Přihlásit se a přidat recenzi

Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • super komunikace
    • rychlé vyřízení reklamace
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Vše v pořádku

  • Nepřevzali od pošty balík pro vracení zboží

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    zboží mě bylo doručeno jen částěčně Jedna položka /ta nejdražší /v balení
    chyběla

  • Doporučuje obchod

    90 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlé vyřízení objednávky
    • Široký výběr
    • Dobrá komunikace
    • Bleskové vyřešení výměny

    Za mě spokojenost, bunda byla menší, špatně jsem měřil. Výměna bez problémů do 4 dní. Vrácení rozdílu v nákupu na kartu ještě ten den.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • rychlost dodávky

    Rychlost dodávky a informovanost. Zboží je kvalitní.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • rychlost dodání
    • velikost neseděla, vráceno.
    • hrozné obstrukce při vrácení peněz.
    • nepřebírá poštu, pak výmluva na špatné číslo účtu a pochybení účetní atd.
    • protelefonovaný čas a peníze.
    • opravdu špatná zkušenost.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    • Široká nabídka oblečení, přijatelné ceny, rychlé dodání.
  • Doporučuje obchod

    100 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Kvalitní zboží a rychlé doručení

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • bezproblémová vratka
  • 10 %

    • Nevidím žiadnu
    • Reklámacia
    • Doprava zo Slovenska do Česka

    Tento obchod absolutne neodporúčam, aspoň čo sa týka vrátenia. Komunikácia mailom väčšinou automatický vygenerovaná, no nakoniec niekto odpovie. Čo sa týka reklamácie, tak vám predpokladám, že to bol automatický vygenerovaný mail napíše, že máte nárok na preplatenie aj prepravy (pochopil som to, že aspoň jednej). Nakoniec mi prišli peniaze iba za tovar, čiže pekne som na tom tovare prerobil cca. 15 e. Čiže absolutné neodporúčam! aspoň čo sa týka objednávania na Slovensko, kedže obchod nemá žiadný distribučný sklad na Slovensku a doprava na vrátenie Vás vyjde pekne draho.

  • Doporučuje obchod

    90 %

    • Vybraná velikost vše OK
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Bohužel velikosti neodpovídají.
  • 10 %

    • Jak čtu recenze více lidí má naprosto stejnou negativní zkušenost jako já. Zboží nevyhovuje, předražené, s vrácením jsou komplikace, těžká komunikace, nemožnost dohodnout se na řešení už nikdy bych odtud neobjednával. Toto je nejhorší zkušenost s internetovým obchodem jakou jsem měl, zvláště když jsem nakoupil více oblečení za vysokou cenu, vyhozené peníze. + stejně jako zde někdo psal, Pan Sokol vám už při prvním telefonátu dá na jevo že s výměnou vrácením budou komplikace co nakonec tak také je a pak se už nedoklepete.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Špatná kvalita zboží. Čína. Nekvalitní materiály.
    • Nesedí velikosti zaslaného oblečení s tabulkou velikostí na e-shopu.
    • Špatná komunikace s prodejcem, panem Sokolem. Žádné reakci na emaily. Odpovídá pouze automat.
    • Pozor! Má problém s vracením peněz za vrácené zboží. Nedodržuje lbůty. Vymlouvá se a vymíšlí si důvody. Nevrátil celou částku a dále nekomunikuje. Alespoň část peněz jsem získal zpět po urgencích telefonem +420 721 263 422
    • Pozor! Prodejce nedodržuje zákonné lhůty pro vrácení peněz.

    Nedoporučuji cokoliv kupovat od GSshop solution s.r.o., IČO 05244641, https://www.theywear.cz
    Veliká nespokojenost.

