Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • neochotná prodávající, přímo nechtíc pomoci

    Ve Vaší firmě nakupuji již 12let. Poslední nákup jsem provedl na přepážce a bylo vše fajn. Tentokrát mi bylo sděleno vaší neochotnou arogantní prodavačkou, že si zboží musím objednat přes internet, jinak nemám šanci. Přesto, že se v kanceláří dloube v nose a mohla mi s novým systémem pomoci, nechala mě v tom samotného. Opakovaně jsem ji upozorňoval na to, že nakupuji na chovatelskou stanici, ale to ji vůbec nezajímalo. Nakonec jsem objednávku napsal, zboží zakoupil dráž o 450,-Kč a 12letá chovatelská stanice ji naprosto nezajímala. Jsem přesvědčen, že takovýto prodejce by měl dostat školení o vstřícném jednání a ne, co tam se mnou předvedl. Protože se znám s celým vedením, nechal jsem si to pro sebe. Pokud chcete tedy znát můj dojem z posledního nákupu, je velmi špatný. Všechny předchozí byly v naprostém pořádku a za ty Vám děkuji. JD

    Reakce obchodu TommiLand

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení. Chápeme vaše rozhořčení, bohužel poměry ve firmě se od poslední doby, kdy jste u nás nakupovali, trochu změnili. V první řadě jsme úplně zrušili "nákupy z ulice". Jsme velkoobchod, který provozuje e-shopy a po předchozí domluvě/objednávce je tu možné zboží vyzvednout. Nejsme však maloobchodní prodejna, kam si zákazníci chodí, jak se jim to zrovna hodí. Také kolegyně nezastávají pozici "prodavaček", jak se mylně domníváte, ale jsou to administrativní pracovnice, které se starají o zprocesování systémových objednávek.

    Preferujeme tedy následující postup. Na váš e-mail [email protected] Vám zašleme přihlašovací údaje, přes které budete moci provádět objednávky. Také Vám nastavíme velkoobchodní ceník, abyste nakupoval za správné ceny. Když budete něco potřebovat, tak si na našem e-shopu vytvoříte objednávku na osobní odběr. Jakmile bude objednávka připravena, tak Vás budeme informovat a Vy se pro ni budete moci dostavit. Díky tomu nebude docházet k tomu, že jsou administrativní pracovnice zaměstnávány neočekávanými návštěvami z venku ve chvílích, kdy se jim to zrovna nemusí úplně hodit. A takové chvíle jsou v poslední době docela často, protože se aktuálně potýkáme z přechodem na nový účetní systém.

    Děkujeme za pochopení a věříme, že příští obchod již proběhne v pořádku a ku Vaší spokojenosti.

    S pozdravem,

    Tým Tommilandu

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží objednáno 25.2. Doručeno 4.3. NA dopravu potřebují týden
    • Majitel JE RUS
  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.

  • Recenzi nesmí psát konkurenční obchody. Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • V domě kdy platí nošení respiratoru ani jeden z dni kdy jsem prodejnu navštívila neměla ani vedoucí ani její kolegyně respirator ?

    Příště nakoupim jinde s jistotou ze nebudu muset cekat až zbozi najdou

    Reakce obchodu TommiLand

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení. Mrzí nás, že jste s odběrem na naší partnerské prodejně nebyla spokojená. Zároveň se Vám omlouváme za vzniklé komplikace. Obecně doporučujeme spíše osobní odběr na našem centrálním skladu (Za nádražím 2569/11), byť je trochu z ruky. Máme zde dostupné veškeré zboží a tím, že se nemusí nikam převážet, nedojde k situaci, že by se nenaložilo a nedoručilo. Pokud byste váš postoj výhledově přehodnotila a vytvořila jste si novou objednávku s odběrem na našem centrálním skladu, tak nám napište na e-mail: [email protected] a my Vám na objednávku nastavíme slevu jako kompenzaci za vzniklé nepříjemnosti.

    S přáním hezkého zbytku dne,

    Tým - Tommiland.cz

  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. (Autorem hodnocení je konkurenční obchod)

  • Recenze byla smazána z důvodu porušení obchodních podmínek. (Autorem hodnocení je konkurenční obchod)

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    nedodržují termín dodání o 5 prcovních dní.

    Reakce obchodu TommiLand

    Vážený velkoobchodní zákazníku,

    mrzí nás, že jste se zpracováním objednávky nebyl spokojen. Chápeme, že současná situace není úplně optimální a vynasnažíme se o její zlepšení. Děkujeme za pochopení.

    S přáním pěkného dne,

    Tým - Tommiland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Email o potvrzeni o prijati objednavky 12.3, dnes 23.3. zadna dalsi zprava.

