• Nedoporučuje obchod

    30 %

    • lživé informace - uvedeno skladem, přitom skladem nebylo
    • zakoupeno jinde kde skladem bylo skutečně skladem

    obchod uvedl cituji: "heureka interpretuje skladovost mnohdy špatně, to bohužel nedokážeme ovlivnit. V minulosti jsme je na to již upozorňovali, ale zřejmě nemají zájem takové věci řešit."

    "Za Heuréku se omlouváme, ale bohužel není v naší kompetenci nastavení správných údajů na jejich stránkách. Jedná se o společnost s monopolním postavením na našem trhu a bohužel více věcí nelze u nich změnit, oni pouze "pohlcují" naše vložené kredity."

    heureka uvedla cituji: "všechny informace si bereme od obchodu. Ten nám je sám zasílá pomocí feedu, takže my zobrazujeme jen to, co je obchodem zasíláno."

    nevím co si o tom myslet, nevím kdo má pravdu když tvrdí každý něco jiného, každopádně stihla jsem koupit jinde a tudíž můžeme vyrazit bez problému na hory a to je to nejdůležitější...

    Reakce obchodu Thulestore

    Dobrý den paní Nováková,

    dlouho jsme uvažovali, jak na vaší recenzi rozumně reagovat a došlo nám, že vy vlastně nerecenzujete nás, ale srovnávací portál Heureka.cz.
    A jelikož samotnou Heureku recenzovat nelze, tak máte jedinou možnost a to je svojí recenzí poškodit nás.
    Co se týče lživé informace:
    Heureka.cz interpretuje skladovost na našem eshopu TH-STORE.CZ, která byla v době objednávky ve statusu "skladem 0 kusů(2-7 dní, centrální sklad)", jakožto skladem, bohužel.
    Naší dostupnost, na našem eshopu jsme byli schopni bez problémů dodržet. O čemž víte, protože jsme spolu mailově ihned komunikovali(pokoušeli jsme se i o telefonní spojení, což bohužel nebylo možné, jelikož jste na sebe v objednávce uvedla špatné tel číslo).
    Vy jste si vyhledala produkt na Heurece, načež jste musela přejít na náš eshop a na něm provést objednávku. Absolutně jste vyignorovala(přehlédla, nevnímala - nevím, vyberte si) skutečnou námi deklarovanou dostupnost(červeně u produktu i v průběhu objednávky. Nevím, jak lze přehlédnout. Ale zřejmě lze).

    Co se týče vyjádření Heureky, že my jim posíláme feed a oni interpretují jen to, co my jim posíláme..
    Za prvé, kdyby to byla pravda, asi by nebylo možné na Heurece zobrazit SKLADEM a na eshopu 0 ks skladem s dostupností do 7 pracovních dní.
    Ohledně samotného feedu, ten my neposíláme, ale Heureka si jej sama stahuje přibližně každé 2 hodiny. Tím se dostáváme k další zajímavé a neřešitelné věci, že v situaci, kdy my bychom řetězy skladem měli, někdo by je 5 minut před vámi objednal, tak ještě další hodinu a 55 minut budou na heurece pořád skladem. Z toho opět vyplývá, neřiďte se dostupností na Heurece, ale skutečnou dostupností na daném eshopu.
    Navíc Heurece chtě nechtě dáváme nucený přístup do našeho objednávkového systému, kde vidí úplně vše, včetně vašich údajů(jak jinak by mohla vám zaslat mail s žádostí o hodnocení eshopu, když jste produkt objednala u nás a ne na Heurece).

    Na závěr vám chceme popřát hezkou dovolenou, upřímně.