    Reakce obchodu TheyWear

    Dobrý den,
    s kolegy z expedice jsem celý případ prověřil, včetně vyřízení odstoupení od kupní smlouvy. Rovněž jsme nechali dodavatele ověřit míry v uváděných tabulkách a také jsme vlastnoručně rozměry ověřily. Jsou uvedeny správně, problém bude tak spíše ve správném zaměření rozměrů.
    Komunikaci jste vedl na e-mail: [email protected], kde je nastavena automatická odpověď s pokyny, jak postupovat při vrácení, či reklamaci. Pokud je zde něco nestandardního, reagujeme na přímo, v opačných případech v 99% je komunikace automatem zcela dostatečná.
    Ke "včasnému" vrácení částky nedošlo z důvodu, že nám chybělo odstoupení od kupní smlouvy, kde by bylo uvedeno číslo účtu, nakolik samotná objednávka byla na dobírku. Zpět se vrátila pouze zásilka, bez dalších pokynů, jak si s ní přejete naložit. Peníze tak nebyly kam vrátit.
    Po telefonické komunikaci ze dne 25.1.2024 a doložení čísla účtu byla celá částka za objednávku hned následující den vrácena na vámi uvedené číslo účtu, vyřízení tak bylo promptní.
    Pro rychlé a bezproblémové odstoupení doporučujeme postupovat dle https://www.theywear.cz/reklamace-a-vymena, kde je celá postup velmi přehledně uveden, včetně formuláře pro odstoupení od kupní smlouvy (který je zde ke stažení), který při vrácení doporučujeme přiložit. Při přiložení dokumentu tak nehrozí, že by nám některé údaje chyběly a nebylo tak možné odstoupení od kupní smlouvy včas vyřešit.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    přehledné stránky, rychlá objednávka

    Reakce obchodu TheyWear

    Dobrý den,
    děkujeme za vaše hodnocení a doporučení. Velmi si jej vážíme.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    • rychlé vyřízení reklamace
    • perfektní komunikace
    • zboží vyměnily i po 30 dnech

    Reakce obchodu TheyWear

    Dobrý den,
    moc děkujeme za pochvalu a hodnocení.

  • Doporučuje obchod

    100 %

    Super ceny, výběr zboží.

    Reakce obchodu TheyWear

    Dobrý den,
    mockrát děkujeme za pochvalu a doporučení.

  • 10 %

    • Nič
    • Neodporúčam. Kvalita nezodpovedá cene, problem s výmenou/vrátením tovaru, po chvíli prestanú s vami komunikovať, nedvíhnu vám telefón, niečím vás umlcia ale potom sa už nedovolate. Balík vám príde s5.

    Reakce obchodu TheyWear

    Dobrý den,
    myslím, že vaši "recenzi" zde asi již ve 4 podobě vidíme opakovaně a pokaždé vždy s trochu jiným popisem. Pokud máte skutečný problém, neváhejte nás kontaktovat na [email protected], stačí uvést číslo objednávky a problém, který máte. Řešení se jistě najde.

  • 20 %

    • Žiadna
    • NEOBJEDNAVAJTE! Sú to podvodníci. Predražené oblečenie mizernej kvality nakúpené v Poľsku a prelepený štítok aby to nebolo vidieť! Keď tovar chcete vrátiť tak ho neprevezmu a poštovné stojí 14 eur pričom sa tvária ze je to slovensky eschop. Balík mi vrátili roztrhany a povedali ze to neprevezmu lebo to je moja chyba a cez tu šparu na krabici mohla vypadnúť teplákova súprava! Nedvíhaju telefón, vyhováraju sa, odmietajú sa dohodnúť, klamú a vraj sa môžem s nimi súdiť ze už sa sudilo veľa ľudí s nimi a prehrali! Otras! Teplákovka vraj bavlnena za 80 euro a je to umelina človek sa v nej potí, veľkosti nesedia

    Reakce obchodu TheyWear

    Dobrý den,
    nakolik je recenze anonymní, nepodařilo se nám dohledat žádný případ, který takto popisujete.
    V rámci naší nabídky máme zboží od více jak 80 různých značek a 6 dodavatelů ze zemí jako je Polsko, Čína, Turecko, Itálie a další.
    V případě, že je doručovaný balík poškozený, je skutečně možné, že je na místě s kurýrem sepsaný protokol o poškozené zásilce z důvodu, aby ji odesílatel následně mohl reklamovat a uplatnit tak pojištění, které na zásilce má sjednáno. Uplatnit pojištění na poškozené zásilce může pouze odesílatel.
    Mohu vás také ujistit, že za dobu fungování téměř 7 let jsme neměli jediný soudní spor s žádným z našich téměř 50 000 zákazníků v žádné z 6 zemí, kam zboží prodáváme a roky již dodáváme.
    Označit někoho za podvodníka je neetické, rozumíme tomu, že se může stát nějaký problém, ten má ale vždy řešení. Pokud máte opravdu reálný problém, který se stal, můžete nás kdykoliv kontaktovat na [email protected], stačí uvést číslo objednávky a problém, který máte. Řešení se jistě najde.