• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží objednané před týdnem ještě nedorazilo, i když je na skladě.

    Reakce obchodu Tona Expert

    Dobrý den pane Ježku,

    v tomto případě musím uznat, že chyba je zcela na naší straně, skutečně máme u jednoho z objednaných produktů chybný stav na skladě a i přes to, že mají být 3 kusy skladem, tak tu bohužel nejsou. Bohužel nezbývá než se omluvit, občas se takováto situace stane, i když se tomu snažíme v maximální míře předcházet.

    Děkuji za pochopení.

    S pozdravem

    Jakub Čáslava
    jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná komunikace

    Zboží mě nebylo po skoro dvou měsících ještě doručeno.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Kvalita výrobku neodpovídá ceně

    Reakce obchodu Tona Expert

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení. Ale z Vaší připomínky je patrné, že se jedná spíše o nespokojenost s konkrétní sadou šroubováků a nikoliv nespokojenost s dodáním, nebo komunikací z naší strany.

    Každopádně pokud se u výrobku projeví jakákoliv vada, nebo poškození, určitě nás neváhejte kontaktovat, na výrobky Expert je poskytována doživotní záruka, takže se k případnému problému rozhodně postavíme čelem. Nicméně do dnešního dne jsme od Vás kromě této anonymní recenze neobdrželi žádný oficiální podnět, že by se zbožím bylo cokoliv v nepořádku.

    Každopádně přeji více lepších zkušeností a přeji hezký den.

    S pozdravem

    Jakub Čáslava
    Kove Tools s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    Prodávající mi druhý den po objednávce volal, že svinovací metr Tona Expert, který jsem objednal není na skladě a čekalo by se na něj asi dva týdny. Navrhl mi tedy obdobný od Stanley. Souhlasil jsem. Metry by měli být údajně stejné, ale je u nich rozdíl v ceně. Cena na faktuře však zůstala stejná. Řešit jsem se to nesnažil, těch asi 15 korun za to nestojí.. Ale vyvolává to jinou otázku. Jestliže Stanley / Tona Expert jsou zaměnitelné (stejný výrobce), tak u Tony platím pouze za značku nářadí, která jak jsem se až teď dočetl, již nevyrábí v česku, ale v číně. Moje zkušenost s nářadím toto, bohužel potvrzuje. Chtěl jsem s pomocí goly a křížového bitu povolit zarezlý šroub na kotoučové brzdě. Bit se zkroutil, jak kdyby byl s plastelíny. Ten šroub vydržel víc... Tonu jsem chtěl, protože stála asi dvakrát tolik co obdobné sady od jiných výrobců a logicky tak čekal vyšší kvalitu. Bohužel, můj nazor je, běžte si koupit nářadí od jiné značky.

    Reakce obchodu Tona Expert

    Dobrý den pane Marečku,
    nejprve k prvnímu problému, objednal jste si metr, který nebyl skladem, čehož jste si nevšiml. Takže jsme Vám nabídli adekvátní náhradu, aby jste nemusel kvůli metru čekat na kompletaci celé zakázky. A na cenu jste byl upozorněn, ale řekl jste, že to je v pořádku, protože jste fakturu hradil předem.
    Pokud jde o problém k kvalitou, tak na zarezlém šroubu jí lze hodnotit těžko. Každopádně na výrobky Tona Expert poskytujeme doživotní záruku, takže není problém vadný kus vyměnit.
    Je jen škoda, že jste nekontaktoval nás a místo toho zde píšete samé polopravdy a hlouposti a potom se raději ani nepodepíšete.

    Každopádně Vám přeji mnoho lepších zkušenosti.

    S pozdravem

    Jakub Čáslava

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • žádné
    • nic horšího jsem ještě nezažil

    doporučuji najít si jiného prodejce

    Reakce obchodu Tona Expert

    Dobrý den pane Halíří,

    děkujeme za Vaše hodnocení, oba víme dobře jak to bylo. I to, že neumíte číst a jste vulgární. Přeji mnoho štěstí u konkurence a rád bych tímto veškerou konkurenci varoval před panem Liborem Halířem. Jeho jednání je zcela mimo meze slušnosti, v případě zájmu mohu zaslat jeho emailové odpovědi pro lepší představu.

    S pozdravem

    Jakub Čáslava
    jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • viz web
    • ???

    nemám co shrnovat, když nemám ještě pořád objednané zboží!

    Reakce obchodu Tona Expert

    Dobrý den,

    objednané zboží mělo správně uvedenou dostupnost "na objednávku" a takovéto zboží se objednává přímo v centrálním skladu Tona Expert, který je ve Francii. Ve vyjímečných případech může být doba dodání 2-3 týdny. Z naší strany není důvod k omluvě, není možné ovlivnit rychlost expedice a dodání externích firem. Každopádně nás vniklá situace mrzí, ale musím říci, že se jedná o ojedinělou věc.

    S pozdravem

    Jakub Čáslava
    jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • špatný dopravce zboží přišlo poškozené.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • CHvástání - jak jste výborní

    Běžte o dům dál.

    Reakce obchodu Tona Expert

    Dobrý den,

    je škoda, že někteří lidé rychleji jednají, než myslí. Pan Černý si objednal zboží na více místech a jak jsem nyní zjistil při telefonickém rozhovoru, tak je silně zmaten a vůbec neví koho hodnotí. U nás si zboží s platbou předem a do dnešního dne jej nezaplatil, tudíž jej nemohl obdržet. Více k tomu není co dodat.
    Jakub Čáslava
    jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží jsem objednal na platbu předem, po týdnu mi pořád nepřišlo č.účtu a variabilní symbol. Musel jsem je sám kontaktovat a poslali mi email že pořád neobdrželi platbu na kterou mi nikdo neposlal fakturu s potřebnýma číslama. Faktura byla až v tomto emailu a já mohl konečně 19.6. zaplatit.

    Reakce obchodu Tona Expert

    Dobrý den,
    v tomto případě se skutečně jedná o naší chybu, za což se omlouváme. V našem systému byla faktura chybně označena jako odeslaná. Nicméně pokud by zákazník alespoň jednou ze čtyřech pokusů zvedl telefon, nebo zavolal zpět, rádi bychom mu veškeré informace poskytli. Každopádně dnes 24.06. je zásilka odeslána, s doručením 25.06.
    Ještě jednou se omlouvám za vzniklé komplikace, s pozdravem.

    Jakub Čáslava