• ty brýle jsou šmejdy

    Reakce obchodu TojeBajo.cz

    Dobrý den,

    je to samozřejmě Váš subjektivní pocit, ale vzhledem k tomu, že jsme prodali přes 1000 kusů, tak to pravděpodobně nebude s kvalitou vůbec špatné. Děkuji.

    S pozdravem
    Tomáš Kuča
    www.tojebajo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Žádné.
    • Přístup k zákazníkům a klamavé jednání.

    Tento obchod všem vřele nedoporučuji. Na svých stránkách propagují kvalitní produkty a zákazníka klamou jejich oficiálními fotografiemi staženými s internetu, nicméně za účelem vyššího zisku nakupují čínské plagiáty, u kterých kvalita nemůže být zaručena.

    Reakce obchodu TojeBajo.cz

    Dobrý den,

    tak to striktně odmítáme, že bychom prodávali plagiáty. A fotografie máme od našeho dodavatele. Děkuji.

    S pozdravem
    Tomáš Kuča
    www.tojebajo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Posílá poškozené zboží

    Jsem velice nespokojena!

    Reakce obchodu TojeBajo.cz

    Dobrý den,

    poškozené zboží určitě neposíláme. Pokud došlo poškozené, tak se to mohlo stát přepravou, ale kdybychom o tom věděli, tak samozřejmě zboží nepošleme. Děkuji za pochopení.

    S pozdravem
    Tomáš Kuča
    www.tojebajo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Negativní zkušenost.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Samolepka přišla o hodně větší. Musela jsem ji oříznout.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Moje zkušenost je negativní,nejdříve se nějak nespárovala objednávka a platba z účtu,takže mi došlo storno objednávky,kde bylo asi 5 důvodů a vyber si,proč je stornována.Takže nastalo telefonování a platba se našla.Jenže zboží nebylo už v požadované barvě,tak jsem souhlasila i s jinou,aby dárek dorazil do vánoc.Dnes je 1.1. a ještě nedorazil....takže radím nekupujte.

    Reakce obchodu TojeBajo.cz

    Dobrý den,

    objednávka byla automaticky po 10 dnech zrušena. Byl zvolen špatný variabilní symbol, takže se platba nespárovala. Nicméně zákazník se ozval až po Vánocích, že nemá zboží, takže s tím již opravdu nešlo nic dělat. Zboží jsme po Novém roce hned odeslali.

    Přeji hezký den



    Peterek David
    www.tojebajo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Objednane zbozi sice dorazilo v poradku ale jina barva coz bylo pro me dost zasadni!!! Uz jsem ponaucena priste napsat do poznamky "zaslat pouze objednanou barvu a ne tu co zbyla na sklade"!!!

    Reakce obchodu TojeBajo.cz

    Dobrý den,

    o špatné barvě nás nikdo neinformoval, zboží bychom samozřejmě rádi vyměnili, je možné, že došlo k záměně při expedici. Za případné komplikace se omlouváme.

    Přeji hezký den



    Peterek David
    www.tojebajo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Přišlo mi jiné zboží než jsem si objednala...moje chyba byla,že jsem napsala špatný variabilní symbol.Obchodu trvalo 14 dní než mi zavolali.Takže co jsem si objednala už neměli.Takže už od nich nic nechci.

    Dejte si pozor na správná čísla...

    Reakce obchodu TojeBajo.cz

    Dobrý den,

    zákazník zboží neplatil u nás, ale na slevovém portálu, takže se tato reakce nevztahuje na nás. My zboží odeslali hned po učinění objednávky a obdržení slevových kupónů. Tato situace nás mrzí, ale nemohli jsme ji nijak ovlivnit.

    Přeji hezký den



    Peterek David
    www.tojebajo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    V obchodě jsme nakoupili díky hromadným slevám, kde se nám líbilo zboží.
    Přišla jiná barva zboží- náramku- než bylo objednáno. Bohužel to byl dárek pod stromeček a z důvodu časové tísně nelze vrátit - vyměnit. Slečna holt bude nosit černou.
    Omylní jsme všichni, ale v těchto případech by si měli dát pozor.

    Reakce obchodu TojeBajo.cz

    Dobrý den,

    o špatné barvě nás nikdo neinformoval, zboží bychom samozřejmě rádi vyměnili, je možné, že došlo k záměně při expedici. Za případné komplikace se omlouváme.

    Přeji hezký den



    Peterek David
    www.tojebajo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Komunikace, platba a další procesy problěhly v pořádku, ale zboží které jsem si objednala při dodání neodpovídá mým představám a myslím, že neodpovídá ani parametrům uvedeným v nabídce zboží.

    Podruhé tento obchod nepoužiji, z důvodu obavy z opětovné špatné kvality zboží.

    Reakce obchodu TojeBajo.cz

    Dobrý den,

    parametry zboží jsou přímo od výrobce. Zákazník si koupil sluchátka za 45 Kč, takže nemůže očekávat, že budou mít stejně kvalitní zvuk jako sluchátka za 300 Kč. Nicméně si myslíme, že poměr cena/výkon je více něž dobrá.

