Přihlásit se a přidat příspěvek
  • po čtyrech dnech - Mi napsali, že se doručení zpozdí, ale do kdy to nenapsali, ale hlavně ,že vše měli skladem a já ted nemohu tisknout :(( Tak že nedoporučuji
    tot mi po 4 dnech napsali --
    Informace o stavu objednávky 1124024076

    Dobrý den Pavle,
    přestože se snažíme, aby se k Vám objednávka dostala co nejdříve, Vaše objednávka 1124024076 se bohužel o pár dní opozdí. Jakmile ji zpracujeme, budeme Vás informovat e-mailem.

    Za zpoždění se velmi omlouváme.

    Děkujeme za pochopení (popř. za trpělivost)

    S pozdravem
    tým TonerPartner

  • Dnes 18.12.2023 jsem se snažil objednat zboží asi za 7500Kč, ale nešlo to na dobírku. Zkusil jsem ted jiný za asi 3200Kč a ten to umožňoval.
    Dotazoval jsem se tedy na lince Toner Partner proč si nemohu koupit jeden výrobek na dobírku a jiný ano když na listu jejich obchodních podmínek nic takového nemají. Na informační lince mi opověděli že to nejde, protože výrobky nad 5000Kč neposílají a že si lidé navymýšlí za velké peníze a pak zboží neodeberou, že to prostě nejde a ona o tom nerozhoduje.
    Nerozumím logice firmy. Jediné náklady, které tím vzniknou jsou na dopravu a zabalení. To je riziko podnikání na eshopech.
    Já jako zákazník mohu však přijít o velké peníze. Objednám tedy toto zboží jinde!!!! Asi jim to nevadí!
    Jak tu na Heurece čtu hodně zákazníků si na komunikaci a rychlost dodání stěžuje a už vůbec neruzumím za co dostávali ceny jako SHOPROKU.

  • Dobrý den,

    poprosím o vysvětlení:
    Na stránce tonerpartner.cz pro toner znacky TonerPartner Premium uvádíte, že výrobek byl vyroben v České republice / VYROBENO V ČESKU /. (Konkrétně se jedná o produkt HP 44A (CF244A) - Toner TonerPartner Premium, black) - https://www.tonerpartner.cz/hp-cf244a-tonerpartner-toner-black-cerny-21020cz/
    Na stránce tonerpartner.sk pro toner znacky TonerPartner Premium uvádíte, že výrobek byl vyroben v České republice / VYROBENÉ NA SLOVENSKU / (konkrétně se jedná o produkt HP 44A (CF244A) - Toner TonerPartner Premium, black) - https: //www.tonerpartner .cz / hp-cf244a-tonerpartner-toner-black-cierny-21273sk /
    Na stránce tonerpartners.hu pro toner znacky TonerPartner Premium uvádíte, že výrobek byl vyroben v Maďarsku / GYÁRTVA MAGYARORSZÁGON /. (Konkrétně se jedná o produkt HP 44A (CF244A) - Toner TonerPartner Premium, black) - https://www.tonerpartners.hu/hp-cf244a-tonerpartner-toner-black-fekete-21273hu/
    Je jen velmi těžko uvěřitelné, že byste měli zařízení / linky na výrobu tonerů a vyráběly tentýž produkt ve třech sousedních zemích.

    Mohli byste podepřít Vaše tvrzení? V opačném případě mám za to, že by se mohlo jednat o klamání spotřebitele.

    Děkuji.

