• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Přišla mi jen půlka objednávky

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Rychlé dodání zboží.
    • Cena zboží neodpovídá jeho kvalitě.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Zbozi prislo ve spatnem mnozsrvi

    Nedoporucuji

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Reakce na mail až po telef upozornění nedodán český návod, kvasné zátky nedodány, avizovaný poukaz nedodán
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nepravdivé informace o produktu. K demižonu reklamováno 5 zátek. V dodávce jen jedna. Po telefonickém dotazu mi bylo zděleno, že to tam někdo špatně napsal.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo včas doručeno, ale expedice obchodu mínusová. I když bylo na krabici pozor sklo ta uvnitř špatně zabalené, takže skleněné zboží cestovalo a kvasná skleněná zátka 2 kusy byla rozbitá. Nechtěl jsem to řešit, ale už si u vás nic neobjednám.

    • Přišlo mi jiné zboží
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Zboží bylo zčásti jiné, než v objednávce, aniž by bylo se zákazníkem předem projednáno, zda to tak chce. Vzhledem k ceně zboží s nabídkou poukazu pro slevu na zájezd byl zaslán prošlý certifikát, tak mě to stálo nemalé úsilí vše telefonicky doladit. Webové stránky s nabídkou zboží nebyly aktualizované (řada produktů tudíž nebyla k dispozici).

    Reakce obchodu TopDomácíPotřeby.cz

    Děkujeme za věcný popis. Za naší společnost však musíme vyjádřit nesouhlas s hodnocením.
    Zboží bylo odesláno dle objednávky. Zčásti jiné zboží jsme chtěli konzultovat telefonicky, avšak bez úspěchu.
    Následně jsme zboží jsme chtěli vyměnit, načež zákaznice odpověděla, že na poštu se jí nechce.
    Hodnotový kupón byl prvně odeslán s platností do 31.12.2019. Po upozornění jsme obratem chybu napravili. (Původ chyby byl v novém roce – systém v tomto případě nesepnul správně a přiřadil poukaz po platnosti. Zasláním nového jsem nesrovnalost opravili.) Telefonická omluva však nebyla možná, jelikož se Ověřené zákaznici nešlo dovolat a na maily rovněž nereagovala. I přes toto hodnocení věříme, že ostatní zákazníci budou naše produkty i služby nadále hodnotit kladně.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Jedna ze dvou rozpěrných tyčí, které jsem zakoupila, nefunguje. Po instalaci pokaždé do pár minut nebo hodin spadne.

    S obchodem problém nemám, zboží dorazilo rychle, ale jedna položka není funkční. Kvůli její ceně by vracení zboží představovalo zbytečné náklady a ztrátu času. Mám velmi smíšené pocity

  • Lahve jsem obědnaval podle fotky v eshopu,došli jiné.obědnaval jsem lahve s rovným hrdlem na korek,došli lahve s hrdlem typu pražská vodka na šroubovací uzávěr!!!!!!

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Nedostatečně zabaleno, jednalo se o sklo, na krabici napsáno křehké,
    • ale sklenice nebyly vypodložené, takže položené na sobě, stačila by
    • bublinková folie. Takže jedno balení mohu vyhodit. Škoda.

    Musí vylepšit odesílání zboží a jeho zabalení, nemohu spolehát na pracovníka přepravní agentury s nápisem křehké, když neudělám maximum já při balení (hlavně u skla) .
    Zase zkušenost.
    Ivana Drahošová

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Od 15.8. čekám na zboží
    • Žádné info kde je problém

    Reakce obchodu TopDomácíPotřeby.cz

    Dobrý den,
    Vaše objednávka byla přijata dne 15.8.2017 v 16:22 hod,
    Zboží bylo expedováno dne 16.8.2017 a Vy jste obdržel e-mailem oznámení, že následující pracovní den, tj. 17.8. Vám bude zásilka doručena.

    Od společnosti PPL zasílám záznam o sledování zásilek:

    Detail zásilky

    Detail Datum a čas Status
    16.8.2017 15:03 Zásilka přijata od odesílatele do systému PPL.
    16.8.2017 16:39 Zásilka se nachází na vstupním depu.
    17.8.2017 1:36 Zásilka se nachází na centrálním překladišti.
    17.8.2017 6:39 Zásilka se nachází na doručujícím depu.
    17.8.2017 8:03 Zásilka je doručována.
    17.8.2017 13:48 Zásilka nebyla doručena z důvodu na straně PPL.
    18.8.2017 13:45 Zásilka nebyla doručena z důvodu nezastižení adresáta - zanecháno oznámení.

    Při vší úctě, nemůžeme za to, že nekomunikujete s přepravní společnosti, popřípadě, stačilo nám zavolat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala sem závěs v Šedo červené a místo toho dorazilo černo šedé. Takže závěs k ničemu jelikož se nehodí do koupelny.

    Reakce obchodu TopDomácíPotřeby.cz

    Dobrý den,
    Vaše objednávka byla vyřízena dle Vašeho požadavku. Objednala jste si černo-šedý závěs, ale chtěla jste dle telefonátu objednat červeno-šedý. Za takové chyby opravdu nemůžeme.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nevím
    • Po objednání zboží mi zavolali, že mají jenom část zboží. Objednávku jsem proto zrušil. Asi za tři hodiny mi zavolali, že mi posílají veškeré objednané zboží. To se sice stalo, ale bohužel poslali zboží na jinou adresu, než bylo uvedeno v objednávce!

    Amatérský přístup!!!

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • -bylo tam zboží, které jsem jinde nenašla
    • -objednané zboží nebylo vše
    • -komunikovali až jsem zavolala, proč zboží ještě nedorazilo
    • -délka dodání

    -viz. předchozí body

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • objednal jsem rohožky o rozměrech 46x60 cm dodány byly 40x60 cm

    jestli-že záleží na rozměru není jistota dodání zadané velikosti