Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží se toulá kdesi mezi možné prodejnou a poštou

    Reakce obchodu www.toneroutlet.cz

    Dobrý den ,
    velmi si vážíme Vašeho hodnocení, děkujeme. Nemůžeme ovlivnit dobu doručení dopravcem, po reklamaci této zásilky u České pošty jsme obdrželi informaci, že zásilka byla dodána den po této přísné recenzi.
    Tým TONEROUTLETU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nedodal zboží, na stránkách píše, že v případě nedoručení zajistí nápravu. Ta spočívá v tom, že Vám řekne číslo zásilky a vy si máte dohnat dopravce, proč nedoručil zboží za 11.220 Kč!!!!

    Reakce obchodu www.toneroutlet.cz

    Dobrý den ,
    velmi si vážíme Vašeho hodnocení, děkujeme. K této recenzi bych se rád osobně obecně jako majitel vyjádřil:
    Případné problémy s dopravcem nemůžeme nijak ovlivnit, zvláště ve chvíli, kdy je i výpadek jejich webu. Proto doporučuji udávat jako kontaktní telefon mobilní číslo, na které může dopravce posílat sms avíza. Pokud zákazníka doručovatel PPL nezastihne na adrese nebo na telefonu, pak nedoručený balík ukládá na jejich výdejním místě a zákazník má možnost po dobu několika dní si ho tam v jejich pracovní době vyzvednout. O tom posílají SMS avízo, které ale na pevnou linku nebývá doručeno. Platí, že pokud od nás přijde email o expedici a následný den od přepravce nic, volejte prosím k nám v naší pracovní době na prodejnu, a my v systému můžeme balík dohledat. Neumíme ho ale vyzvednout či objednat znovudoručení, to systém neumožnňuje.
    Tento případ dopadl vyzvednutím balíku zákazníkem ve výdejním místě. Tato recenze byla napsána v návalu hněvu ve chvíli, kdy jsme nemohli relevantní informaci o uložení balíku poskytnout. Po jeho doručení věřím, že i Vy budete naším spokojeným zákazníkem.
    Martin Pastor

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Rozbalená kazeta která má být v zataveném sáčku byla vložená v balíčku bez jakéhokoli obalu.Neměla ani ochraný obal,který se sundavá před vložením kazety do tiskárny.

    Reakce obchodu www.toneroutlet.cz

    Dobrý den ,
    velmi si vážím Vašeho hodnocení, děkuji. Poslání rozbalené kazety byla chyba. Podle vyjádření obchodníka měla ochranný prvek zamezující instalaci do tiskárny, kazeta by tedy měla po sejmutí této ochrany bez problémů tisknout. Měl jste být ale informován o jejím stavu před odesláním, za to se omlouvám. Pokud expedujeme kazetu, která je vybalená, vždy na ní dáváme záruku výměny či vrácení celé částky, pokud by správně netiskla. Jsem rád, že vše dopadlo dobře a kazeta je v pořádku. Usuzuji tak z toho, že jste nám ji nereklamoval.
    Děkuji za jakoukoliv recenzi, i za negativní. Pomáhá mi to zlepšovat naši činnost.
    Martin Pastor a tým TONEROUTLETU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Dodaná tisková hlava k inkoustové tiskárně byla zatavena v originálním plastovém sáčku, ale bez původní papírové krabičky, což bylo obchodem avizováno.
    Co nebylo avizováno byl důvod absence krabičky, protože na ní je datum výroby. Hlava byla 8 let prošlá a tudíž v tiskárně nefunkční. To bylo možno zjistit až po vybalení hlavy a poškození obalu.

    Reakce obchodu www.toneroutlet.cz

    Dobrý den ,
    velmi si vážím Vašeho hodnocení, děkuji. Teprve z Vaší recenze jsem se dozvěděl, že jste měl se zakoupenou tiskovou hlavou problém.
    Je to tak, že bez krabičky toto zboží kupujeme už od dodavatele. Je pravděpodobné, že je zboží po expiraci, tuto skutečnost ale zákazník zjistí až při instalaci. Do originálně zataveného aluminiového obalu, v němž se kazeta nachází, bohužel nevidíme. Snažíme se tuto skutečnost kompenzovat cenou. Dále od nás zákazník při nákupu těchto zlevněných vybalených produktů dostává záruku na výměnu kazety nebo vrácení celé částky , pokud zboží nefunguje. Snažíme se, aby kazety, kterým prošla výrobcem udaná expirace, dostaly ještě šanci. A zatím se to daří, neboť procento nefunkčních kazet je malé.
    Zákazníka jsme ihned po uveřejnění recenze kontaktovali a domluvili se na vrácení kupní ceny včetně dopravy.
    Jsem rád, že se vše vyřešilo ke spokojenosti zákazníka.
    A tady prosím všechny ostatní, pokud nebude zboží od nás fungovat správně, neváhejte nás kontaktovat.
    Martin Pastor - zakladatel TONEROUTLETU

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • kamenný obchod

    toner nabízený jako originál byl ve skutečnosti z druhovýroby a nezabalený