    • Oprava překlepu: v části: „Na stránce tonerpartner.sk pro toner znacky TonerPartner Premium uvádíte, že výrobek byl vyroben v České republice / VYROBENÉ NA SLOVENSKU /“ - má být: „Na stránce tonerpartner.sk pro toner znacky TonerPartner Premium uvádíte, že výrobek byl vyroben v Slovenské republice / VYROBENÉ NA SLOVENSKU /“

      Pro vysvětlení mé otázky - hledám toner, kde budu mít zaručeny určité parametry, a to hlavně co se týče minimalizace zdravotní závadnosti. Jeden z určujících parametrů je i země původu, kde se dá předpokládat, že při výrobě v EU budou dodržovány parametry, které bývají často ignorovány v produkci z asijských zemí.
      Proto mě zaujala Vaše nabídka, na vaší stránce zdůrazňujete kvalitu svých produktů, např. cituji:
      „Náplně TonerPartner PREMIUM jsou náplně naší vlastní výroby a splňují všechny potřebné certifikáty. Za jejich kvalitou si plně stojíme a proto Vám na ně nabízíme doživotní záruku a navíc i garancí proti Poškození tiskárny.“
      Tvrzení je sice krásné, ale nenašel jsem na stránce ani jeden zveřejněn certifikát, ani seznam "všech potřebných" certifikátů, ani certifikace z oblasti kontroly kvality ... nic.
      Doufal jsem tedy, že alespoň deklarován původ produktu bude určitou zárukou, ale obávám se, že ani tomuto tvrzení se nedá věřit.
      Budu velmi rád, pokud se Vám podaří rozptýlit mé pochybnosti.

    • Od zveřejnění mé otázky před 4 dny uveřejnil Tým TonerPartner.cz přes 30 reakcí v sekci recenzí, ale neodpověděl na výše položenou jednoduchou otázku. Nabízejí se dvě možnosti, buď nenavštěvuje sekci diskuse k profilu své společnosti, nebo otázku, možná nepříjemnou, vědomě ignoruje.
      Každopádně, nebudu více čekat na odpověď, zakoupil jsem originální toner výrobce u jiného obchodníka, ke kterému mám více důvěry. Překvapivě za lepší cenu než jakou má na stejný originální toner TonerPartner, co jsem nečekal, byl bych u něj nakoupil i kdyby cena byla vyšší.
      Společnost Ledum Kamara s.r.o., provozující eshop TonerPartner mě přes množství pozitivních recenzí zklamala, ani já jako soukromá osoba, ani moje společnost od ní nakupovat nebudeme.

  • Dobrý den, můj nákup proběhl v pořádku, jen teď potřebuji zopakovat objednnávku fa 1202043012, byl mi k tomu zaslán slevový kod a nemohu ho najít - pošlete mi ho pokud recenze čtete?? Děkuji JF

  • Jsem zklamaná. Objednala jsem si tři barevné tonery, s platbou předem. Tonery byly inzerované jako skladem, uvedli datum dodání dnes.
    Dnes se sháním po dodávce - objednávka má status vyřizuje se. A po telefonickém dotazu zjišťuji, že údajně barva magenta není, na informaci, kdy bude, čekám již 1 a 3/4 hodiny. Kouknu tedy nyní na stránky firmy - hleďme - tam je skladem, zítra u Vás.
    Mám tedy pocit, že něco není v pořádku.

  • 25.8.2020 mi byla doručena objednávka ve které mi zaslali chybnou barevnou náplň.Ještě ten den jsem napsal email,ve kterém jsem přesně popsal k jaké záměně došlo,ale do dnešního dne 27.08.2020 nepřišla od obchodu vůbec žádná reakce na vzniklý problém.

  • V obchodě tonerpartner jsem nakupoval aspoň třikrát nabyli mi levnější variantu a ještě jsem ušetřil a jsem mile překvapen jak to rychle došlo všem doporučuji tonerpartner u mě máte 5 hvězdiček a palec nahoru

  • Mám doma celou jednu náhradní (černá + barevná) a potom ještě jednu černou. Proto děkuji za nabídku a jak budu potřebovat, tak se ozvu. Děkuji za nabídku. Xenie Vostrá

  • Nakupoval jsem v podniku 2x,vždy bez problému.A hlavně mají tam výběr,doporučuji vřele.Vyberete si.

  • Doporučuji tuto firmu. Nakoupil jsem již několikrát a vždy všechno proběhlo OK.

