Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.
-
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Rychlost dodání.
- Špatná komunikace obchodu, měla jsem dotaz, ozvali se až na 3 urgenci.
- Do dnešního dne mi neposlali fakturu za zboží, je to 11 dní od nákupu, v balíku doklad nebyl. Žádala jsem o ni dodatečně e-mailem, nikdo se neozval, zboží prodáno, proč se dále zajímat o zákazníka, že?
- Nedostatečné popisky u výrobků, u českého medvěda není uvedeno, že se dá medvěd rozepnout a případně vyprat po vyjmutí vložky.
Reakce obchodu The Bears
Dobrý den, ano naše reakce byla opožděná a to z důvodu velkého počtu dotazů, ale proběhla ještě v den Vašeho dotazu a to telefonicky.
Fakturu nepřikládáme ke zboží záměrně z toho důvodu, že 90% objednávek jsou dárky a zákazníci si nepřejí faktury ke zboží přikládat, proto jsou zasílány e-mailem, který bohužel z důvodu chyby nebyl odeslán. V tuto chvíli jsme fakturu již zaslali.
Chápeme Vaši reakci a omlouváme se za vzniklé komplikace.
Věříme, že se podobné problémy nebudou opakovat.
Děkujeme za Vaši objednávku a přejeme hezký den.
Vlastimil Bejbl, The Bears™