    Th-STORE.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Zboží vyrobeno v Číně cena neodpovídá kvalitě

    Reakce obchodu Thulestore

    Dobrý den,

    kupoval jste u nás produkt Thule 982 https://nosice-kol.heureka.cz/thule-982-adapter-na-ramy-kol/recenze/#section
    který má z 12 hodnocení 94%.
    Pokud jste nebyl s výrobkem po zakoupení spokojený, tak jste nám mohl produkt vrátit. Ale v tomto směru od Vás neproběhla žádná komunikace.
    Pokud jste odpůrce výrobků z číny, nemáte v dnešní době zřejmě příliš na výběr...
    Pakliže jste chtěl recenzovat produkt, mohl jste. Viz. odkaz.
    Upřímně nechápeme, proč nedoporučujete nás jako obchod, když jste nepokojený s výrobkem, který my nevyrábíme a je s ním obecně spokojenost. Ani nám zatím tento produkt nikdo za posledních 10 let nereklamoval pro jeho nekvalitu nebo nadhodnocenou pořizovací cenu.

    S pozdravem,

    TH-STORE.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    do dnešního dsne nemám zboží

    Reakce obchodu Thulestore

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaši recenzi.
    Jenom pro upřesnění . Objednal jste si u nás zboží které nebylo skladem. U zboží jsme měli status doba dodání: 2-7 pracovních dní. Šestý pracovní den jsme Vám posílali informaci, že doba dodání bude o něco delší. Zboží Vám bylo odesláno osmý pracovní den.
    Zřejmě si opravdu zasloužíme nulové hodnocení.
    Ještě jednou děkujeme za Vaši recenzi.

    S pozdravem
    TH-STORE.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Prodejce mi stornoval objednávku na 3 položky s důvodem, že se jedna položka nevyrábí (konkrétně montážní kit Thule 1349), ale ty ostatní dvě již nedodal - zjevně nechce

    Reakce obchodu Thulestore

    Dobrý den pane Petře Nováku,

    musím říci, že nás vaše recenze překvapuje, ale jsme rádi, že jste se po deseti dnech od vaší objednávky dostal k počítači, jelikož od vaší objednávky s námi vůbec nekomunikujete. I když očividně naše emaily jste četl, leč na ně vůbec nereagoval. Přitom jsme se mohli domluvit na dodání zboží, o kterém píšete, že Vám necheme dodat(což je od vás velmi zvláštní formulace, vzhedem k tomu, že nás prodej tohoto zboží živí a patky Thule 754 a tyče Thule 763 jsou zcela základní sortiment, který je trvale skladem a k dodání obratem:-)).
    Pro naše další zákazníky bych rád uvedl na pravou mírů pár skutečností... Vy jste u nás objednal KOMPLETNÍ střešní nosič na vůz SSANGYONG Korando, výroby 1997 - 2005. Důležité je na tom to KOMPLETNÍ, protože vzhledem k nemožnosti dodání montážního kitu Thule 1349(což je zcela zásadní součást kompletního nosiče) nebylo možné vám dodat kompletní střešní nosič.
    Pakliže by jste s námi alespoň elementárně komunikoval(a to jste do poznámky v objednávce uvedl, že preferujete emailovou komunikaci), tak jsme se mohli zcela jednoduše domluvit na dodání patek Thule 754 a tyčí Thule 763, to vše za cenu jednotlivých komponent bez kitu(celkem 3698,-). Upřímně nevím, jaká je vaše představa o tom, jak funguje eshopový prodej zboží, kdy je zpravidla se zákazníkem nemožná osobní komunikace, ale jsme odkázáni na komunikaci telefonicky(o kterou jsme se také ve vašem případě vícekrát neúspěšně pokoušeli) nebo emailem. Naše představa je taková, že pokud si u nás někdo objedná 10 položek a my bychom mu jich měli dodat z jakéhokoliv důvodu jen 9, tak to neuděláme bez konzultace a hlavně odsouhlasení zákazníkem.
    Mrzí nás každá záporná recenze, i když jedna za 3 měsíce je, myslíme si, pořád velmi slušný výsledek vypovídající o tom, že naší práci snad neděláme úplně špatně. Je jen škoda to, že téměř všem těmto recenzím se dalo předejít, jen nemůže vždy snaha vycházet jen z jedné strany.
    Vaše recenze je dobrý návod na to, jak z kousku pravdy udělat lež.

    Přejeme Vám pěkný den Petře.

    THULESTORE.CZ

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka na webu byla přijata a peníze byly převedeny. Pak vyšla zpráva, že neexistuje žádný zboží! To je špatné ...

