Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • naprosto lživá komunikace. kolo přišlo rozebrané a musel jsem do servisu. nerozumím takovému přístupu

    nedoporučuji

    Reakce obchodu TIVIS.cz

    Dobrý den,
    informaci o doručení a stavu doručení jste měl předem, byl jste informován, jak po emailu, tak telefonicky. Všechny informace o, doručení jsou uvedeny na našich stránkách.
    Bohužel jsme se neshodli na pohledu na věc.

    Kolo při standardním doručení, nelze poslat přepravou zcela složené, vždy je nutná asistence zákazníka, ale běžné zdatný člověk s uvedením do provozu nemá problém.
    Po doručení jsou potřeba našroubovat šlapátka, nasadit přední kolo s rychloupínakem a srovnat a dotáhnout řidítka. Ostatní komponenty jsou již nastaveny.

    Samozřejmě rozumím, že někdo není tak zdatný a tohle nezvládne, pak máte možnost kolo vyzvednout zcela složené zdarma na naší kamenné prodejně, případně pak využít servisu v místě bydliště.

    Tivis.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Odchod tvrdí že má zboží skladem až po urgencích se přiznaly že dané zboží nemají skladem

    Reakce obchodu TIVIS.cz

    Dobrý den,
    ještě jednou se omlouváme, zboží skladem bylo, ale bohužel, jak Vás informovala kolegyně, sklad na kterém bylo připraveno Vaše zboží k expedici, se pod tíhou množství objednávek zpozdil s expedicí a bohužel Vaši objednávku jsme nestihli vyexpedovat tak aby došla do vánoc.

    Omlouváme se.

    TIVIS.cz

    • Obchodu
    • Obchod špatně informuje o servisech,ale bez servisu nemáte zákonitou záruk.!!! Co to je za jednání???

    Reakce obchodu TIVIS.cz

    Vážený zákazníku, že motokolo, které jsme si u nás zakoupil, vyžaduje údržbu a pravidelný odborný servis, máme uvedeno v popisu karty. Servisní intervaly a pokyny k údržbě, jsou uvedeny v návodu k obsluze, který je taktéž u každého motokola ke stažení a nahlédnutí před nákupem. Bohužel není v našich silách přesvědčit se, že každý, kdo si u nás kolo objedná si přečetl řádně popis a ověřil si, zda má ve svém okolí motoservis, který tyto služby poskytuje. Na e-mail uvedený v objednávce jsem Vám ihned po telefonickém rozhovoru poslala seznam motoservisů ve Vašem okolí, které jsou běžně na internetu k dohledání. Nevím, co více bychom pro Vás mohli udělat.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    My order was never delivered because the carrier does not serve foreigners. They brought it and took it back, seeing I don't speak Czech

    Reakce obchodu TIVIS.cz

    Vážená paní,
    cizince obsluhujeme zcela běžně a nikdy nebyl problém, ale bohužel nedokážeme vyhovět Vašim nestandardním požadavkům. Pokud se nechcete domluvit na termínu doručení, tak se nikdy nedomluvíme, je jedno v jakém jazyce.

    PS: Ačkoliv angličtinu ovládáme, pochopte, že ne každý ji umí.

    Podhrázký

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží dorazilo bez návodu a jednotlivé prvky nebyly označeny, tak jak měly být, dále chyběly spojovací prostředky a i když na fotce byly, tak součástí nebyly ani okapní plechy...nevím jestli to patří do hodnocení obchodu, ale bylo velmi komplikované výrobek doma poskládat.

    Reakce obchodu TIVIS.cz

    Dobrý den, český návod je standardně dodáván ke každému výrobku, ke skleníku je pak i video návod na jeho poskládání.
    Pokud bylo něco jinak, je potřeba napsat nebo zavolat na naši zákaznickou linku.

    TIVIS.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    14 dní od objednání se dopravce vůbec neozval, prodejce tvrdí, že s někým museli mluvit a zadat datum pro dodání. Nemluvili a nedosáhli.

