Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Ještě jsem nedostal fakturu

    Reakce obchodu TIVIS.cz

    Dobrý den,
    Vaše negativní recenze nás hodně mrzí, objednávku jsme vyexpedovali do 24 hodin, zboží Vám drazilo do druhého dne, nemáme od Vás žádnou negativní informaci, že by bylo něco v nepořádku.

    Faktura chodí AUTOMATEM do emailu v den expedice, neexistuje že by neodešla, ve Vašem případě Vám přišla 6.11.2020 v 19,03 hodin. Stačí se podívat pouze do emailu.

    Případně, pokud ji z jakéhokoliv důvodu nemáte, stačí napsat na jakýkoliv náš email, nebo zavolat na kterékoliv naše kontaktní číslo a naši pracovnící Vám ji dohledají a obratem pošlou.

    Podhrázký TIVIS.cz
    602433182
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • Dobrá komunikace
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Při reklamaci se s vama baví stylem, jako bych si to vymyslel a chtěl na ních profitovat.

    Zásilka přišla poškozená v neporušeném obalu, protože byla milionkrát obalena černou stahovací folii. Na první pohled vše vporadku. Jenže pod tím rostrzena bedna a poškozený výrobek. Při reklamaci je zajímá jestli se sepsal protokol s řidičem. Nehodlám se bavit na této úrovni. Potrebuji to používat a klidně ten poškozený díl koupím, jenže ani to není možné. Nedoporučuji sbohem Kofroň

    Reakce obchodu TIVIS.cz

    Dobrý den,
    dle doložených fotografií byl zcela rozdrcený přepravní obal, což bylo viditelné na první pohled, pokud se jedná o mechanické poškození dopravou, je nezbytně nutné sepsat poškození s řidičem nebo nahlásit na přepravní společnost viz reklamční řád.
    Každá reklamace má svůj postup, dle telefonického rozhovoru jsem Vám slíbil, že to vyřešíme, ale je nutné, aby zákazník spolupracoval, bez toho Vám bohužel neumíme pomoct.

    Podhrázký TIVIS.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    + zatím nevím
    -nabídli zboží, které nemají na skladě, po zaplacení mi došlo sdělení, že budou naskladňovat po 20.10.

    Reakce obchodu TIVIS.cz

    Dobrý den,
    jen bych chtěl upřesnit Vaši reakci, zřejmě došlo k nějakému "šumu", ale Vámi objednávané zboží v okamžiku Vaší objednávky nebylo inzerované jako skladem, bylo zřetelně uvedeno že skladem není, to, že uděláte objednávku na bankovní převod a přijde Vám automatem zálohová faktura je v pořádku, tak to u nás běžně chodí při zvolení této platby. Platba před potvrzením termínu dodání je pak na Vás.

    Termín jsem Vám upřesnil v okamžiku, kdy jsem se ho dozvěděl od výrobce.

    Pokud, ale nejste spokojený s tímto postupem, není problém Vám peníze vrátit a můžete objednat někde jinde, ale za nás je to běžný postup a děláme pro naše zákazníky maximum pro kvalitní a co nejrychlejší dodání zboží.

    Pokud něčemu nerozumíte, či máte dotaz neváhejte nás kontaktovat, jsme Vám k dispozici.

    Podhrázký TIVIS.cz
    [email protected]
    602433182

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • byly problémy, ale komunikovali.

    Objednala jsem dle termínu doručení, ten ale NEPLATÍ!

    Reakce obchodu TIVIS.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši reakci, situaci jsem Vám již vysvětlovali telefonicky, ale jen pro upřesnění i pro ostatní zákazníky ohledně termínu dodání.

    U zboží, pokud je zboží skladem, je uvedený předběžný termín dodání. Jedná se o orientační datum dodání, které je za nás na 99% dodržené.
    Pouze u komfortní dopravy (což je Váš případ) se termín dodání řeší individuálně. Jedná se o komfortní dopravu, je nutné sladit Vaše možnosti převzetí a instalace zboží.

