Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
- po nákupu začne obchod zasílat spam, ačkoliv jsem s něčím takovým nesouhlasil
Reakce obchodu TONERA spol. s r.o.
Dobrý den,
naše firma spam nerozesílá. Zasílaný newslettr lze odhlásit a na možnost jeho doručování jste byl dotazován při objednávce kde jste ho mohl odmítnout.
S přátelským pozdravem
tým Tonera -
Nedoporučuje obchod
Prodali prošlý,zaschlý toner a spoléhají,že vzhledem k nízké ceně se nevyplatí ho vrátit (originál).
Reakce obchodu TONERA spol. s r.o.
Dobrý den, všechny produkty prodáváme se zárukou a nezříkáme se zodpovědnosti za dodané zboží. Stačí napsat nebo zavolat a problém vyřešíme. S pozdravem tým Tonera
-
Nedoporučuje obchod
I kdyz jsem si byl ochotny zaplatit kuryra tak mi bylo napsano ze zbozi dojede az druhy den. V dnesni dobe dost podivne, kdyz kde jaky obchod dorucuje kuryrem ten den.
Reakce obchodu TONERA spol. s r.o.
Dobrý den,
děkujeme za Vaše hodnocení. Ve Vašem případě bohužel již nebylo zboží skladem a proto nešlo dodat v den objednání, ale až následující den.
S přátelským pozdravem
tým Tonera -
Nedoporučuje obchod
Nepravdivě uváděná dostupnost.
Na heuréce je uvedeno skladem, v obchodě žádná informace, druhý den po objednávce přijde email, že bude skladem až za 7 dnů.
Děkuji, ale v tomto obchodě již nikdy více.Reakce obchodu TONERA spol. s r.o.
Dobrý den,
děkujeme za Vaši reakci. Vždy je co zlepšovat, ale není v našich silách mít vše skladem a stačí krátký dotaz přes chat nebo mailem a dostupnost se dozvíte.
S přátelským pozdravem
tým Tonera
Upravit reakci