Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- rozdíl velikosti v tabulkách a v reálu
-
Nedoporučuje obchod
Zboží mělo dorazit do 3 dnů,bylo skladem,potřebovala jsem nutně do víkendu ale nic. Ani dnes týden po objednání nemám zboží doma.
-
Nedoporučuje obchod
- nesolidní jednání
-
Nedoporučuje obchod
Po týdnu od objednávky obchod nekomunikuje nikdo nebere telefon na e-mail jsem nedostala odpověď
-
Nedoporučuje obchod
Od doby objednání uplynulo už 9 dní, a zboží nedorazilo na zásilkovnu.
Nejhorší zkušenost s obchodem, ještě se nestalo, abych musela tak dlouho čekat. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Rychlost dodání
Kufr došel opravdu hodně rychle...ale podšívka má Žlutý flek přes celou plochu..Co mě teda hodně nemyle překvapilo... zřejmě proto byl ve slevě...ale reklamovat jsem to už nemohla... Odjíždila jsem na dovolenou a kufr jsem potřebovala...Ujistila jsem se že už u této společnosti kupovat nic nebudu..
Reakce obchodu Topjoy.cz
Dobrý den, velmi nás mrzí, že Vám kufr došel v takovém stavu a naprosto chápu, že jste ho nechtěla reklamovat a vracet před dovolenou. Každopádně bych Vás chtěla poprosit, abyste se nám ozvala do emailu [email protected] a ráda bych s Vámi reklamaci vyřešila a domluvila se na kompenzaci (buď vrácení peněz nebo výměna na jiný kufr).
Předem děkuji
Adéla, Topjoy.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Rychlé odeslání
- Lacinost
- Poškozené a umazané zboží
- Pomalá/zatím žádná reakce na reklamaci
S obchodem jsem byla nejprve velmi spokojena. Informovali mě o stavu objednávky, zboží přišlo rychle.
Ovšem kufr byl bez ochrané fólie, poškrábaný a uvnitř umazaný.
Na můj email jsme již 5 dní nedostala žádnou odpověď, kromě potvrzení o přijetí mojí zprávy.
Kufr je však jinak funkční a na pohled pěkný. Ostatní zboží bylo bez vad. Chyba se může stát, věřím v kladně vyřešení mého problému.Reakce obchodu Topjoy.cz
Dobrý den, paní Kleinová, na Váš email jsem právě teď odpověděla, i s návrhem kompenzací (buď výměna kufru nebo peněžní kompenzace). Zároveň se Vám omlouvám se za delší dobu čekání na odpověď, z důvodu dovolené.
Věřím, že se spolu přátelsky dohodneme i po této negativní zkušenosti a nebudete nám to mít za zlé.
Mějte hezký den,
Adéla, Topjoy.cz -
Nedoporučuje obchod
Zboží bylo doručeno v několikrát rozlepené krabici, která obsahovala kromě ušpiněného kufříku ještě nedopalky cigaret, dřívka od lízátek...To je nový druh reklamy? To jsou vaše benefity?
Je to znevažování zákazníků. Nakupovali jsme u vás poprvé a naposledy.
GrunwaldováReakce obchodu Topjoy.cz
Dobrý den paní Grunewaldová, velice se Vám za tuto špatnou zkušenost omlouváme a zároveň bych Vám ráda celou nešťastně vzniklou situaci vysvětlila.
Všechny dětské kufry jsou opatřeny ochannou fóliií, která brání poškození a zašpinění povrchu kufru. Fólie není moc viditelná a musí se (pokud uživatel chce) odstranit velice opatrně - toto upozornění máme uvedené i v samotném popisku na eshopu.
Dětské kufry jsme na přání zákazníků narychlo naskladňovali ještě před Vánoci, abychom je stihli doručit pod stromeček. V tomto případě došlo při vyřizování Vaší objednávky k opomenutí vyjmutí zboží z krabice, ve které nám ji dodavatel zaslal. Pokud bylo tedy prostředí v krabici takto zaneřáděné, došlo tak naprosto jasně ze strany dodavatele.
Pokud máte k objednávce další dotazy, neváhejte kontaktovat přímo mě na emailu [email protected].
S pozdravem a přáním hezkého dne
Adéla, topjoy.cz -
Nedoporučuje obchod
- rychlé dodání
- špatná kvalita zboží
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Klamavý popis výrobku.
Když má výrobek název Dámská velká taška na rameno BECKY black 1754, očekávám že taška bude opravdu velká. Fotografie výrobku samozřejmě takové aby nebylo možné velikost opravdu porovnat. Taška není ani velkosti malé kabelky. Nebyla jsem si jistá ale nakonec jsem to za ty prachy riskla. Což ale neznamená že nemůžu napsat co si myslím o názvu tohoto výrobku.
Reakce obchodu Topjoy.cz
Dobrý den, velmi nás mrzí naše zklamání z kabelky. Na naši obranu musím napsat, že rozměry máme uvedené u každé naší kabelky. Adéla, topjoy.cz
-
Nedoporučuje obchod
Dne 29.6.2019 jsem si objednala na Topjoy.cz zboží, které jsem ještě ten den zaplatila a od té doby žádná odezva. Nepřišel mi žádný potvrzovací mail ohledně platby a doposud mi ani zboží nebylo doručeno. Na email a telefonní hovory vůbec nikdo nereaguje. Už je to poměrně dlouhá doba a doposud žádné vyjádření .