    Děkujeme za Váš nákup

    Podhrázký TIVIS.cz
    602433182

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod asi dobrý, ale posílá zásilky přes DPD a přepravní společnost nebyla schopna zásilku doručit ani po týdnu.
    • Používá nespolehlivou přepravní společnost DPD

    Bohužel kvůli přepravní společnosti nemůžu obchod hodnotit kladně

    Reakce obchodu TIVIS.cz

    Dobrý den,
    Vaše recenze nás mrzí, nehodnotí náš obchod, ale zlobu na konkrétního řidiče přepravní společnosti.
    DPD je jedna z předních doručovacích společností a jejich systém je téměř dokonale propracovaný.
    V den doručení víte přesný čas doručení, máte možnost si přesměrovat zásilku na jiný den, jinou adresu nebo na osobní vyzvednutí.
    Samozřejmě v e-shopu máte možnost volby i jiné přepravní společnosti.

    V neposlední řadě máte možnost využít naší podpory v případě problému s doručením zboží.

    Podhrázký TIVIS.cz

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Ani 14 dnů od nákupu jsem nedostala fakturu k nakoupenému zboží.

    Reakce obchodu TIVIS.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás Vaše nedoporučení, ale faktura chodí automatem v den expedice společně s informacemi o přepravě, takže pokud jste nezadala chybně e-mailovou adresu, NEEXISTUJE, aby faktura nedošla.
    Pokud ji z jakéhokoliv důvodu nemáte, není žádný problém si o ni napsat na jakýkoliv e-mail, třeba [email protected] .


    Podhrázký TIVIS.cz
    602433182
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Byla mě zaslána koloběžka již vybalená, špinavá, bez nabíječky, bez ochraných bublinkových folií....Další den jsem jel 110km ji vyměnit, ta byla komplet, pobalená fílí, vše originál od výrobce!!!!!

    Jednání Tivisu je nekorektní, trapné lživé výmluvy na moje SMS a emaily, kde jsem vše popsal a nafotil, načež přistoupili na výměnu.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží stále ještě nedorazilo. Snad 1. týden v červnu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Kdysi podvodníci posílali místo mobilu obyčejnou cihlu. Tento obchod mi poslal gril se zdevastovaným víkem. Reklamaci okamžitě zamítli s odůvodněním, že již nemám originální obal a proto je to můj osobní problém a je to nezajímá.
    • Dle názoru právníka zcela očividně porušují Občanský zákoník 89/2012 Sb. § 2161 odstavec 2. Tohle jednání by někdo mohl nazvat krádeží za bílého dne.
    • Můžu se obrátit na pomoc úřadů nebo gril odvést do sběrných surovin
    • TIVIS.CZ NEJHORŠÍ OBCHOD, NEBRAT, NEKUPOVAT, NEPOKOUŠET ŠTĚSTÍ, vstřícnost u reklamace je u nich cizí slovo
    • Škoda, že zde nejde nahrát fotka grilu, většinu zákazníku by ta jedna fotka odradila od jakékoliv spolupráce s tímto e-shopem.

    ABSOLUTNĚ NIDKY VÍCE

    Reakce obchodu TIVIS.cz

    Dobrý den pane Kuděla,
    moc mě mrzí, že nesdílíme Váš názor, ale jak jsem vám vysvětloval do emailu, vaše reklamace nemůže být uznaná.

    Každého zákazníka upozorňujeme, píšeme to i v expedičním emailu, aby zkontroloval zboží při převzetí a případně nás ihned obratem informoval, aby případné poškození napsal přepravci do listiny, nebo zboží nepřebíral. Je to velmi důležité, i když se snažíme o co nejlepší zabalení zboží, poškození dopravou se může stát.
    Reklamace se snažíme vyřídit v maximálním nadstandardním způsobem, ale někdy, ať chceme sebe víc to nejde.

