Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Výhoda byla pouze v rychlém dodání.

    Co se týká doručení .to bylo perfektní.Ale co se týče zboží ,tak je nekvalitní.
    Syřidlo bylo doručeno s minimální trvanlivostí 9.12.2024.Minimální trvanlivost u tohoto výrobku je zavádějicí.Pro syření nevyhovující.Pevní syření po dodání s obvyklou dávkou trvalo 14 hodin.Při dalším sýření jsem dal trojnásobnou dávku a sýření trvalo 6 hodin.Dále už syřidlo nepoužívám jelikož je pro tyto účely nevhodné.Proto nejsem spokojený.

    Reakce obchodu Tomscheese.cz

    Dobrý den, pane Hanzeli,

    jsem rád, že jste spokojený s rychlostí dodání.

    Zakoupil jste syřidlo, které je v akci a je u něho uveden důvod slevy a to minimální trvanlivost do 9.12.2024. Předpokládám, že jste si této informace nevšiml, proto jste náš obchod nedoporučil a nebyl jste tak spokojen.

    Mrzí mě, že Vám sýření nevyšlo, jelikož doba minimální trvanlivosti až v prosinci, by neměla mít vliv na Vaše sýření. Z mých zkušeností je většinou problém buď v mléku nebo v postupu. V syřidle ve velmi málo případech, ale i to je samozřejmě možné.
    Při zakoupení nového syřidla doporučuji udělat vždy test síly syřidla na Vaše konkrétní mléko a v případě, že se Vám to nedaří - vyzkoušet syřidlo na jiném mléku. Tím odhalíte, zda je problém v mléku nebo syřidle.
    Nevím, jaké syřidlo jste používal do teď, jelikož jste u nás dělal první objednávku a nemáme tak informace o historii Vašich objednávek. Může se stát, že jste měl jiné, silnější syřidlo (např. Fromase 750 TL) a vzhledem k tomu, že nepíše bližší informace, jakou dávku syřidla do kolika litrů mléka a při jaké teplotě jste sýřil, nedá se ani odhadnou, kde by mohl být problém.
    V případě, že byste chtěl Váš postup sýření probrat, nebojte se na mě obrátit. Rád s Vámi postup proberu.

    S pozdravem
    Vojtěch Toms - majitel obchodu Tomscheese.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávku ešte nemám, je uhradená a nemám žiadne informácie kde sa nachádza

    Reakce obchodu Tomscheese.cz

    Dobrý den,

    bohužel jste nezadala při platbě variabilní symbol/referenciu platby, která je důležitá pro rychlé spárování platby s objednávkou, abychom mohli objednávku odeslat co nejdříve. Z tohoto důvodu se odeslání objednávky protáhlo, dokud jsme Vám nezaslali upozornění na objednávku po splatnosti a vy jste nám poté zaslala screenshot o odeslání platby, kde nebyl vyplněn variabilní symbol/referencia. Poté jsme platbu dohledali manuálně podle částky a objednávku Vám ještě týž den poslali. V tomto případě to bohužel nebyla naše chyba a recenze tak není objektivní. Jsem ale rád, že se vše vyřešilo k Vaší spokojenosti.

    Hezký den
    Vojtěch Toms
    Tomscheese.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Arogance obchodníka
    • Mají bordel v objednávkách
    • nedoručují zboží

    Reakce obchodu Tomscheese.cz

    Vážený pane Červenko,
    Vaši objednávku jsme Vám odeslali ještě ten samý den, kdy jste udělal objednávku. O odeslání jsme Vás informovali jak my, tak Česká pošta jako Vámi zvolený přepravce, který na uvedený e-mail i telefonní kontakt v objednávce, zaslal informace o sledování zásilky. Zásilku jste si nepřevzal ani po několika upozornění ze strany přepravce.
    My sami jsme se Vás několikrát snažili kontaktovat, když se blížil konec úložní doby zásilky jak na e-mail, na který jste nereagoval, tak telefon, který jste nezvedal.
    Pro doručení zásilky jsme se snažili udělat maximum i nad rámec povinností e-shopu.

    Při Vaší další objednávce jsme žádali platbu bankovním převodem, z důvodu nepřevzetí předchozí objednávky. Jestli je toto myšleno jako "arogance obchodníka", tak máte asi pravdu, protože bychom neradi přicházeli o další peníze za poštovné a mlékárenské kultury, které po tak dlouhé době, kdy je zásilka uložena na poště, již dalším zákazníkům prodávat nemůžeme.
    V tomto případě se jednalo o ztrátu 948 Kč, o které jsme díky nepřevzetí zásilky přišli.

    Nastalá situace mě mrzí, protože kdybyste reagoval na komunikaci z naší strany, mohlo se to vyřešit hned a k oboustranné spokojenosti. I proto mě překvapuje Vaše negativní hodnocení, protože z naší strany jsme se snažili udělat opravdu maximum.

    Majitel e-shopu Tomscheese.cz
    Vojtěch Toms