    Reakce obchodu Thulestore

    Dobrý den pane Artem Denysov,

    Vaše recenze nás zaskočila a velmi nás mrzí. A to z následujících důvodů:
    1) objednal jste si montážní kit Thule 1647 na vůz Opel Ampera, který již firma Thule vyřadila z nabídky a není možné jej dodat.
    Důležitá informace, která se týká Vaší objednávky je ta, že my jsme u produktu měli červeně(dostupné zboží má status zelený) status "UKONČENÁ VÝROBA", tedy správnou dostupnost.
    Vy jste i přesto produkt objednal a dokonce zaplatil kartou online.
    Obratem jsme Vám dali zprávu o nedostupnosti(které jste si jak se zdá nevšiml) a ihned jsme Vám vrátili peníze na účet.

    Záleží nám na každé objednávce a proto jsme se i přes nedostupnost zboží u výrobce snažili sehnat zboží u dalších prodejců Thule, bohužel již však také neměli skladem.

    Mrzí nás, že Vaše objednávka nebyla vyřízena k Vaší spokojenosti, z naší strany však bylo vše v pořádku a Vaší recenzi považujeme za dosti zavádějící, proto si dovolujeme touto cestou, i pro další zákazníky vše vysvětlit.

    S pozdravem a přáním pěkného dne,

    TH-STORE.CZ

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Pěkný e-shop
    • nepříjemný arogantní prodavač

    Objednala jsem si nosič Hakr, během chvilky mi přišel email, že si ho může vyzvednout. Napsala jsem do obchodu, že si vyzvednu další týden. Jelikož jsem neměla čas na prodejnu pro nosič zajet, poslala jsem manžela. Manžel nosič hakr zakoupil, nicméně byl z nákupu velmi rozhořčen. Prodavač prodejny byl velmi arogantní, nepříjemný, otrávený, nechtěl vzít manželovi kartu, že raději ať platí hotově - peníze fakt u sebe neměl. Nakonec se domluvili a manžel nosič přivezl domů a již jsme ho použili při cestě do Krkonoš. Nosič Hakr super, kamennou prodejnu obchodu th-store.cz nedoporučuji..

    Reakce obchodu Thulestore

    Zdravím Vás paní Adélo Nováková,

    celá Vaše recenze je velmi zvláštní a vede nás k doměnce, že nosič jste si vůbec nevyzvedli na naší prodejně na Náchodské 65a v Horních Počernicích na Praze 9, ale kdesi jinde.

    U nás jste objednala dne 18.8.2017 nosič Hakr a po tom, kdy se Vám kolega snažil vícekrát dovolat jste napsala sms, že telefon máte jen na sms, což jsme respektovali a domluvili jsme se na převzetí nosiče další týden(do 26.8.2017), až potud se shodujeme.

    Nosič jste si ale Vy, ani Váš manžel na naší provozvně nepřevzali a my jsme Vám 1.9.2017 zaslali mail a SMS o zrušení Vaší objednávky. Což bylo 13 dní, od Vaší objednávky. Nosič je stále na našem skladě a VÁMI NEVYZVEDNUTÝ.
    Nosič jste tedy pravděpodobně koupili někde úplně jinde a na základě Vašich osobních zkušeností s onou prodejnou recenzujete prodejnu naší. U nás na prodejně zcela bez potíží přijímáme platební karty a na veškerý personál na prodejně jsou trvale jen kladné recenze.

    Prosíme Vás o ujasnění si, kde jste nosič koupili a rádi bychom od Vás slyšeli také omluvu, za poškození našeho dobrého jména.

    S pozdravem a přáním pěkného dne,

    TH-STORE.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nakoupil jsem jelikož měli zboží skladem
    • nakonec nebylo skladem v Praze, ale v Ústí nad Labem
    • zakoupil jsem následující den u jiného prodejce v Praze
    • objednávku jsem stornoval na základě komunikace
    • spletli si mne s někým jiným, ale následně se pan Veselý omluvil

    Reakce obchodu Thulestore

    Zdravíme Vás Marku Polívko,

    Znovu se Vám tímto omlouváme za to, že jsme v naší vzájemné emailové komunikaci spletli Vaše jméno. Na našich prodejnách pracují lidé a ne roboti, takže se tato věc bohužel stala.

