• Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Karma dorazila v pořádku (doufám), ale když jsem si připlatil za rychlé doručení, nečekal jsem, že expedice potrvá týden.

  • Nedoporučuje obchod

    80 %

    neochota personálu.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Dobrý den,vždy jsem platil hotově při převzetí zboží na prodejně,cca 10x nyní chtějí platit předem jdu jinam.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka byla zrušena samotným prodejcem proto, že jsem odmítl uhradit 100% zálohy předem. U objednávaného zboží byla u objednávky možnost úhrady na prodejně při vyzvednutí, což prodejce rozporoval. Stejně tak bylo u zboží uvedeno skladem, což prodejce také rozporoval. Neodbytně požadoval úhradu 100% předem a dodání zboží na prodejnu do druhého dne. Platbu předem jsem odmítl s tím, že zboží uhradím při převzetí tak, jak je uvedeno v objednávce. Prodejce sám svévolně změnil statut objednávky a nakonec ji úplně zrušil. Jen pro detail, jednalo se o bojler v ceně cca 16.000,- Kč s DPH.

  • Nedoporučuje obchod

    • Platba předem, dodávka 1x mšěsíčně.
  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    12.9.2016 jsem objednal zboží s informací, že výrobek bude objednán a vyráběn(dodání do 30 dnů). Toto jsem akceptoval. 7.10.2016 mi bylo sděleno, že 12.10.2016 mám očekávat doručení(před tím mi bude cca 1hod.předem upřesněn čas doručení přepravní fa.). 12.10.2016 cca v 15h. jsem volal co je s dodáním a bylo mi řečeno, že zboží ještě není objednáno a tím pádem se ještě nezačalo vyrábět....... a dodání bude cca za 10 dnů když se nic jiného nestane......
    Je to smutné, že jsem se za své peníze (telefonáty) musel dozvědět, že to ve firmě u které jsem objednal zboží nefunguje.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • špatné parkování
    • platit kartou
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nedostatečná komunikace se zákazníkem

    Po odeslání platby nebylo potvrzeno její přijetí a ani jsem neobdržel žádnou zprávu o dalším postupu dodávky objednaného zboží Něco málo jsem se dozvěděl až když jsem sám do zákaznického centra zavolal.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Dovolená 18 dní v zimě, kdy je pořízení nového kotle velmi akutní je neadekvátní. Je to asi podobné jako třeba neprodávat bazénovou techniku na začátku sezony nebo třeba kpra na Vánoce
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nevím o nich
    • obchodník neinformoval o stavu objednávky
    • museli jsme se několikrát tázat na stav objednávky
    • vše dlouho trvalo
    • několik organizačních chyb obchodu -spíš neorganizace
    • hrůza!

    je to na vás. Produkty dobré, ale organizace obchodu a nakonec jsme si pro zboží museli dojet sami.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • slušné ceny
    • neaktuální nabídku

    Seriozní jednání. Úvěroval jsem tento obchod asi 10 dní...

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Komunikace se zákazníkem je naprosto nevhodná.

    Nepoužívat.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Cena
    • špatný přístup k zákazníkům.

    Co jsem našel na internetu obchod je spojen s fa TEDOR, (kteří se zabývají servisem Junkers) dávají na ně kontakt do záručního listu..
    Instalace spotřebiče je nezajímá..
    Zboží které mají na eshopu skladem nemají na skladě. Po tel. dohodě za 5 dní!

    Nízké ceny = žádné služby!
    A služby TEDOR jsou prý předražené co se týče cena výkon...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Zboží dorazilo rychle ale bohužel karma nebyla funkční.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Chybně uvedená dostupnost zboží na stránkách.
    • Nedodržení domluvené dodací lhůty.

    Na stránkách u zboží mají uvedeno "zboží skladem" a při dotazu, kdy je možné si zboží vyzvednout na prodejně jsem byl informován, že ho musejí přivést z centrálního skladu, bude za 3 dny. Následně se nikdo neozval, tak jsem si zavolal sám a bylo mi řečeno, že dodavatel dlouhodobě zboží nemá. Zakoupil jsem jinde a levněji. Po týdnu mi volali zda počkám ještě 3 týdny, že bude - stornoval jsem objednávku.
    Tedy zcela účelově a vědomě neuvádějí pravdivé údaje u zboží.
    Tu samou zkušenost jsem si následně přečetl již i u jiného zákazníka. Zde bych už nenakupoval. Nemohu jinak než NEDOPORUČIT, nebo před nákup řádně ověřit dostupnost telefonicky i když si nejsem jistý jestli zde by poskytli pravdivé informace.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Při přímé platbě a následovném odvozu se zjistilo že kotel vůbec nemají. A další bude bezmála za 4 týdny od platby!!! Což sen zjistil po týdnu co jsem zavolal do obchodu. Nic noc

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • dobrá cena
    • parkování na chodníku
    • naprosto neochotný personál kotel mi ani nepomohli naložit!!!!!

    zdaleka se jim vyhněte

  • Nedoporučuje obchod

    • zboží, které jsem si u vás objednal mi bylo vydáno v obchodu a nikoho nezajímalo jak ho do auta dostanu, omlouvám se , půjčili mě růdl

    objednání dobré, převzetí zboží mizerné

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Přehlednost, dostupnost, profesionalita.
    • Jedná se o dceřinou společnost jiné firmy zabývající se instalacemi kotlů a jejich revizemi a díky tomu jsou nastaveny neetické podmínky uvedení zařízení do provozu a držení následné záruky.

    Dobrý obchod s dobrými dodacími podmínkami, bohužel napojený na dodavatele, který si účtuje nesmyslné peníze za cokoli (montáž, revize, uvedení do provozu, potvrzení záruky)
    Objednávku zboží, ač za dobrou cenu jsem byl nucen zrušit.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Zboží nabízené skladem je k odběru na prodejně nejdříve za 3 dny!!!