    Reakce obchodu TommiLand

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Velice se omlouváme za způsobené komplikace. K chybě došlo na naší straně. Při odesílání informačního emailu s pokyny k vyzvednutí byl zadán chybný email a z tohoto důvodu nebyly informace ohledně vyzvednutí doručeny.

    Ještě jednou se velice omlouváme za tuto chybu.

    V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na tel.: 730 515 429 nebo emailem na [email protected].

    S pozdravem,

    Tým - Tommiland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • neschopnost

    V objednávce jsem měl poznámku o červené barvě lávového kamene stejně poslal jinou .

    Reakce obchodu TommiLand

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Je mi velice líto, že nejste spokojen s barvou zaslaných lávových kamenů.

    Jiné než námi zaslané lávové kameny v nabídce nemáme. Tyto kameny získají svou načervenalou barvu po namočení vodou. Nikdy však nebudou zcela červené. Jejich barva by měla být totožná s obrázek na našem e-shopu.

    V případě, že si přejete zboží vyměnit, zašlete jej prosím na adresu: Tommi CZ s.r.o., e-shop, Za Nádražím 2569, 39701 Písek. Do balíčku nám vložte průvodní dopis s číslem účtu pro zaslání případného přeplatku, žádostí o výměnu zboží a seznamem zboží, které si přejete dodat místo nevyhovujícího.

    V případě, že si přejete zboží vrátit, zašlete jej prosím na adresu: Tommi CZ s.r.o., e-shop, Za Nádražím 2569, 39701 Písek. Do balíčku nám vložte průvodní dopis s žádostí o vrácení peněz a číslem účtu, na který Vám bude poukázána vracená částka.

    V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na tel.: 730 515 429 nebo emailem na [email protected].

    S pozdravem,

    Luboš Málek - Tommiland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Po obdržení mailu o možnosti osobního vyzvednutí zásilky nic připraveno nebylo a o objednávce ve skladu neměl nikdo tušení. Potvrzení přislo z kanceláře, do skladu se informace již nedostala. Ve skladu pán nepříjemný. Zboží se hledalo a ještě paní přinesla něco jiného. Platba je v jiném objektu, který není dostatečně označen, vše hledáte a na dotaz jen strohé mávnutí. Tady zákazník obtěžuje v každých dveřích. Zboží v pořádku, ale pár ušetřených korun za nepříjemný zážitek nestojí.

    Reakce obchodu TommiLand

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Je mi velice líto, že máte špatnou zkušenost s vyzvednutím Vaší objednávky u nás ve skladu.

    Všechny objednávky jsou zpracovány v kanceláři - v budově, na které je nápis administrativní budova, proto je nutné nejprve navštívit kancelář, kde objednávku uhradíte a dostanete podklady pro vyzvednutí zboží v našem skladu.
    Poté, co vyjdete z této budovy, uvidíte ukazatel, který směřuje dozadu do skladu pro výdej zboží.

    Je mi líto, že máte pocit, že nás zákazník obtěžuje, ale mohu Vás ujistit, že to tak opravdu není.
    Zároveň mě mrzí, že Vaší špatnou zkušenost jste nám nesdělila osobně ihned při vyzvednutí objednávky, abychom mohli učinit nápravu.

    V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na tel.: 730 515 429 nebo emailem na [email protected].

    S pozdravem,

    Luboš Málek - Tommiland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    8 dnů z Písku do Vodňan!!!!!!

    Reakce obchodu TommiLand

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu.

    Po kontrole Vaší objednávky jsem zjistil, že objednávka byla vytvořena dne 5.6.2018 v tento den byla objednávka i předána přepravci. Proto bych se Vám rád velice omluvil za prodlevu, která nastala na straně přepravce.

    V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na tel.: 730 515 429 nebo emailem na [email protected].

    S pozdravem,

    Luboš Málek - Tommiland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Ráda jsem nakupovala až do té doby, než se začalo zavážet po 17h

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • nákup z domova

    Stelivo pro kočky je až moc parfemované a kočka na to nechce chodit
    obchod na jiné zboží doporučuji, ale na stelivo ne
    bylo by dobře udělat zkušební vzorky

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • neochotná a arogantní paní na kontakním telefonu

    Reakce obchodu TommiLand

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Opětovně se Vám velice omlouvám za komplikace vzniklé mou chybou při fakturaci.

    Bohužel jiné než mnou navržené řešení, tedy stažení objednávky a změna faktury na platbu převodem s opětovným odesláním zboží po její úhradě a nebo úhrada zboží v hotovosti na výdejním místě, nebyla v danou chvíli možná, z mé stany jsem Vám bohužel více možností nabídnout nemohla.

