Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    Jeden produkt mi přišel ve špinavém obalu a v podstatě mi z něj vypadl. Chtěla jsem ho jako dárek a teď musím vymyslet, jak ho předat a upřímně úplně nesplnil moje očekávání. Druhý byl v pořádku.

    Reakce obchodu Time For Golf

    Dobrý den, velice nás mrzí situace s obalem. Vždy se snažíme vše vyřešit ke spokojenosti zákazníka, ale bohužel jste nás neinformovala, že nastal nějaký problém proto prosím kontaktujte nás na [email protected] nebo +420 733310348 a rádi s Vámi sjednáme nápravu.
    Martin TimeForGolf

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    nedodáno zboží. Ani po termínu, Jeden telefonát a když jsem ho nemohl vzít konec , žádný druhý pokus.

    • Komunikace spatna, zadny potvrzovaci email k objednace a zbozi neprislo. Velmi spatna zkusenost.
  • Zboží dorazilo ale obě jamky již nefungují. ČÍNSKÝ ŠMEJD. NEMÁM čas na reklamaci. NAZDAR.

    Reakce obchodu Time For Golf

    Dobrý den, veškeré zboží u kterého je to nějak možné se snažíme kontrolovat zda je funkční, aby právě nenastávaly tyto situace a samozřejmě i jamky, které jsme zasílali Vám jsme zkontrolovali a vše bylo v pořádku. Jediné co mě napadá je, že zboží zasíláme bez baterií (píšeme i u produktu) nebo zda máte nabité baterie také se stává, ale samozřejmě stát se může cokoliv stačí nám jamky doručit na prodejnu nebo zaslat a mi Vám buď zboží vyměníme nebo vrátíme peníze. S pozdravem Souček

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Penize za vracene zbozi nedorazily v dohodnutem terminu

    Reakce obchodu Time For Golf

    Dobrý den, ano zde vznikla chyba na naší straně kdy účetní pozdě zadala příkaz, ale jednalo se o zpoždění v rámci pár dní.
    Time For Golf