Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží je již déle jak týden zaplacené, ale stále nedorazilo....

    Reakce obchodu The ChilliDoctor

    Dobrý den,
    moc se omlouváme za komplikace, ale snažili jsme se s vámi od 22.4. spojit kvůli chybějícímu zboží z vaší objednávky. Dnes se s vámi podpora již spojila a věříme, že je vše dáno do pořádku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nulová komunikace

    Reakce obchodu The ChilliDoctor

    Dobrý den,
    v tuto chvíli jsme plně vytíženi a reagujeme na telefonát zpět max. do 4 hodin a odpověď na email do 24h. Mohu poprosit o více informací, jak jste se nás snažil kontaktovat? Situaci prověřím, jinak vidím, že vaše objednávka byla dnes expedována.

    S pozdravem, Ondřej Zahradník

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Kvůli nefunkčnímu kódu mi byl slíben dárek k nákupu. Několikrát jsem se dotazovala, jak mám slíbený dárek nárokovat a firma už nereagovala.
    Taky jsem prosila, aby mi přišla neoznačená krabice - že zboží bude dárek. Jelikož neodpověděli, předpokládala jsem věc za vyřízenou. Ovšem přišla krabice celá popsaná názvem firmy. Kdyby alespoň napsali, že poslat neoznačenou krabici není možné, tak si dám pozor. Ale takto lzde vidět, jak na zákazníka naprosto kašlou. Nedovedu si představit řešit s nimi nějaký problém či reklamaci. Služby hrůza. Nikomu nedoporučuji.

    Reakce obchodu The ChilliDoctor

    Dobrý den,
    mrzí nás tato zkušenost a chci vás ujistit, že se jedná o výjimku. Snažíme se poskytovat výborný zákaznický servis a rád bych zjistil kde se stala chyba, jelikož nám tuto informaci zákaznická podpora nepředala. Kontaktujte mě prosím na email: [email protected] a pokusím se vaší negativní zkušenost řádně vykompenzovat.

    S pozdravem,
    Ondřej Zahradník, jednatel

    • Bohužel vaše zboží lze objednat pouze přes internet a ani na provozovně jsem ji jej nemohl fyzicky prohlédnout. Nechci kupovat zajíce v pytli, objednávku jsem zrušil a objednal u jiného dodavatele.
  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Zasilkovna has contacted me twice to let me know that the order could not be delivered to my pick up point. I've chosen a different one, and yet the order has still not arrived.
    The business is not at fault, but should choose its delivery partners more carefully as Zasilkovna is really terrible at timely delivering orders.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Dobrý den již podruhé jsem si objednali chilli masu, ale tentokrát bohužel jsem to po otevření a ochutnání vyhodila. Bylo to tak slané, že se to nedalo nikam už dát, zkusím si objednat znovu a uvidím jestli to byla jen špatná várka a nebo jestli té soli tam bude zase taková hromada.

  • Objednávka mi bola stornovana

    Reakce obchodu The ChilliDoctor

    Dobrý den, bohužel objednávku s doručením na Slovensko je nutné vytvořit přes náš eshop thechillidoctor.sk.
    Vaše objednávka byla vytvořena na thechillidoctor.cz, který je určen pouze pro doručení v rámci CZ.
    O stornování jste byl telefonicky informován,prosím pokud máte zájem,vytvořte si objednávku novou na SK eshopu.
    Děkujeme za pochopení a přejeme příjemný den.
    The ChilliDoctor

  • Zboží bych ráda obdržela bohužel nebylo doručeno prosím poslat na dobirku

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Velký výběr zboží
    • Naprosto neseriózní jednání

    Eshop samovolně bez vysvětlení změnil obsah objednávky. Po emailové komunikaci (kdy jsem se vyloženě ptal, jestli bude zboží obsahem objednávky), napsali, že bohužel ne, že právě předali balík na expedici. Na další emaily, proč k výměně zboží došlo, už nereagovali.
    Po obdržení balíčku jsem obratem posílal emailem odstoupení od smlouvy a balíček jsem ihned poslal zpět. Balíček byl doručen prodejci 10.1. Od té doby absolutně žádná reakce. Až po 3 telefonátech provedených 31.1. a 1.2. došlo k nápravě. Tedy daleko po překročení zákonné 14denní lhůty. Údajně měli velké množství vrácených balíků (tolik, že se k balíku a emailu nedostanou 21 dnů??).
    Dřívější objednávky proběhly v pořádku, ale po této zkušenosti a naprostém amaterismu ze strany eshopu nemůžu doporučit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • poukaz - kus papíru posílají pouze fyzicky jako balík
    • pokud máte více než jeden poukaz, nelze ho použít
    • pokud máte poukaz jste na tom bytí na dárku

    Dostal jsem dva poukazy, abych je mohl čerpat, musel jsem psát na podporu, že nechci dělat dvě objednávky, ty my vyšli vstříc, ale za čtyři roky na tom nic neudělali a prý neustále pracují na zlepšení. Pokud kupujete na poukaz, platíte plnou cenu poukazu, nejsou to žádné slevy i přes to se to pak v konečné částce počítá jako sleva - díky tomu přijdete o dárek závislý na částce (čím více, tím lepší). Absolutně mimo je pak samotný poukaz, který posílají pouze poštou.. ano kus papíru vám pošlou jako balík. Pokud bych poukaz nedostal, po předchozích zkušenostech bych tady již neobjednával. Předpokládám, že pokud se tak stane zase za pár let, budou tam kde jsou teď.

