Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Rychlost dodání
    • Nebylo uvedeno, že se jedná o zboží čínské výroby, nebyl přiložen český návod

    Reakce obchodu TokraHome

    Dobrý den,
    jedná se o výrobek značky Monzana, což je německá značka a zboží dodané od německé společnosti. To garantuje bezvadnou kvalitu bez ohledu na zemi výroby, jelikož si kvalitní značky výrobu hlídají a ručí za ni (podobně jako například mobilní telefon s logem nakousnutého jablka je vyráběn v Číně, přesto se jedná o produkt top kvality). Což věřím dokládá i fakt, že při naší komunikaci jste si nestěžovala na kvalitu výrobku, ani jste nevyužila možnosti odstoupení od kupní smlouvy a vrácení zboží. Podívejte se na věci ve své domácnosti, možná budete překvapena, kolik z nich má uvedeno "made in china", byť se bude jednat o známé a kvalitní značky. Co se týká návodu - jako prodejce jsme povinni poskytovat návod v lokálním českém jazyce. Abychom neporušili originální obal při vkládání české kopie návodu, poskytujeme návody elektronickou formou ke stažení z našich stránek. Věřím, že si Vaše negativní hodnocení nezasloužíme, ale respektujeme Vaše právo a Váš názor. Budeme rádi, pokud byste se rozhodla své hodnocení změnit. Případně se nám prosím ozvěte.
    Děkujeme za Váš nákup a přejeme, ať Vám výrobek co nejdéle dobře slouží.
    Kristýna za TokraHome.

  • Zboží mám zaplacené a 3.11 bylo předáno PPL a dnes je 9.11 a zboží nikde. Nikdo mi neodpovídá, ani obchod, ani PPl

    Reakce obchodu TokraHome

    Dobrý den,
    jak jsem Vám již sdělovala telefonicky i emailem. Zdržení Vašeho zboží opravdu zapříčinilo PPL. V tuto chvíli je na mnou žádost zadána urgence doručení k Vám domů přímo na příslušném depu.
    Velice se omlouváme za komplikace.
    Kristýna, TokraHome

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nebylo kompletní! Musím zboží poslat zpět, místo toho aby mi poslali zbytek objednávky..
    • Neochota

    Rozhodne nedoporučuji. Reklamace teprve v řešení..

    Reakce obchodu TokraHome

    Dobrý den,
    mrzí nás, že jste byl s naším obchodem nespokojený avšak musíme konstatovat, že jsme s Vámi komunikovali jak písemně tak i telefonicky. Dohoda byla, že nám reklamovaný kus zašlete zpátky a my Vám ho buď vyměníme za nový anebo vrátíme peníze. Do dnešního dne jsme však od Vás zásilku neobdrželi. Postupujeme dle platných obchodních podmínek a nekompletní kus my musíme reklamovat u dodavatele. Proto Vám nemůžeme zaslat chybějící kus. Prosíme Vás tedy o zaslání zpět Vámi reklamovaného zboží tak abychom mohli dokončit Vaší reklamaci. V případě jakýchkoli dalších informací nás můžete kontaktovat telefonocky nebo emailem.

  • Recenze byla smazána na žádost jejího autora.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekomunikují

    Reakce obchodu TokraHome

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaší recenzi a moc nás mrzí Vaše nespokojenost. Avšak pracujeme na zdokonalení služeb našim zákazníkům , tak aby se to již nestalo.
    Přijměte prosím naší omluvu.
    Krásný den Vám přeje
    Tým Tokrahome

    • Zboží jsem objednal před týdnem a ihned zaplatil online platební kartou. Do dnešního dne mi nic nedorazilo a eshop zatím na email s urgencí nereaguje.