Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Vyřízení objednávky strašně dlouho trvá
    • Není možná platba online, pouze dobírka
    • Zastaralý web

    Příště objednám jinde. V obchodních podmínkách sice mají, že tu může trvat až pět pracovních dní (což asi dodrží), ale je to dlouho a nepohodlné. Stejně tak dobírka je moje nejméně oblíbená platební metoda. Bankovky už prakticky u sebe nenosím, kvůli tomuhle nákupu budu muset hledat bankomat.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    Vůbec mi nic nedorazilo. Dlouhé čekání na expedici.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • V případě objednávky zboží jsem neobdržel informaci (SMS, poštou,,,)k vyzvednutí zboží, jako se toto děje u ostatních objednávek u jiných dodavatelů.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednal jsem si konkrétní typ rýže. Doručen mi byl jiný typ, s odůvodněním že jim dodavatel sdělil, že jde o ryži totožnou pouze od jiného výrobce.
    Na e-shopu je stále nabízena ta co jsem si objednal a je u ní uvedeno že je skladem.
    Stačilo mě informovat, že rýže není. To se prostě stává.