Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží stále nedorazilo, i když objednávka byla zpracována, čekám asi měsíc, a stále nic, a to není poprvé, no hrůza, už asi nikdy si neobjednam, když zboží nedorazí aní za 2 měsíce.

    Reakce obchodu Topmarkt

    Vážená paní Menclová,

    jelikož nepřebíráte objednávky na dobírku, čímž nám způsobujete škodu, jsou vaše objednávky automaticky stornované. Tato recenze je od vás vrchol drzosti.

    S pozdravem,
    Jiří Brejcha

  • Nedoporučuje obchod

    Obchod má na stránkách, že vyřizuje do 3 pracovních dnů, zboží zatím nedorazilo a obchod se také neozývá. Hodnocení napíši až, jak to dopadne. Zatím zklamání.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Opakovaně dorazilo množství o 1 ks méně než bylo objednáno a zaplaceno!!!

    Reakce obchodu Topmarkt

    Vážený pane Tippelt,

    za chybu se samozřejmě omlouvám. Chybějící kus zubní pasty vám bude zaslán, ale mrzí mě, že aniž byste od nás obdržel jakýkoliv návrh řešení reklamace, obratem píšete negativní recenzi.

    S pozdravem, Brejcha

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Prodejní portál klame zákazníky nesprávně uváděnými informacemi u produktů, týká se to pracích prostředků. Nesprávně uvedené symboly o kvalitě prášku může způsobit poškození pračky.

    Reakce obchodu Topmarkt

    Dobrý den,

    to snad nemyslíte vážně. Strávil jsem s vámi na telefonu nějakou dobu a vysvětlil vám, že nemáte pravdu. Nic nesprávně uvedeno není, navíc informace, které jsou u pracích prášků uvedeny, jsou zde pro ochranu zdraví při jejich používání, nikoliv pro ochranu pračky. Pračku chráníte její správnou údržbou dle návodu výrobce.

    S pozdravem, Jiří Brejcha

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Objednané zboží bylo vše potraviny a vše načichlé aviváží,protože zboží bylo zabaleno v krabici od parfemované aviváze.dnes budu dělat knedlíky s příchutí aviváže

    Reakce obchodu Topmarkt

    Dobrý den, paní Komorová,

    tohle mě velice mrzí, nicméně proč jste se neozvala s reklamací, abychom mohli situaci napravit? Takto jste nám ani nedala šanci.

    S pozdravem,
    Brejcha

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Poslední dobou je velmi omezené množství produktů.

    Reakce obchodu Topmarkt

    Dobrý den, paní Kytlicová,

    bohužel je poslední dobou složité držet na skladě všechno zboží, což je dáno jeho nedostupností u dodavatelů či problémy s dopravci, nicméně s touto situací bohužel nemůžeme více udělat.

    Vaše objednávka byla vyřízena v pořádku, tudíž moc nerozumím této nedoporučivé recenzi.

    S pozdravem,
    Jiří Brejcha

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dobré ceny rychlé dodání
    • Již podruhé dodáno jiné zboží
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zásilku stále nemám objednáno 11.7 bylo psáno do 3 pracovních dnů dnes je 20. 7 a nic

    Reakce obchodu Topmarkt

    Vážený pane Setinský,

    moc nás mrzí že nejste spokojen se svojí objednávkou, chyba je opravdu na naší straně, bohužel došlo u Vaší objednávky ke zdržení díky nedostupnosti jednoho produktu. Bohužel telefon jste nezvedal, proto jsme se nemohli domluvit na náhradě.

    Možná kdyby jste nás kontaktoval přímo (telefonicky nebo emailem), určitě by to urychlilo expedici Vaší objednávky a předešlo by se tomuto "řešení problému".

    S pozdravem,
    Jiří Brejcha, Topmarkt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ze strany obchodu mi bylo zasláno jiné zboží bez předchozího upozornění. Cikánská omáčka zaměněna za paprikovou omáčku.

    Reakce obchodu Topmarkt

    Dobrý den, paní Skokanová,

    jedná se o ten samý produkt, jenom má změněný název, jelikož "cikánská omáčka" není v Německu považován za politicky korektní. Mrzí mě, že tuto situaci musíte řešit takto přes negativní recenzi.

    S pozdravem,
    Jiří Brejcha, Topmarkt.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zboží dorazilo opakovaně poškozené.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Jiné zboží, než které jsem objednala.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Přišlo jiné zboží než bylo objednáno.

    Reakce obchodu Topmarkt

    Vážená paní Landkamrová,

    neeviduji od vás žádnou reklamaci. Pokud byste nás s reklamací kontaktovala, určitě bychom jí rychle vyřešili k vaší spokojenosti. Dozvědět se o tom takto přes negativní recenzi mi nepříjde fér. Nedala jste nám ani šanci chybu napravit.

