Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • po nákupu začne obchod zasílat spam, ačkoliv jsem s něčím takovým nesouhlasil

    Reakce obchodu TONERA spol. s r.o.

    Dobrý den,
    naše firma spam nerozesílá. Zasílaný newslettr lze odhlásit a na možnost jeho doručování jste byl dotazován při objednávce kde jste ho mohl odmítnout.
    S přátelským pozdravem
    tým Tonera

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Prodali prošlý,zaschlý toner a spoléhají,že vzhledem k nízké ceně se nevyplatí ho vrátit (originál).

    Reakce obchodu TONERA spol. s r.o.

    Dobrý den, všechny produkty prodáváme se zárukou a nezříkáme se zodpovědnosti za dodané zboží. Stačí napsat nebo zavolat a problém vyřešíme. S pozdravem tým Tonera

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    I kdyz jsem si byl ochotny zaplatit kuryra tak mi bylo napsano ze zbozi dojede az druhy den. V dnesni dobe dost podivne, kdyz kde jaky obchod dorucuje kuryrem ten den.

    Reakce obchodu TONERA spol. s r.o.

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení. Ve Vašem případě bohužel již nebylo zboží skladem a proto nešlo dodat v den objednání, ale až následující den.
    S přátelským pozdravem
    tým Tonera

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Nepravdivě uváděná dostupnost.
    Na heuréce je uvedeno skladem, v obchodě žádná informace, druhý den po objednávce přijde email, že bude skladem až za 7 dnů.
    Děkuji, ale v tomto obchodě již nikdy více.

    Reakce obchodu TONERA spol. s r.o.

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci. Vždy je co zlepšovat, ale není v našich silách mít vše skladem a stačí krátký dotaz přes chat nebo mailem a dostupnost se dozvíte.
    S přátelským pozdravem
    tým Tonera

    Upravit reakci