• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Naplne nebyly kompatibilni, tiskarna vubec nevedela, ze jsem je do ni instaloval
    Naplne skoncily v popelnici a musel jsem koupit jine..

    Reakce obchodu Tisk-ink.cz

    Těžko se k tomuto vyjadřovat, když jsem se o problému dozvěděl až z této recenze.
    J. Vrána/ majitel obchodu

    • Agresivní prodavač

    Neoriginální náplně, po nainstalování často přestane tiskárna tisknout. Zneužívání osobní údajů zákazníků

    Reakce obchodu Tisk-ink.cz

    Toto je bohužel důsledek možnosti zákazníka se veřejně vyjádřit tak, že bezdůvodně pošpiní e-shop veřejnou pomluvou, která je naprosto nepochopitelná a pro mne šokující.

    V této reakci se musím obsáhleji vyjádřit, protože došlo velmi vážnému obvinění z agresivity, ale zejména ze zneužívání osobních údajů!!

    Zákazník si 21.12. již po několikáté objednal náplně s osobním vyzvednutím v obchodě.
    Zdůrazňuji, že po několikáté a vždy byl spokojen.
    Týž den odeslána e-mailová zpráva a SMS s výzvou k vyzvednutí.
    V době Vánočních svátků 24.12 až 26.12. byl obchod pochopitelně uzavřen. Po víkendu v pondělí 29.12. byl běžný provoz, tedy otevřeno.
    Zákazníkovi tedy byl odeslán ještě jeden e-mail v pondělí 29.12. ráno, aby mu byl touto formou informován, že je po svátcích již otevřeno a zboží si tudíž může vyzvednout.

    K mému překvapení v odpoledních hodinách následoval tento e-mail, který předkládám v celé podobě bez podpisu, aby nedošlo k dalšímu křivému obvinění ze zneužívání osobních údajů:
    "Dobrý den,
    dnes jsem obdržel druhou sms zprávu o připravenosti zboží k odběru. Jel jsem tedy z místa dočasného pobytu urychleně do Prahy přes 100km, aby zboží zbytečně nečekalo na vyzvednutí. Jaké však bylo mé překvapení, když jsem zjistil, že prodejna je po dobu 24.12.2014 až 4.1.2015 uzavřena. Nezlobte se , ale větší pohrdání zákazníkem jsem ještě nezažil. Pošlete zprávu abych se dostavil a když tak učiním je zavřeno. Asi by nebyl problém uvést tuto informaci na vašich webových stránkách, že? Anebo alespoň "nehonit" zákazníky sms-kami k odběru. Chápu, že chcete mít přes svátky volno, ale neměl by jste z nás, zákazníků, dělat kašpárky. Hlavně by jste si měl uvědomit, že nejste jediný kdo prodává náplně do tiskáren a , že nejste ani zdaleka nejlevnější. Do dnes jsem byl s Vámi spokojen, ale po dnešku je má důvěra ve váš obchod silně otřesena!"

    Protože jsem naprosto nechápal pasáž o uzavření prodejny, tak jsem se rozhodl zákazníkovi zavolat.
    Celkem se jednalo o tři hovory, které byly ze strany zákazníka plné urážek a dokonce vyhrožování, že až se po Novém roce dostaví do obchodu a cituji, že "...tak uvidím to tóčo..."
    Podotýkám, že jsem se slovním napadáním nenechal rozhodit, naopak v druhém a třetím hovoru jsem se pokusil situaci uklidnit.

    Co je ale důležité a pro mne naprosto šokující zjištění během těchto telefonních hovorů, že celé toto zákazníkovo rozhořčení, slovní napadání a v konečném důsledku vážné obvinění vzniklo, protože zákazník si zboží šel vyzvednout do vedlejší prodejny kol, kde byla na dveřích nalepena cedulka o uzavření ve dnech 24.12.2014 až 4.1.2015!!
    Prodejna náplní (označená na výloze a světelnou reklamou) je hned vedle.

    A toto celé je bohužel důsledek zákazníkova omylu, který si bohužel nedokáže připustit a naopak napadá mé podnikání a vážně mne obviňuje z agresivity a ze zneužívání osobních dat.
    O jaké zneužívání jde, tak to jsem nepochopil. Že jsem mu zavolal na telefon, který uvedl do objednávky?