    Váš případ, gril jste si převzal před 14 dny, složil, obal vyhodil. Pak jste si zřejmě za 14 dnů všiml lehkého poškození horního víka a nárokoval výměnu.
    Ačkoliv se jednalo o mechanické poškození, reklamované po 14 dnech (během 14 dnů se s grilem mohlo dít spoustu věcí, převoz na jiné místo, manipulace jiných osob..) požádal jsem Vás pouze o doložení přepravního obalu, abych mohl reklamovat buď u dopravce (v případě poškození obalu) nebo u výrobce (pokud by obal poškozený nebyl).
    Obal je u mechanického poškození velmi důležitým důkazem, slouží k prokázání, kde k poškození mohlo dojít .
    Tato informace je uvedena v obchodních podmínkách.

    Podhrázký
    TIVIS.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neřešení problému, zdlouhavý přístup k reklamaci.

    Vysavač - hadice nejspíš tam chybí šoupátko pro přisávání vzduchu. Korespondence + 3 fotografie nevedla k dohodě. Vrátím - li hadici, budu
    ( možná půl roku ?) bez vysávání. Stačila zřejmě jen konzultace
    s výrobcem , obchod mi nedokázal odpovědět.

    Reakce obchodu TIVIS.cz

    Dobrý den,

    jak jste psala v emailu, k recenzi jste se postavila čelem, bohužel jste mě asi nepochopila, či nechtěla, na email jsem Vám obratem odpověděl s návrhem řešení reklamace - výměna hadice, postup jsem konzultoval s obchodním zástupcem ETA se kterým jsme se na výměně dohodly, na vyřízení reklamace je zákonná lhůta max 30 dnů, ale reklamace výměnou probíhá max do týdne a to i s cestou.
    Je samozřejmě nepříjemné, pokud výrobek má nějakou vadu, i když banální, ale není pravda že jsme neodpověděli, neřešili, či nechtěli pomoct.

    Podhrázký Leoš
    TIVIS.cz

  • Zboží vydáváno za Skladem. Přitom skladem nebylo. Po par dnech přišel e-mail ze sorry ale nemame to.

    Reakce obchodu TIVIS.cz

    Dobrý den,
    velice se omlouváme za momentální vyprodání tohoto modelu sáčku do vysavače, ale po zveřejnění informace, kdy sáčky do vysavače se používají na šití roušek, národ vykoupil do hodiny všechny skladové zásoby. Náš systém vyřizuje objednávky postupně, bohužel informaci o dostupnosti obzvláště na přenos na heureku má zpoždění a to nelze ovlivnit.

    Děkujeme za pochopení.

    Podhrázký TIVIS.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádná komunikace-škoda

    Žádná komunikace, zboží asi ani nemají.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Pokud si objednám zboží, které je uvedeno jako skladem, očekávám doručení tohoto zboží do tří dnů. Ve skutečnosti je mi po sedmi dnech nabídnutý jiný produkt o tři tisíce korun dražší???

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Rychle doručení
    • Bohužel přes inzerovane 100% složeno a seřízeno přišla neseřízená skládačka
    • Pro ženy tedy velká nepříjemnost
    • Zatím nevím jestli opravdu 100% funguje protože se mi nedaří seřídit přehazovačku, ale obchod nabídnul, že kolo můžu zase složit a poslat zpět , ale představa že ho musím znova rozložit a poté tedy znovu složit tak si zaplatím servis sama.

    Reakce obchodu TIVIS.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaši recenzi, rozumíme , že po ženy může být zprovoznění elektrokola složitější, z důvodu přepravy musíme oddělat přední kolo a sklopit řídítka. Tato drobná úprava je potřeba udělat až na místě.
    Na stránkách máme článek, kde je popsaný podrobný postup, jak elektrokolo zprovoznit
    https://www.tivis.cz/blog/article/112-jak-zprovoznit-elektrokolo,
    pro snadnější postup připravujeme i video.
    S Vašim problémem jsme se Vám snažili pomoci a nabídnout alternativní řešení.
    Doufáme, že i tak budete s elektrokolem spokojená a najedete spoustu šťastných kilometrů.
    V případě dotazů nás neváhejte kontaktovat, rádi Vám pomůžeme.

