Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Absolutní katastrofa co se týká prozákaznického přístupu! V obchodě jsem opakovaně nakupoval ne zrovna levné věci. Koupil jsem si Adidas Ultraboost 22 jako jedny z mých mnohých tréninkových bot na maraton. Podotýkám, že mám jiné vyzkoušené - Ultraboost 2.0 i např. Nike VaporFly atd. - nikdy nebyl žádný problém, naběháno X set km. Bohužel jsem zrovna z tohoto kusu měl na noze po 4 kilometrech tak krvavé puchýře z vnitřní strany chodidla, že jsem pro bolest běh ani nedokončil. To samé se opakovalo i po druhé. U žádných jiných bot jsem toto nezažil. Rozhodl jsem se proto tyto boty za cenu přes 4 TISICE KORUN!!! reklamovat. Reklamace nebyla uznána. Takže přemýšlím jestli teda dát celou věc na přezkoumání ČOI nebo poslat panu majiteli fotografie zkrvavených nohou aby pochopil, že boty v této cenové kategorii tohle asi dělat nemůžou. Takže nyní budu mít boty zpět a můžu v nich tak chodit vynášet koš. Jsem dokonce členem "clubu" tohoto dementního obchodu, kde mi posílají každé 3 dny stupidní newsletter na produkty, které mne absolutně nezajímají. Z tohoto se okamžitě odhlašuji, protože nechci mít s tímto obchodem nic společného. GRATULUJI PANE MAJITELI. TFUJ A NIKDY VICE S VAMA. HOVADA.

  • Tento eshop okrádá zákazníky, prodává fasifikaty značkového Zboží které pochází z Polska, Nevrací peníze zákazníkum za vrácené ve 14 denní lhůtě, Mají to tak nastaveno aby fyzický systémově prijmuly Zboží co nejpozději aby peníze zákazníku mohli Použít ve svůj prospěch a po dvou měsíců zákazníky Vyplácejí aby se vyhli porušení obchodních podmínek ,Ať pošlete Zboží spět poštou nebo odnesete na zásilkovnu nebo vratite na prodejnu v tomto případě to nehraje Vůbec žádnou roli, vrátíte třeba 1.12.22 oni to systémově náskladní 18.12.22 pak Vám píši nesmysly jako Peníze Vám Vracíme na plat kartu z které jste Zboží zaplatili i když jste platili hotově,pak vam napíši Zboží jseme naskladnili do 10 dni ti reknum jak dál postupovat,uběhlo zase několik dní pak Zjistíte Že 30 dní trvalo naskladnění pak Vám Pošlou vyplnění účtu a když jsi chcete stěžovat tak Vás územní Tím Že dle obchodních Podmínek dnem kdy jste vyplnil číslo účtu to rovnou Naskladnění a Teď teprve mají dle zákona 14 denní lhůtu na vrácení peněz takže co vlastně chcete Máme 14 dní Nepokusil jsme nic,podal jsem podmět na COI ta mi řekla ž
    Že stou to firmou Mají několik Už podaných řízení

  • Objednané boty ani po měsíci nedorazily a objednávka byla bez vysvětlení stornována. Velmi nesolidní postup. Zdá se že inzerované zboží vůbec nemají k dispozici.