    J. Vrána/ majitel obchodu




  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • zboží - cartridge jsou nekvalitní, ucpávají trysky,
    • prodávající nevěří závadám a napadá zákazníka

    Nedoporučuji vzhledem k nevhodnému jednání se zákazníkem a nekvalitnímu zboží

    Reakce obchodu Tisk-ink.cz

    Původně jsem nechtěl reagovat vůbec pí. J.R..
    Nicméně - už po telefonu s Vámi nebyla řeč, tím spíše když jste na moji otázku (protože jste dělala vlastní závěry): "Zda jste odbornice na tiskárny", prostě "práskla" s telefonem. To se pak špatně jedná.
    Nehledě na to, když je to tak nekvalitní zboží, proč jste náplně nepřišla vrátit, tak jak jsem Vám nabídl? Nebo to je také nevhodné chování nabídnout zákazníkovi peníze zpět?!!
    Naučte se nejdříve slušně jednat a až po té "očerňujte" prodejce, prosím.
    Nechť si zákazníci udělají vlastní obrázek podle předešlých recenzí jak nekvalitní zboží prodávám a jak jednám se zákazníky.

    S pozdravem
    J. Vrána/ majitel obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    koupil jsem dvě kazety černou a barevnou po nainstalování tiskárna hlásí chybu u barevné kazety takže tiskárna nefunguje.reklamaci se mně nechce vyřizovat kvůli čtyřem stovkám se nebudu s nikým dohadovat příště nakupuji u konkurence.

    Reakce obchodu Tisk-ink.cz

    Vážený pane P.J.,
    toto je naprosto irelevantní hodnocení kvality mého obchodu, tím spíše pokud jste se nepokusil problém, resp. reklamaci řešit.
    Každý slušný prodejce (mezi které patřím) s Vámi, dle "reklamačního řádu", reklamaci vyřeší.
    A tak bych udělal i já!!
    Přičemž Vy jste problém vůbec neoznámil, ale rovnou předjímáte, že byste se "dohadoval".
    Upozorňuji, že u tohoto segmentu tiskáren, které požívají náplně PG-40 a CL-41,se čas od času chybové hlášky objeví, protože jde o problematické tiskárny ve spojitosti s kompatibilními náplněmi.

    S pozdravem
    J. Vrána/ majitel obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • zadne
    • komunikaci

    strata casu

    Reakce obchodu Tisk-ink.cz

    ???????????????????
    Jedná se o zákazníka ze Slovenska, kterému evidentně nestačilo vysvětlení, že posíláme pouze na území ČR.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Mnou nakoupené zboží, t.z.cartridge bez čipu s adaptérem HP364 v tiskárně nefungovaly i přesto, že jsem provedl vše podle návodu.Po telefonátu se zástupcem Vaší firmy my tento sdělil, že se to občas stává a reklamovat se to nedá.Takže jsem vyhodil přes 600Kč oknem. Solidní firma by napsala k těmto výrobkům upozornění, že tyto náplně nemusí vždy fungovat, případně podle zkušenosti u jakých tiskáren jsou největší problémy. Kdyby tam toto upozornění bylo, tak bych do toho určitě nešel, ale samozřejmě kšeft je kšeft a na zákazníka se s... Dělám také ve kšeftě, ale toto bych si nikdy nedovolil. Takže samozřejmě u Vás už nakupovat nebudu a toto dopuručím i všem známým.

    Reakce obchodu Tisk-ink.cz

    Dobrý den,

    když jste mi volal, tak jste mluvil pouze o jedné náplni, že nefunguje!! Resp. jste nebyl schopen říck kolik náplní se hlásí jako nefunkčních.
    To ale není tak důležité.

    Prostě pokud zákazník zvolí u HP364 tu nejlevnější variantu - tedy že si chce sám přelepovat čipy, tak musí bohužel počítat s tím, že to někdy nemusí fungovat.
    Důvody? Poničený čip, špatně nalepený čip nebo že software tiskárny prostě tento čip "nechce".
    Ale to jsem vše do telefonu říkal!!
    Proto nelze náplně reklamovat, protože v samotných náplních bez čipu to není.
    A jen tak mimochodem - při našem telefonátu mi to nedošlo - na stránkách je upozornění na to, že s tím může být problém!!

    Takže? nevím jak Vy vedete váš kšeft, ale já na zákazníky nes...!!

    Hodně zdaru pane.

    J. Vrána/ majitel obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • prodavač neochotný, při dotazu, zda se jedná o správný typ dodaného zboží (na obalu nebyl uvedene typ tiskárny, pro který byl toner zakoupen)odpovídá slovy "paní, to neřešte".
    • Navíc kamenný obchod působí ušmudlaně a velmi neprofesionálně.

