Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Vše perfektní
-
Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.
-
Nedoporučuje obchod
Bylo mi doručeno špatne zboží. Došlo o záměně produktů.
-
Nedoporučuje obchod
- E-shop jsem si vybrala z důvodu,že se zde dá platit Twistem...
- Bohužel,ale komunikace o tom,že není zboží,které jsem měla objednané,nulová,kdybych se sama neoptala na objednávku...
Reakce obchodu TianDe Beroun eshop - Oficiální eshop TianDe
Dobrý den,
velice nás mrzí Vaše špatná zkušenost s námi. Již jsme nastavili procesy které zaručí že se tento problém nebude opakovat. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Zboží bylo vyskladněno brzy, ale zásilku dopravce vozil 5 dnů na autě a vždy jen napsal, že mám být v určitý den a hodinu doma a pak nepřijel.
Reakce obchodu TianDe Beroun eshop - Oficiální eshop TianDe
Dobrý den,
velice nás mrzí že jste měla problémy z dopravcem, bohužel tyto věci nedokážeme ovlivnit bez toho že nám zákazník dá jakýmkoli způsobem vědět že se vyskytl nějaký problém.
Zboží bylo vyskladněno a předáno kurýrovi hned následující den po uhrazení za objednávku, takže z naší strany bylo splněno vše.
Pokud by jste nám dala vědět že je problém se zásilkou, okamžitě kontaktujeme GEIS a problém hned vyřešíme. Pokud se problém nedá vyřešit ihned, tak ještě v ten samý den posíláme zákazníkovi náhradní zásilku.
Každého zákazníka se nesmírně vážíme a respektujeme jeho čas a potřeby, o to se stará i naše perfektní nadstandardní servisní podpora, takže spojit se s námi lze kdykoli.
Děkujeme za nákup a ještě jednou se omlouváme za nepříjemnosti
Milan Matúška
majitel SC tianDe Beroun