Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlost dodání.
    • Špatná komunikace obchodu, měla jsem dotaz, ozvali se až na 3 urgenci.
    • Do dnešního dne mi neposlali fakturu za zboží, je to 11 dní od nákupu, v balíku doklad nebyl. Žádala jsem o ni dodatečně e-mailem, nikdo se neozval, zboží prodáno, proč se dále zajímat o zákazníka, že?
    • Nedostatečné popisky u výrobků, u českého medvěda není uvedeno, že se dá medvěd rozepnout a případně vyprat po vyjmutí vložky.

    Reakce obchodu The Bears

    Dobrý den, ano naše reakce byla opožděná a to z důvodu velkého počtu dotazů, ale proběhla ještě v den Vašeho dotazu a to telefonicky.

    Fakturu nepřikládáme ke zboží záměrně z toho důvodu, že 90% objednávek jsou dárky a zákazníci si nepřejí faktury ke zboží přikládat, proto jsou zasílány e-mailem, který bohužel z důvodu chyby nebyl odeslán. V tuto chvíli jsme fakturu již zaslali.

    Chápeme Vaši reakci a omlouváme se za vzniklé komplikace.

    Věříme, že se podobné problémy nebudou opakovat.

    Děkujeme za Vaši objednávku a přejeme hezký den.

    Vlastimil Bejbl, The Bears™