  • Chci sdělit na firmu TonerPartner, že jejich reakci na mé dlouhé mlčení chápu a vysvětluji:
    1/ byl jsem dlouhodobě nemocen, dokonce hopitalizován v nemocnici
    2/ z těchto důvodů mám dostatečnou zásobu tonerů.
    3/ na firmu TonerPartner nedám dopustit a budu dále sledovat možné nabídky.

    S pozdravem Vojtěch Kalužík

  • Seriózní a ochotné jednání. Zakoupila jsem cartridge, které se v tiskárně nerozběhly. Po reklamaci peníze dorazily ihned zpět na účet. Určitě budu do budoucna věrným zákazníkem na náplně a ostatní zboží týkající se tisku.

  • Od 5 dnu zasilka ma stejny stav tj.: „Zásilka převzata do přepravy” Prosim o kontrolu kdy zbozi bude dorucovani? Zda Vasi obchod funguje? Zaplatil jsem předem převodem, psal jsem 2 x mail (vcera a dneska) s dotazem na termín dodání, žádná komunikace... Obj. č. 17125382

  • ad Jana1: To myslíte vážně nebo jenom trollíte? Výdrž kazety se udává standardně při 5% pokrytí tisku.

  • Dobrý den, nedávno jsem zakoupila u Vás Multi-Pack do mé tiskárny Canon. Píšete, že natiskne až 1500 stran. Po vložení všech nových barev do tiskárny jsem natiskla cca 200ks A4 papírů, na které jsem tiskla své fotky ( na jednu A4 čtyři fotky ) a ejhle - došla žlutá barva ... Jsem velmi rozladěna !!! Bojím se reklamace, protože i když mi barvu vymění, jak si mám být jistá, že nedojde další barva ?? Budu to pak řešit na několikrát ?? Navíc je problém s komunikací - resp. s kurýrem. Před předáním mi byla poslána sms, kdy mi bude balík předán s tím, že pokud budu chtít změnit čas dodání, ať se ozvu na určitou internetovou adresu ... Nemám internet v mobilu, tudíž jsem se neměla jak ozvat, že čas mi nevyhovuje, protože jsem byla ještě v práci .. Když mi kurýr volal, odpověděl mi, že už za mnou nestíhá nikam jet ( autem to byla otázka deseti minut ke mně do zaměstnání ) a ani na poště mi to nemůže nechat, protože není pošťák ... Jsem pracovně vytížena, ráno brzy odcházím a vracím se většinou až navečer... Tudíž bych nerada řešila znovu problém s předáním balíku, ( resp. reklamace ).
    Prosím o vysvětlení "vyschlé" žluté barvy a zda hodláte nechávat v smskách telefonní číslo na kurýra, aby byla lepší komunikace. Děkuji, Jana.

  • Dobrý den, z jakého důvodu mi ještě rok po nákupu u vás zasíláte spam na email a hlavně reklamní sms na telefon? Do žádného systému jsem se nepřihlašoval.

  • Marek:

    Dobrý den,

    zmíněné tvrzení viz. níže považujeme za velmi neseriózní a útok na naši společnost ze strany konkurence, která se snaží očernit dobré jméno naší společnosti.


    Zmíněný komentář byl záměrně přidán do této diskuze z důvodu, že je zde možnost volného komentáře bez předchozího nákupu, jak se děje standardně v recenzích Heureka.cz

    S pozdravem,
    Tým TonerPartner.cz

  • Cartridge k tiskárně HP 7110 od TonerPartner - katastrofa, buď nejsou kompatibilní s tiskárnou, nebo jsou nekvalitní inkousty. Tisk tmavý, barvy neodpovídají (místo červené hnědá), vyhozené peníze. Zboží jsem ani nereklamoval, nemám na to čas, jenom jsem je informoval o vadě, po 3 mailech ani odpověď, natož omluva. Neseriózní jednání se zákazníky! Nedoporučuji!