    Za komplikaci vzniklou selháním lidského faktoru se ještě jednou velice omlouvám.

    V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na tel.: 730 515 429 nebo emailem na [email protected].

    S pozdravem,

    Eliška Matušková - Tommiland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Kvalitná strava pre psov
    • Nevybavenie zásielky podľa objednávky (objednal som 2x20 kg, prišlo len 1x20 kg napriek tomu bola faktúra vystavená na 2x20kg. Až po reklamácii bola objednávka vysporiadaná. Toto trvalo od zaplatenia takmer 2 týždne od vami prijatej platby vopred.
    • Dodacia lehota príliš dlhá
    • Nekvalitná kuriérna služba, drzé správanie kuriéra. drzé správanie sa opakovalo aj po druhýkrát pri dodávke reklamovanej zásielky.

    Stravu pre psa mi odporučila chovateľka.
    Na Slovensku sa nepredáva. Avšak po skúsenostiach s vašim spôsobom objednávania a dodania tovaru sa radšej preorientujem na iný obchod a krmivo.
    Ostatným by som neodporučil váš obchod.
    Prečo nie, som zdôvodnil vyššie: zásielku treba reklamovať, dodanie sa uskutoční na dva pokusy, kuriérna služba je katastrofa (nespoľahlivosť, po dodaní tovaru do Bratislavy som čakal 3 dni na dodanie, drzé správanie kuriéra)
    Celkovo: ešte som sa nestretol s takýmto prístupom k zákazníkovi.

    Reakce obchodu TommiLand

    Vážený zákazníku,

    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Velice se omlouváme za komplikace vzniklé omylem našeho skladníka. Důkladným prozkoumáním průběhu Vaší objednávky jsme zjistili, že platba na náš účet byla připsána 10.10.2016, 11.10.2016 byla Vaše zásilka odeslána a 13.10.2016 byla doručena. Bohužel dodání do jiného státu v době kratší než dva dny není z důvodu průchodů překladišti přepravců možné.

    V den doručení zásilky 13.10.2016 jste reklamoval její obsah, reklamace byla řádně projednána se zaměstnancem, který objednávku balil a ihned Vám byla zaslána zásilka nová, která byla doručena druhý pracovní den od podání.

    Bohužel pokud nejste spokojen se službami kurýrní služby, resp. s jednáním jednotlivého řidiče, je třeba se obrátit na daného přepravce, případně výhradu zapsat do předávacího protokolu zásilky, jelikož není v našich silách ovlivnit chování jednotlivých zaměstnanců jiných společností v ostatních zemích.

    Za komplikaci vzniklou selháním lidského faktoru se ještě jednou velice omlouvám.

    V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat na tel.: 730 515 429 nebo emailem na [email protected].

    S pozdravem,

    Eliška Matušková - Tommiland.cz

    • jestliže zimní obleček začátkem ledna již nelze objednat - bylo mi řečeno, že až zase příští podzim, tak je to podle mne nedostačujíc.

    Reakce obchodu TommiLand

    Vážený zákazníku,
    děkujeme za Vaši zpětnou vazbu. Bohužel zboží označené jako nedostupné nemáme skladem a jeho doručení Vám nemůžeme zaručit. Produkty z řady oblečení pro psy je dodáváno externí firmou a jejich výroba trvá téměř rok, tudíž doručení nedostupných produktů trvá i několik měsíců. U naprosté většiny produktů máme skladem alternativy, které si můžete objednat a tudíž Vám doporučuji využít právě produktů označených jako zboží skladem.

    V případě jakýchkoliv nejasností či dotazů nás neváhejte kontaktovat na tel.: 730 515 429 nebo emailem na [email protected].

    S pozdravem,

    Eliška Matušková - Tommiland.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Ppl
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Dodání zboží,které jsem jinde nenašla bylo dobré,ovšem kvalita některého zboží-např. pro psa tenisový míč nevyhovující_velmi zapáchal_nevím zda není zdravotně závadný. Ale pro kočičku míčky a další zboží je dobré.Dálší zboží pro psa nevydrželo než 15 minut,obchod nedoporučuji.

    Reakce obchodu TommiLand

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi.

    Všechno zboží je samozřejmě zdravotně nezávadné a podrobováno kvalitám kontroly.
    V případě jakýkoliv nejasností či dotazů nás neváhejte kontaktovat na tel.: 777 77 32 79 nebo emailem na [email protected].

    S pozdravem

    Karolína Hájková - Tommiland.cz