    Reakce obchodu The ChilliDoctor

    Dobrý den,
    zasílání fyzického poukazu je běžnou praxí a zákazníci je rádi využívají, když chtějí předat poukaz ve fyzické podobě. Nejedná se o obyčejný papír ale o papír se zvýšenou gramáží, potiskem a matným lakem. Ostatní slevy by měly jít využít i v kombinaci s poukazem. Můžete nás prosím kontaktovat na email [email protected] s informací o jaká čísla poukazů se jedná a my prověříme zda nebyly chybně nastaveny. Pokud jste naší chybou přišel o dárek k nákupu nebo slevu, zcela jistě Vám jí budeme kompenzovat. Omlouváme se za komplikace a rádi vyjdeme vstříc plně k Vaší spokojenosti.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Borzasztóan lassú a feldolgozás, és a csomag átadása a futárcégnek.

    Reakce obchodu The ChilliDoctor

    Jó napot kívánok, szíves elnézést kérjük a késedelmes kézbesítésért, sajnos technikai probléma lépett fel a szállítóval. Reméljük legközelebb elégedett lesz, és ez nem fog többet előfordulni, köszönjük megértését.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednáno 29.12.2021 a dnes 9.1,2022 ještě nedorazilo!!!!!!!!

    Reakce obchodu The ChilliDoctor

    Dobrý den, velice se omlouváme za vzniklé potíže. Bohužel jsme měli technické potíže s dopravcem, kdy nám vrátil x zásilek bez udání důvodu... Zásilka je vedena jako doručena k datu 11.1.2022, doufáme, že už se to nebude opakovat a budete příště spokojená. Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den.

  • Ač bylo deklarováno doručení cca 4 dny před Vánoci.. tak 28. zatím nic..

    Reakce obchodu The ChilliDoctor

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace.
    Bohužel jsme měli technické potíže s dopravcem.
    Vrátil nám zásilky po x dnech bez udání důvodu.
    Prosím kontaktujte naší zákaznickou podporu, kde určitě vše vyřešíme k vaší spokojenosti.
    Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    12 dni a zboží stále nikde :..

    Reakce obchodu The ChilliDoctor

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace.
    Bohužel jsme měli technické potíže s dopravcem.
    Vrátil nám zásilky po x dnech bez udání důvodu.
    Prosím kontaktujte naší zákaznickou podporu, kde určitě vše vyřešíme k vaší spokojenosti.
    Děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží jsem objednala, ale nebylo dodáno s vysvětlením, že došlo k technickým problémům. Garantovali dodání do vánoc, což nevyšlo. Po urgenci z mé strany řekli, že do vánoc to nestihnou.

    Reakce obchodu The ChilliDoctor

    Dobrý den, velice nás mrzí Vaše zkušenost.
    Věříme, že na nás nezanevřete a u příštího nákupu budete maximálně spokojená.
    Děkujeme za pochopení

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zbozi zatím nedorazilo, obchod zatim nekomunikuje...

    Reakce obchodu The ChilliDoctor

    Dobrý den, velice se omlouváme za komplikace, dnes byla vaše objednávka opětovně odeslána. věříme, že budete spokojen :-) děkujeme za pochopení a přejeme pěkný den

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Nejprve mi byl doručen špatný dárkový set, tak jsem o tom informovala prodejce v pondělí 20.12. Bylo mi řečeno, že se problém budou snažit co nejrychleji vyřešit a zaslat do Vánoc. Nic z toho se však nestalo, je pondělí 27.12. a stále mi ani nepřišlo potvrzení od Zásilkovny, že převzali balíček.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    I still didn’t get the product.

    Reakce obchodu The ChilliDoctor

    Good day,
    We are very sorry.
    Please contact our customer support with the order number.

    Thank you for your understanding and have a nice day

  • Nedoporučuje obchod

    90 %

    • super produkty
    • jednoduchý a přehledný web
    • doručovací termíny jsou občas extrémní

    Na webu bylo zobrazeno, že je expedice do 48 hodin. Po 4 dnech jsem volal na linku a řekli mi, že by mi zboží mělo někdy v dalším týdnu přijít, což se tedy stalo. Chápu, že toho mají hodně, ale čekal bych, že když je něco na webu zobrazeno a reálně se tak nestane, tak alespoň pošlou email s tím, že zboží bude mít zpoždění a neříkat jen že toho mají hodně a nestíhají.

    Reakce obchodu The ChilliDoctor

    Dobrý den, velice se omlouváme za prodlevu dodání.
    Určitě se polepšíme a doufáme, že na nás nezanevřete.
    Děkujeme a přejeme pěkný den.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala som to z ceskej verzie stranky nikto ma nekontaktoval ze ked je to z cz tak mam smolu a nedorucia mi to na svk

    Reakce obchodu The ChilliDoctor

    Dobrý den, omlouváme se za komplikace.
    Bohužel s tímto problémem již nic nedokážeme udělat.
    Na našem eshopu je proto vyplá možnost zvolit si místo doručení Slovensko.
    Samozřejmě pokud u vyplňování zákazník zadává chybné informace, není možné jej doručit.
    Poté je komplikace u dopravců - u Vaší objednávky vidíme, že byl vybrán dopravce DPD, který ani na SK nedoručuje.
    Děkujeme za pochopení.