    Reakce obchodu TIVIS.cz

    Dobrý den,
    nedoporučujete náš obchod, ale v tomto případě netuším, jak jsme mohli komunikaci mezi dopravcem a vámi bez našeho vědomí lépe zvládnout. Od nás odcházelo zboží v den objednávky, v záznamu dopravce byl uveden jasný telefonický požadavek od Vás jako zákazníka, na doručení zboží v konkrétním termínu, pokud je něco jinak než si přejete, nebo nemá být, je potřeba nám dát vědět, abychom Vám mohli pomoct.
    Jinak bohužel...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Zakoupila jsem 2 ks SENCOR SPR 3600WH elektrický tlakový hrnec - u mého při manuálním nastavení nefunguje nastavení teploty a sestra při volbě programu zelenina měla z hlávky květáku kaši, Prodávají nekvalitní výrobky.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Objednávka vytvořena před 6 ti dny,zboží stále nikde,dva dotazníky spokojenosti,je mi z vás smutno...

    Obchod by se měl zamyslet,koho zaměstnává stran chystání zboží,expedice a logistiky.Kdybych šel do Ivančic pěšky , už bych byl zpět ve Frýdku.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Dlouhá dodací doba.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost dodání zboží
    • elektronická komunikace
    • Elektrokolo bylo prodáno tak, jak přišlo z výroby. Neseřízené a nezkontrolované - volné dráty, podhuštěná kola, neseřízené a nefunkční brzdy, volná nefunkční lanka přehazovaček
    • Hlavní nevýhoda že po ujetí 20m testovací jízdy po dvoře zhasl displej a již se ho nikdy nepodařilo rozsvítit. Elektronika nefunkční
    • Zboží bylo vráceno formou odstoupením od kupní smlouvy, rozložené do původního stavu a do původního obalu. Na vlastní náklady na dopravu. Údajně došlo k lehkému poškození předního kola z důvodu chybného zabalení (od rámu kola bylo odděleno bublinkovou fólií a v tak těsném obalu nemohlo dojít k jeho pohybu)
    • Za poškození předního kola odečtena vrácená částka nižší o 4.470 Kč. O 12,8% pořizovací ceny. Odečteme-li nejdražší díl elektrokola, baterii cca cca 11.000, celková srážka činila 27% ceny kola i s motorem.

    Zapamatovat si TIVIS a už nikdy nepoužít jejich, jinak velmi rychlých, služeb

    Reakce obchodu TIVIS.cz

    Dobrý den, rozumím tomu, že když je u zboží problém je to nepříjemná situace.
    Nabídli jsme Vám rychlé řešení, které jste nevyužil, rozhodl jste se odstoupit od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů. V tomto případě náklady na dopravu jdou vždy za zákazníkem.

    Podmínkou bezproblémového vrácení zboží je, že zboží nesmí jevit známky používání, nesmí být poškozeno a musí být vráceno v kompletním balení, zkrátka tak jak Vám bylo dodáno.

    Je potřeba si uvědomit, že i když již o zboží nemáte zájem, má pořád stále hodnotu a jakékoliv jeho poškození půjde na Váš vrub.
    Kolo přišlo, jak jste viděl v námi doložené fotodokumentaci, výrazně poškozeno, utržené přehazovačky a na několika místech odřené až na rám, snížená cena tak ani nepokryje nezbytně nutné náklady, na uvedení věci do původního stavu.
    Je nutné rám přelakovat, dát nové polepy a vyměnit komplet přední i zdaní přehazovačku.

    Podhrázký TIVIS.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží bylo poškozené,reklamace nebyla uznána.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Velice ochotná a šikovná řidička.
    • Absolutně bez montážního návodu. Např. montáž předního kola jsme zvládli ve třech.
    • Jó...přišlo to...
    • Absolutní neinformovanost zákazníka. Žádný návod k montáži. A žádné upozornění, že vám to bude jezdit max 20km/h dokud si to nepřihlásíte na značky.
    • Díky zvýšenému sedadlu pro spolujezdce problém s nasedáním a sedadlo snížit nejde. Proti vlhku žádná těsnost. Mezery mezi díly. Baterie drží na pěti suchých zipech. A o problematice s přihlášením se ani nezmiňuji.

    Pokud budete mít zájem o podrobný komentář :
    [email protected]

    Reakce obchodu TIVIS.cz

    Dobrý den,
    všechny informace máte uvedeny na našich stránkách, případně jsme na telefonu, či emailu.
    Na stránkách je uvedena kompletní specifikace produktu, všechna upozornění i doporučení, lze stáhnout i návod k obsluze, máme natočené naše produktové video, aby si zákazník mohl udělat před koupí jasnou představu o produktu, nic neskrýváme.

