky jsme expedovali ihned po inventuře a bohužel je zásilka v systému dopravce stále ve stavu "na cestě". Dopravce jsme kontaktovali ohledně zjištění stavu doručení objednávky, ale bohužel více dělat nemůžeme. Nyní je na dopravci, aby doručil balíček a v případě ztráty zásilky jej reklamoval. Vždy se snažíme expedovat zboží do dvou pracovních dnů. V případě inventury jsme však avizovali dopředu, že bude sklad v režimu inventury a všechny balíčky budou doručeny po inventuře. Bohužel do tohoto termínu vstoupil také víkend. Prosím o zaslání e-mailu na [email protected], kde s Vámi rádi vyřešíme znovu zaslání balíku a případné kompenzace. Děkujeme a přejeme hezký den. Váš TOPNATUR

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den v Top Natur,
    navzdory tomu, že Vaše přípravky velmi dobře znám a doporučuji je nejenom své rodině, ale i svým pacientkám ( jsem lékařka a jsem na seznamu Vašich firemních zástupců, kteří mne pravidelně navštěvují ) a cením si Vaší práce, kterou na poli zdravé výživy a zdravého střeva děláte, byla jsem velmi zklamaná organizací dodávky, kterou jsem si ve vašem e-shopu objednala. Nerada platím přes platební brány on-line , protože to má svá rizika a tak mi nezbylo jinak, než si nechat poslat zboží na dobírku. To by za normálních okolností neměl být problém - ale zásilky jdou přes Zásilkovnu.cz , která zásilky doručuje v době od 7.00-19.00 ( to jste buď doma nebo v práci - to se špatně doručuje na jednu adresu) Nejprve mi přišel e-mail, že si mám zásilku z bezpečnostních důvodů (Covid 19)zaplatit přes jejich platební bránu, ale to jsem už poprvé nechtěla ! Tak mi druhý den zásilku doručili na udanou adresu. Mne zásilka zastihla v ordinaci. Zaměstnanci Zásilkovny mají nařízení jít jen k prvním dveřím... já pracuji bohužel na poliklinice , ta má 4 patra...a já nemohla v tu chvíli opustit své pacienty, ani poslat sestru, která měla plné ruce práce ... a tak mi zásilka nebyla doručena a proto se vrátila zpět k Vám.
    Je to škoda, protože Vaše probiotika Probiotics 20 mám opravdu v oblibě a takto jsem je mohla mít za přijatelnou cenu.
    Zvažte, zda by nemohly být platby převodem a zda by jste nevyužili přepravu zásilek nějakou přepravní společností - PPL, DHL... - Ti nemají s doručováním zásilek žádný problém. Navíc se s Vámi vždy telefonicky spojí a zásilku si můžete přesměrovat. To můžete i u Zásilkovny, ale ta Vám pošle JEN mail, který já můžu číst až večer, kdy už není aktuální.

    Za blue GYN centrum Brno
    zdraví Dr. S.Motlová

    Reakce obchodu TOPNATUR

    Dobrý den paní doktorko Motlová,
    velmi se omlouváme za nepříjemnou zkušenost s dopravní společností, kterou však nemůžeme nijak ovlivnit. Na našem e-shopu máte také na výběr z dopravních společností Česká pošta a DPD. Co se týče Zásilkovny, tak si u nás můžete objednat zboží na výdejní místo v případě, že při objednávání zboží víte, že by mohl nastat problém při převzetí zásilky. Zásilka je na výdejním místě uložena po dobu 10 -14 dnů a vy si můžete vyzvednutí naplánovat dle Vašich časových možností. S možností platby "převodem na účet" máme bohužel špatnou zkušenost kvůli nepřesnému zasílaní finančního obnosu ze strany zákazníků, nevypsání variabilních symbolů a následných reklamací kvůli nedodání zboží. Bohužel situaci ovlivňuje Covid19 a tudíž je každá naše snaha jakkoliv rychle a bezproblémově doručit balíček marná. Věříme však, že s další objednávkou budete spokojena a budete využívat naše služby i nadále. Napište nám prosím Vaši e-mailovou adresu a my Vám rádi zašleme kompenzaci této negativní zkušenosti s naší e-shopem TOPNATUR.cz. Mějte krásný den, Váš TOPNATUR