    S pozdravem,
    Jiří Brejcha

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • nejsou schopni za celé 3 dny vychystat objednávku!
    • vymluvy,že jsou dopravci přetíženi,na mne neplatí!Hlaně,že nejsou přetížení penězma.
    • balíček mi šel i z dopravou 9 dní!!!Když pojedu na kole,tak to mám zdarma cesta na pár hodin.Nikdy více tuto službu.

    Zákazníci dobře si zvolte,objednejte alespon o měsíc dříve.

    Reakce obchodu Topmarkt

    Pane Stanislave Dýcho,

    objednávku jste odeslal 29.3. v půl osmé večer s jasnou informací, že odeslání trvá 3 pracovní dny. Balík jsme odeslali 31.3., což jsou 2 pracovní dny. Z důvodu svátků byla objednávka připravena na Zásilkovně až po Velikonocích. Balík jste si navíc DOSUD NEVYZVEDL!

    Za tuto recenzi i vaší hysterickou komunikaci s námi byste se měl stydět!

    Jiří Brejcha

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dostala jsem kávu s úplně jinou příchutí, než jsem si objednala.

    Dodali mi jinou příchuť kávy, namísto čistě čokoládovou, tak mi zaslali čokoládo-vanilkovou. Cítím se dost podvedená.

    Reakce obchodu Topmarkt

    Vážená paní Faluši,

    proč jste nás tedy nekontaktovala, abychom mohli chybu napravit? O chybě se dozvídáme až zde přes negativní recenzi, což opravdu není fér. Jsme lidi, můžeme se splést, ale vždy zachováváme proklientský přístup a reklamace řešíme promptně ve prospěch zákazníka. Vy jste nám ani nedala šanci.

    S pozdravem,
    Jiří Brejcha

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    V zari jsem dostal kafe s expiracni dobou duben 2020.

    Reakce obchodu Topmarkt

    Vážený pane Trišev,

    za chybu jsem se vám již omluvil a vrátil vám za kávu plnou kupní cenu včetně dopravného. To, že ještě máte potřebu psát tuto recenzi pouze poukazuje na to, co jste za člověka. 2x jsem se omluvil a obratem vše napravil.

    Vyhýbejte se prosím našemu obchodu velkým obloukem.

    S pozdravem
    Jiří Brejcha

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zboží doporučuji

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zubní pasty byly poškozené i když použitelné. Zřejmě second hand.

    Reakce obchodu Topmarkt

    Dobrý den, pane Přibile,

    děkuji za recenzi. Bohužel nám od Vás nepřišla žádná reklamace, kterou bychom samozřejmě obratem vyřídili k Vaší spokojenosti. O této skutečnosti se dovídáme prostřednictvím špatné recenze, což rozhodně není fér. Vaše tvrzení o "second handu" je opravdu nemístné. Zboží se při přepravě samozřejmě může poškodit, avšak pokud nám nedáte vědět, nemůžeme reklamaci řešit.

    S pozdravem
    Jiří Brejcha

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží přišlo opakovaně mizerně zabalené, tekuté vylité
    • nejvyšší přemrštěné ceny
    • pokud žádáte nápravu,p.Brejcha vám napíše "Pica + vase jméno"
    • opravdu již nikdy nic od této "kultury"

    jiz nikdy nic, vulgarni v komunikaci, ceny 2x vyssi nez v jinych nemeckych eshopech.dekuji

    Reakce obchodu Topmarkt

    Dobrý den, paní Jančárová,

    ve Vaší objednávce byly bohužel povolené uzávěry u několika čističů, které se vylily do sáčků, do kterých byly zabaleny. Na základě Vaší reklamace byla promptně vyplacena jejich plná kupní cena. Nikdo s Vámi vulgárně nekomunikoval.

    Nicméně Váš komentář o přemrštěných cenách je s ohledem na hodnocení ostatních zákazníků velmi paradoxní.

    Hezký den

    Jiří Brejcha

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Příšlo mi zboží v jiném obalu a pouze s německým návodem takže jsem ho ještě nevyzkoušela.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží došlo ve špatném stavu na Zásilkovnu,tak byla poslána zpět.Nikdo mne nekontaktoval,tak nevím,zda mi bude zboží ještě posláno.

    Reakce obchodu Topmarkt

    Dobrý den,
    Váš balík se nám na sklad vrátil jako standardní nevyzvednutý balík, nic z objednávky nebylo poškozeno a nic také nechybělo. Žádnou reklamaci jsme neobdrželi od Vás ani od Zásilkovny. Pokud dle Vašeho názoru nebyl balík v pořádku, měla jste na výdejním místě sepsat reklamaci anebo nás informovat e-mailem nebo telefonem.
    Je nám líto, že situaci řešíte tímto způsobem přes špatnou recenzi. Reklamace vždy řešíme ke spokojenosti zákazníků. V případě zájmu o zboží prosím vytvořte novou objednávku.
    S pozdravem
    Ing. David Zelenka