    Vámi zakoupený model elektrokoloběžky má specifikaci určenou pro malý motocykl, tudíž pro oficiální provoz na pozemní komunikaci je nutné ho přihlásit na SPZ, přihlášení a jeho postup je zcela běžný, je jak u kteréhokoliv jiného vozidla, od nás obdržíte nákupní doklad, COC list, na Vás je pak si zřídit povinné ručení a dojít na úřad a přihlásit na SPZ.

    Ohledně návodu,
    ke každému výrobku je dodáván český návod k obsluze. Montáž je jednoduchá a pokud si na montáž netroufnete, je lepší nechat montáž na odborníkovi v odborném motoservisu.
    Případně, si v našem kamenném obchodě, máte možnost, zakoupit model již zcela smontovaný (tato služba je zdarma).

    Elektokoloběžka je primárně určena pro jednu osobu.
    Elektrokoloběžka není určena pro pro provoz v dešti, v návodu k obsluze je tato informace uvedena.

    Podhrázký TIVIS.cz

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    při objednávce bylo doručení psáno do 5.dne, avšak zboží dorazilo až za týden, což mi způsobilo komplikace s převzetím

  • Naprostá nespokojenost, jen samé lži!!!

    Reakce obchodu TIVIS.cz

    Dobrý den, že jste nespokojený, tomu rozumím, v této složité době, bohužel nejde vše tak, jak si někdo představuje a pak je nespokojený, s tím nic neumíme udělat, i když se snažíme ze všech sil.
    Ale nelžeme, nikdy!

    Podhrázký TIVIS.cz

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlá komunikace
    • Nechtějí řešit poškozené zboží
    • Vymlouvají se na dopravce
    • I když je jasné, že takovéto poškození nemohl zapříčinit.

    Po tyhle zkušenosti bych už nikdy nenakupoval nic dražšího než 200,- na jejich stránkách.

    Reakce obchodu TIVIS.cz

    Dobrý den,
    reklamace řešíme, nevymlouváme se a přistupujeme ke každému zákazníkovi individuálně s přístupem co nejrychleji vyřešit případnou reklamaci.

    Ačkoliv balíme zboží s co největší pečlivostí, pokud je přepravní obal deformovaný, není jiné řešení, než sepsat zápis s přepravcem a řešit vzniklou situaci v kooperaci s ním.

    Podhrázký

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • po objednání jsem zjistil že to vubec nemají

    Reakce obchodu TIVIS.cz

    Dobrý den,
    informace o skladové dostupnosti je standardně uvedena u každého produktu, kontroloval jsem Vaší objednávku, objednal jste si elektrokolo, které nebylo skladem, tato skutečnost byla u produktu na e-shopu uvedena! Takže jste objednával kolo s vědomím, že není skladem a termín naskladnění Vám upřesníme.
    Termín přibližného naskladnění jsme Vám obratem poslali na email, rozhodl jste se nečekat a objednávku jste stornoval.

    Rozumím tomu, že nechcete čekat, ale nerozumím co jsme udělali špatně? Proč negativní recenze a nedoporučení obchodu?

    Podhrázký TIVIS.cz
    602433182

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    19.3.2021 jsem objednala zboží , emailem byla objednávka potvrzena a do 30.3.2021 zboží nepřišlo ani žádné jiné sdělení.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednané zboží nemají na skladě,i přesto,že ho nabízí.

    Reakce obchodu TIVIS.cz

    Dobrý den,
    kontroloval jsem Vaší objednávku, objednávala jste zboží s vědomím, že není skladem, zboží je objednané a dodání tak bohužel závisí pouze na dostupnosti od výrobce.
    Tuto informaci máte k dispozici a s pozdějším termínem dodání jste souhlasila.

    Snažíme se držet skladem co nejvíce položek, ano máme i v e-shopu zboží které není krátkodobě skladem, ale informace o dostupnosti je vždy u výrobku uvedena, případně zákazníkovi termín dodání upřesníme, se zákazníkem komunikujeme a ví potřebné informace.

    Podhrázký TIVIS.cz

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Jelikoz zboží prislo nefunkční nedoporucuji tento obchod.

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • skvělá komunikace