Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Vše perfektní
  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Bylo mi doručeno špatne zboží. Došlo o záměně produktů.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • E-shop jsem si vybrala z důvodu,že se zde dá platit Twistem...
    • Bohužel,ale komunikace o tom,že není zboží,které jsem měla objednané,nulová,kdybych se sama neoptala na objednávku...

    Reakce obchodu TianDe Beroun eshop - Oficiální eshop TianDe

    Dobrý den,
    velice nás mrzí Vaše špatná zkušenost s námi. Již jsme nastavili procesy které zaručí že se tento problém nebude opakovat.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží bylo vyskladněno brzy, ale zásilku dopravce vozil 5 dnů na autě a vždy jen napsal, že mám být v určitý den a hodinu doma a pak nepřijel.

    Reakce obchodu TianDe Beroun eshop - Oficiální eshop TianDe

    Dobrý den,

    velice nás mrzí že jste měla problémy z dopravcem, bohužel tyto věci nedokážeme ovlivnit bez toho že nám zákazník dá jakýmkoli způsobem vědět že se vyskytl nějaký problém.

    Zboží bylo vyskladněno a předáno kurýrovi hned následující den po uhrazení za objednávku, takže z naší strany bylo splněno vše.

    Pokud by jste nám dala vědět že je problém se zásilkou, okamžitě kontaktujeme GEIS a problém hned vyřešíme. Pokud se problém nedá vyřešit ihned, tak ještě v ten samý den posíláme zákazníkovi náhradní zásilku.

    Každého zákazníka se nesmírně vážíme a respektujeme jeho čas a potřeby, o to se stará i naše perfektní nadstandardní servisní podpora, takže spojit se s námi lze kdykoli.

    Děkujeme za nákup a ještě jednou se omlouváme za nepříjemnosti

    Milan Matúška
    majitel SC tianDe Beroun