    Nedoporučuji

    Reakce obchodu Tisk-ink.cz

    Původně jsem nechtěl na recenzi reagovat vůbec.
    Co k tomuto dodat paní???
    Když jsem se podíval do detailu objednávky, tak jsem se nestačil divit.

    1/ Nějak si odporuje fakt, že pokud byl prodavač neochotný, tak proč jste si na místě původní objednávku zdvojnásobila?
    Trochu zvlášní nemyslíte????

    2/ Typ tiskárny, že není na krabičce? Odpovím stejně!
    Paní, to neřeště!
    Řešte to, že typ náplně je určen pro daný typ tiskárny - tedy PGI-520 a CLI-521.
    Typů tiskáren je, pro některý typ náplní, tolik, že by se tiskárny na krabičku prostě ani nevešli.

    3/ Ušmudlaný obchod??!!
    Tak to si prosím VYPROŠUJI!!
    Potrpím si na čistotu svého obchodu.
    Zřejmě máte na mysli první část obchodu, která ANO působí trochu potemněle /rozhodně NE ALE UŠMUDLANĚ !!!/.
    Ta ale nemá s mojí částí obchodu nic společného. Jen zákazník musí touto částí projít do mého obchodu.
    A má část obchodu je čistá a rozhodně NE ušmudlaná!!

    Vaši zápornou recenzi prostě chápu tak, že ten den (kdy jste přišla za firmu, která provedla objednávku, náplně vyzvednout), jste nebyla zrovna v NEJLEPŠÍM ROZPOLOŽENÍ A VŠE PROSTĚ BYLO ŠPATNĚ!!

    Jinak si Vaši ZÁPORNOU RECENZI nedokáži vysvětlit.
    To se na mě opravdu nezlobte!

    S pozdravem

    J. Vrána/ majitel obchodu



  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • VÝHOD SE NA STRÁNKÁCH POPISUJE MNOHO ALE SKUTEK UTEK.
    • nA STRÁNKÁCH UVEDENY POPISY NÁPLNÍ A NA OBRDRŽENÝCH NÁPLNÍCH JINÉ UDÁNÍ NEODPOVÍDAJÍCÍ. KOMUNIKACE S OBCHODNÍKEM NA ÚROVNI VĚŠTĚNÍ.

    OBCHODNÍK OZNÁMIL PO PRVNÍM KONTAKTU, ŽE PŘEDVÍDAL ŽE SE BUDE JEDNAT O PROBLÉMOVÉHO ZÁKAZNÍKA. NA ZÁKLADĚ JEHO VYJÁDŘENÍ JSEM SE ROZHODLA NEPROBLEMATICKY NAKOUPENÉ ZBOŽÍ VYHODIT, CCA 400KČ, ABYCH ZAMEZILA DALŠÍ VĚŠTBĚ O KTEROU NEMÁM ZÁJEM.OBCHOD BYCH ZARUČENĚ NEDOPORUČILA ZNÁMÝM.

    Reakce obchodu Tisk-ink.cz

    Paní L.N. opravdu jako zákaznici nikomu z duše NEPŘEJI!!
    Původně jsem si řekl, že mi nestojí ta to, abych se tu nějak obhajoval!! Ale přesto..
    Od začátku šlo o problémovou zákaznici!
    Takže mne ani nepřekvapuje její recenze, ve které není pravdy "co by se za nehet vešlo"!!
    Jediná pravda je paradoxně to, jak se pojmenovala v recenzi - tedy paní PROBLÉMOVÁ!!
    Ale to jsem jí musel "napovědět" já!!

    Podotýkám ovšem, že jsem od začátku paní L.N. nabízel velkorysou nabídku, že jí vrátím veškerý obnos i s poštovným, které zaplatí při vrácení zboží. I zboží, které rozbalila.

    Že zvolila jinou varianatu a můj ochod se tu snaží pošpinit, tak to mě u některých lidí vlastně ani nepřekvapuje.

    Ale vlastně Vám paní L.N. za toto 10% hodnocení děkuji :-)
    Konečně mi celkové hodnocené kleslo pod 100% a nevypadá to tak "okatě", že si snad ty kladné recenze a hodnocení píši sám :-))))

    S pozdravem

    J. Vrána/ majitel obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Obchod je pro ty co si nechají za 170.-+90.-korun dobírky poslat lahvičku inkoustu za 5.-korun injekční stříkačku a jehlu ani nevím,jak vyjádřit haléře.Prostě pro nás pitomce co si neumějí poradit,ale název Refill kit přece zní tak odborně že?

    Reakce obchodu Tisk-ink.cz

    Vážená paní!