    Za TiViS - Ilona Podhrázká

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zaslali mi vadný Čínský výrobek propagovaný naším s. prezidentem.Odstoupil jsem od kupní smlouvy.Musel jsem zaplatit zpětné odeslání.Strhli mě i poštovné za zaslání peněz.Velmi nesolidní .8. 7. jsem zboží vrátil.Firma vrátila peníze až 4.8..Nedoporučuji u nich nakupovat.Jiné eshopy se tak nechovají.

    Reakce obchodu TIVIS.cz

    Dobrý den,
    děkujeme za Váš názor a hodnocení našeho obchodu.

    Chtěl jsem Vás jen ubezpečit, že prodáváme pouze zboží určené pro náš trh a splňuje veškeré technické parametry uváděné výrobcem.

    Rozumíme nepříjemné situaci, kdy zboží je po krátkém používání nefunkční, proto se snažíme situaci vyřešit co nejrychleji.
    Naším standardem je, že u reklamovaného zboží si u zákazníka zboží vyzvedneme, zajistíme jeho servis a opět ho a to zcela zdarma, doručíme zpět zákazníkovi na jeho adresu.

    Ve Vašem případě jsme vyhověli Vaší žádosti a vrátili peníze.

    Ještě jednou děkujeme za Vaše připomínky, máme podnět, abychom naše služby vylepšily a čekací dobu na vyřízení reklamace se snažili zkrátit na minimum.

    Pokud bych Vám případně mohl v buducnu být nápomocný a přesvědčit Vás o našich kvalitních službách, neváhejte mě kontaktovat.

    Za TIVIS.cz
    Leoš Podhrázký
    602433182
    [email protected]

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    • Široký sortiment
    • Rychlá komunikace
    • Balení zboží
    • Nedostatečný zákaznický přístup

    Klimatizace byla doručena dle objednávky, nicméně mnou přiobjednané těsnění do oken bylo velmi nevhodně zableno a došlo k poškození při rozbalování. Na reklamaci nebyl brán ohled, i když jasně poškození nešlo zabránit špatným balením od dodavatele. Nebyla nabídnuta žádná alternativní nabídka k vyřešení problému, již zde nenakoupím.

    Reakce obchodu TIVIS.cz

    Dobrý den
    děkujeme za Vaši recenzi, moc nás problém s dodáním mrzí, ale bohužel pokud si proříznete nožem zboží tak, že dojde k jeho poškození, reklamaci opravdu uznat nelze. Bohužel tuto situaci a neopatrnost při rozbalování zboží ovlivnit neumíme.

    Věřím že budete alespoň se zbožím spokojená.

    Leoš Podhrázký TIVIS.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Spatna komunikace
    • Doba dodani neodpovida

    Zbozi jsem zakoupila z duvodu slibeneho doruceni do 24 hodin, ani na druhy den jsem neobdrzela zpravu o planovanem doruceni. Pokousela jsem se cely den dovolat na infolinku eshopu kde to ovsem nikto nebere. Na emailovou urgenci jsem dostala odpoved az na druhy den, bez niake omluvy nebo slusneho jednani.

    Reakce obchodu TIVIS.cz

    Dobrý den,
    velice nás mrzí Vaše hodnocení, Vaši zákázku jsem prověřil a bohužel nevidím z naší strany žádné pochybení, Vaše objednávka byla učiněna 18/6 již po uzavřené expedici, expedována byla tedy hned následující den 19/6.
    Infolinka je standardně v provozu v pracovní den, jsme jak na pevné lince tak i na mobilním telefonu.

    Věřím že budete alespoň se zbožím spokojená.

    Leoš Podhrázký TIVIS.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    na internetu píší,že mají skladem, ale realita je opačná....

    Reakce obchodu TIVIS.cz

    Dobrý den, ještě jednou se omlouváme za nemožnost dodání zboží, bohužel skladem byl poslední kus a na něho padla objednávka přímo v eshopu chvilku před Vámi. Bohužel informace o dostupnosti se s Heurékou párují cca do dvou hodin a v tomto čase se toto může stát obzvlášť u sezóních výrobků, o který je velký zájem.

    Děkujeme za pochopení.

    Podhrázký TIVIS.cz