• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod píše ze zboží expeduje do druhého dne. Az třetí den po objednávce mi sdělili ze mají inventuru a zboží dodají za 14 dní. Zákazníka na tuto skutečnost měli upozornit před nákupem. Paní které jsem kvůli tomu telefonovala byla nepříjemná a neochotna. Nedoporučuji!

  • Nedoporučuje obchod

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží bylo naprosto jiné než jsem si objednala, chtěla jsem 2 pánve na indukční sporák, ale ty, které mi poslaly na indukci nebyly. Faktura , ale byla vystavena na drahé pánve, které jsem si objednala,. Paní mi řekla, že je tam sama a že se spletla a že mi zboží pošle. .čekala jsem další 3dny, tentokrát pánve byly na indukci, ale znovu nebyly to ty, které jsem si objednala.. Už víckrát bych v onom obchodě nenakupovala .

    Reakce obchodu Titanové nádobí

    Co na to říci. Náš výrobek se jmenuje např. "Hranatý titanový kastrol 28x28x10 cm s pokl. 6,5 l BAF Gigant INDUKCE". Už tento dlouhý nadpis je zkrácená verze. Na přebalu výrobku je ještě pár dalších informací a celý název by byl "Hranatý titanový kastrol 28x28x10 cm s pokl. 6,5 l BAF Gigant Newline INDUKCE s povrchem Micro Ceramic Progres Ultra-Hard-Coat-System". Myslím, že by to bylo matoucí a hlavně zbytečné. No a paní argumentovala, že dostala nějaké to Newline a že je to neco jiného. Bohužel se mé kolegyni ani mě nepodařilo paní vysvětlit, že má správný výrobek, výrobek nejvyšší řady a kvality. Prostě někdy někomu něco nevysvětlíte a nevysvětlíte. Věřím, že paní přesvědčí samotná pánev a čas.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Poslali info o vyexpedování objednávky a nic neposlali.
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Kvalita zboží
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • no
    • jsem neobdržel zboží

    no way...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Pokud se vám stane, že budete chtít zboží vyměnit, obrňte se pevnými nervy. Veškeré domluvy neplatí. Nakonec vám naúčtují dopravné, s odůvodněním, že je to vaše chyba a více se nedomluvíte. Pro mne veliké zklamání, zvlášť, když vezmu v potaz, že zboží není nejlevnější.

    Reakce obchodu Titanové nádobí

    Tak v tomto případě přesně platí "za dobrotu na žebro...". Paní si nakoupila zboží za akční ceny a ještě s dopravou zdarma. Poté co si vlastní chybou špatně objednala, jsme ji samozřejmě výměnu umožnili s tím, že si doplatí rozdíl ceny výrobku a dopravné. Není již v našich silách, abychom dávali na stejnou objednávku opakovaně dopravné zdarma, když není chyba na naší straně.

    Petr Bartoň

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Co je to za nápad tvrdit, že zboží je skladem, když není?

    Pro mě zcela nedůvěryhodný přístup. Na zboží skladem čekat déle než 10 dnů je nehorázné. Navíc bez jakékoliv informace (vyjma potvrzení objednávky po třech dnech) proč to tak dlouho trvá. Při telefonickém dotazu háží problém na třetí stranu (dodavatel) a že to jistě přijde - ale proboha kdy?

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zakoupila jsem zboží, u kterého bylo uvedeno, že je skladem, a vzápětí zaplatila převodem. Po týdnu mi přišla e-mailem zdvořilá otázka, zda mám o zboží zájem, když jsem ještě nezaplatila. Obchodník si protě platby nevšiml... Další zjištění bylo, že zboží vlastně skladem není a pošlou ho až za několik dní (v e-shopu nicméně stále vesele figurovalo "skladem"). Suma sumárum, na zboží, které mělo být skladem, jsem čekala tři týdny. Za to, že si nevšimli platby, se omluvili, ale to, že klamavě uvádí skladem něco, co skladem není, už přešli mlčením, na e-mail se stížností nepřišla reakce. V zájmu férovosti musím zmínit, že když jsem je upozornila, že odjíždím pryč a po určitém datu nebudu moci zboží převzít, snažili se ho doručit včas.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • - žádal jsem o dodání zboží do provozny přepravce a jeho připravení k osobnímu vyzvednutí. Nestalo se tak a zboží mi přepravce klasicky doručoval.