    Přeji hezký den



    Peterek David
    www.tojebajo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • nabízené zboží před Vánocemi, které není skladem

    jako vánoční dárek nedoporučuji

    Reakce obchodu TojeBajo.cz

    Dobrý den,

    zboží bylo koupeno na slevovém portálu v akci, kde bylo jasně deklarováno, že dodací lhůta je 14 dní, takže se dodání do Vánoc nestihne. Mrzí nás, že si zákazníci nepřečtou podmínky akce a pak udělí negativní hodnocení, které není oprávněné.

    Přeji hezký den



    Peterek David
    www.tojebajo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • - rychlá doprava
    • - zboží neodpovídá obrázkům
    • - nekvalitní zboží

    Reakce obchodu TojeBajo.cz

    Dobrý den,

    obrázky zboží jsou přímo od našeho dodavatele. Jestliže zákazník není se zbožím spokojený, má samozřejmě právo na jeho vrácení do 14 dnů bez udání důvodu.

    Přeji hezký den



    Peterek David
    www.tojebajo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Výhodu jsem zatím žádnou neobjevil,snad jen že proběhla určitá komunikace přes mail,která mi pomohla uspěšně dokončit nákup ,takže v tomhle chválím!
    • Nebylo mi doručeno zda koupený produkt už je poslán a pod jakým číslem je přepravována zásilka,aby se dala vysledovat!

    Zatím vidím hodně nedostatku ohledně dodací lhuty,už týden čekám,čekám.. a nic!

    Reakce obchodu TojeBajo.cz

    Dobrý den,

    na slevovém portále bylo uvedeno, že dodací lhůta MP3 je 3 týdny. Nicméně i přesto jsme se snažili odeslat zboží dříve a vyhovět zákazníkovi. Po odeslání zboží jsme pak obratem sledovací číslo zaslali + malý dárek jako omluvu za menší zdržení.

    Přeji hezký den



    Peterek David
    www.tojebajo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboži jsem objednala,ještě nedorazilo.Komunikace se zakaznikem nic moc.Zboži chtěli zaplatit ještě jednou,chtěli po mě kod,ktery mi mailem vubec nepřišel,spokojena nejsem ani trochu,měl to byt darek,toto je posledni nakup.

    Reakce obchodu TojeBajo.cz

    Dobrý den,

    zákazník si nepřečetl podmínky akce, jelikož si koupil zboží přes slevový portál, kde jsme jasně uváděli delší dodací lhůtu. Co se týče kódu, ten je na slevových portálech samozřejmostí, bez něj nelze objednávku uskutečnit. Se zákazníkem jsme komunikovali a nakonec se vše vysvětlilo. Doufáme, že je již vše v pořádku.

    Hezký den



    Peterek David
    www.tojebajo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • rychlost a cena
    • vadné zboží, nepravdivé informace o zboží

    v současnosti řeším vrácení zboží, ale komunikace je na dobré úrovni

    Reakce obchodu TojeBajo.cz

    Dobrý den,

    zákazníkovi jsme se snažili vyjít maximálně vstříc. Zboží jsme mu zaslali dříve, něž bylo uvedeno v podmínkách akce. Co se týče reklamovaného zboží, hned jsme sjednali nápravu a zboží okamžitě vyměnili. Tuto negativní reakci tedy nechápeme.

    Hezký den



    Peterek David
    www.tojebajo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • cena
    • zboží nefunguje

    zklamání

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    je to prvni zkusenost s timto bochodem, ale zbozi odeslali po 5tidnech po obrdzeni platby (17.10.), prestoze melo byt expedovano do 24h, navic zbozi vypada nekvalitne, tedy levne, a levne nebylo, zvazuji vratit zasilku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod jen potvrdil objednávku a už se neozval.
    • Nekomunikuje

    Reakce obchodu TojeBajo.cz

    Zákazníka jsme několikrát kontaktovali, dokonce nám i odepsal na emaily, takže nerozumíme tomuto hodnocení. Z naší strany nedošlo k žádnému pochybení. S pozdravem Kuča Tomáš www.tojebajo.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží jsem zaplatila předem z účtu na účet před 10 dny a doposud zboží nedošlo a ani obchod se mnou nekomunikuje přes e-mail, tak doufám, že mi v tom nezůstanou peníze!!!

    nespokojena

    Reakce obchodu TojeBajo.cz

    Dobrý den,

    bohužel jsme od zákazníka ještě neobdrželi platbu, takže z tohoto důvodu nebylo zboží neodesláno. Na emaily odpovídáme do 24 hodin, takže tuto reakci nechápeme. Již jsme požádali o zaslání výpisu z účtu, zatím bez reakce. Nejspíše se zákazníkovi platba vrátila a nevšiml si toho.

    Hezký den

    Peterek David
    www.tojebajo.cz