    Co si prosím představujete, že za 170 Kč dostanete?
    Obsah refill sady je v e-shopu popsán. Takže Vám opravdu nerozumím!
    Máte na mysli manuál či co?
    V objednávkovém procesu je okénko pro poznámky a je zde napsáno, aby zákazním uvedl pro jakou tiskárnu produkt objednává.
    Důvod? Když zákazník uvede druh tiskárny, tak mu pošlu obecný manál pro plnění.
    Říkám obecný, protože na některé náplně existuje několik způsobů plnění.
    Proto ani nechci jít cestou, že budu nabízet refill sady pro každou náplň zvlášť.
    To byl byl e-shop nepřehledný a chaotický.
    !! Nehledě na to, že v naprosté většině inkoust, stříkačka a jehla stačí!!

    Spíše jdu cestou: "Když se zákazník zeptá, tak poradím či ho dokážu odkázat na pomoc."
    Např. zákazníky odkazuji na stránky youtube.com, kde jsou stovky a stovky videí jak plnit náplně. A věřte, že video jsou lepší něž nějaké tištěné manuály.
    Nebo máme v e-shopu Online-chat.

    Plnění náplní není prostě pro každého a v některých případech od toho zákazníky i odrazuji.

    Prostě se stačilo zeptat.

    Já opravdu nevím co jste za tyto peníze očekávala?
    A chcete kritizovat 90,- za dobírku? Toto byla Vaše svobodná volba. Také jste měla možnost za 65,- při platbě na účet.

    S pozdravem

    J. Vrána/ majitel obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • nekvalitní výrobky

    nekupujte levné neoriginální náplně do inkoustových tiskáren - netisknou, nekomunikují s PC

    Reakce obchodu Tisk-ink.cz

    Vážená paní!
    Jak jsem koukal na Vaší objednávku, tak jste si zakoupila kompatibilní HP364 BEZ ČIPU.
    Byla jste tedy odkázaná na vlastní přelepení čipů z Vašich náplní.
    To se Vám zřejmě nepovedlo a pak se nelze divit, že nefungují!!
    U těchto náplní 100% garantuji, že fungují, pokud je na ně ovšem přelepen funkční čip.
    Anebo jste ho při přelepování poškodila!!!
    Než tedy budete příště zveřejňovat tyto NEPRAVDIVÉ informace, tak se zamyslete nad tím co píšete!!
    Protože jak sama píšete, tak náplně nekomunikují. Což tedy není chyba náplní, nýbrž chyba Vašich čipů!!
    Anebo jste prostě nepostupovala dle návodu a např. jste nevypnula detekci hladiny inkoustu na tiskárně.

    Je od Vás dost nefér můj e-Shop takto poškozovat!

    A myslím, že 98% spokojených zákazníků mluví za své!! :-)

    S pozdravem

    J. Vrána/ majitel obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    I přes ujištění dodavatele,že zakoupené barvy jsou použitelné do všech tiskáren řady HP, nemohu s tímto tvrzením souhlasit,neboť ani po třech hodinách kombinování se mě nepodařilo tiskárnu přesvědčit, aby repasované barvy přijala.Barvy jsem proto vyndal a druhý den šel zakoupit originální. Hned na první pokus tiskárna barvy přijala a já vyhodil do popelnice celkem 1025 kč za nepoužitelné barvy vaší firmy. Smutná zkušenost,ale za každou chybu se platí.

    Reakce obchodu Tisk-ink.cz

    Dobrý den,
    to mě pochopitelně mrzí.
    Nicméně, dle obchodních podmínek, jste mohl zboží (byť rozbalené) vrátit!
    U repasovaných a kompatibilních náplní se někdy musí počítat s tím, že nefungují, resp. že jsou vadné.
    Tím spíš u repasovaných náplní HP364, protože každá tiskárna HP Photosmart regauje na repasované náplně s původním čipem jinak.
    Většina ale funguje bez problémů.
    Často je také problém v tom, že zákazník nepostupuje dle návodu.

    Proto ty naše vstřícné obchodní podmínky s možností vrácení, popř. výměny zboží.

    S pozdravem

    J. Vrána/ majitel obchodu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • rychlá dodací lhůta
    • Absolutně nepoužitelné zboží, náplň do tiskárny tekla, takže ihned letěla do koše :-/

    Reakce obchodu Tisk-ink.cz

    Dobrý den,
    to mě pochopitelně mrzí, že šla do koše. Ale:
    jsou to levné kompatibilní náplně, tak se to někdy stane. A pak jste ji mohla vrátit a dostat peníze zpět.