    K samotné recenzi... nepovažujeme za podstatné, na které pobočce bylo zboží skladem, vzhledem k tomu, že jste v objednávce nezadal osobní vyzvednutí, ale zaslání na adresu. Z naší ústecké pobočky by zboží odcházelo směrem k Vám ještě tentýž den a druhý den by bylo u Vás. Ćili zcela totožný scénář, jako kdyby bylo zboží na naší pražské prodejně.

    Jste náš absolutně první zákazník, který u nás z Vámi popsaného důvodu stornoval objednávku a navíc nám dal recenzi, jako bychom byli úplně k ničemu. Ale vše jednou poprvé, že...:-)

    S pozdravem a přáním pěkného dne,

    Tým Thulestore.cz

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Žádné
    • Obchod odmítal vrátit 100% kupní ceny za zakoupené zboží pří vrácení ve čtrnáctidenní zákonné lhůtě. Zboží nebylo použité, byla porušena jen plomba (stahovací páska) na pouzdře zboží. Obchodník se odovlával na NOZ ustanovení, která neexistují. Po výměně několika emalů a přípravě podnětu k prošetření u ČOI, obchodník vrátil 100% ceny.

    U konkurenčního obchodu "nosice-expert-cz" jsem se před převzetím nových řetězů výslovně zeptal zda-li mohu zboží vybal a v případě, že nebudou sedět vrátit. Obchodník mě ujistil,že pokud nebudou řetězy poškozené, je to samozřejmostí.

    Reakce obchodu Thulestore

    Vážený Marku Skočdopole Narovče,

    Vaše velmi jednostranně psaná recenze nás přiměla k reakci.
    V první řadě chceme říci, že jsme Vám VRÁTILI 100% Vašich peněz. V návaznosti na to nás velmi mrzí Vaše velmi negativní recenze. Ale upřímně řečeno, jinou jsme od Vás ani nečekali, po Vaší návštěve naší pražské prodejny v Horních Počernicích, při příležitosti vrácení Vašich sněhových řetězů.

    Přišel jste za námi na prodejnu s tím, že nám jdete vrátit nevyhovující sněhové řetězy, které jste podle vlastních slov NASADIL NA PNEUMATIKU, tedy ne pouze porušil plombu, jak uvádíte.
    V návaznosti na toto zjisštění jsme Vám navrhli vrácení 90% kupní ceny, což jste přijal. A tyto peníze jsme Vám ihned, bez dalších průtahů vrátili v hotovosti. Ač jste zboží objednával s dodáním na výdejní místo Uloženky.
    Po bližším prozkoumání Vámi vrácených sněhových řetězů jsme Vám vrátili i zbylých 10% ceny a to převodem na Váš bankovní účet.
    Naše jednání nám přijde zcela korektní a v pořádku. Od Vás jsme se ale mezitím dočkali výhružkami ČOI a DAS.
    Jsme rádi, že jste u naší konkurence koupil jiné zboží, jelikož, i když se snažíme vyjít vstříc každému zákazníkovi, někdy to prostě nejde a přenecháme Vás někomu jinému.

    S pozdravem a přáním pěkného dne,

    THULESTORE.CZ

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Cena
    • Zavádějící informace
    • Zboží nemají skladem

    Přehlednost není dostačující, jelikož eshop měl uvedenou dostupnost 1-3 dni. Nakonec mne kontaktovali, že zboží nemají a nabízeli jiné. Raději nakoupit jinde, kde je jistota dodání zboží.

    Reakce obchodu Thulestore

    Dobrý den,

    ano, máte pravdu, že toto zboží(střešní box) jsme měli chybně s dostupností do 3 dnů. Bylo by jistě horší, kdybychom tvrdili, že zboží máme skladem(jako je to na eshopech běžné).
    Nicméně, v mezidobí výrobce přestal tuto variantu vyrábět, takže jsme ani nemohli vyhovět v této barevné variantě. Nabídli jsme místo lesklé, variantu matnou. Což nebylo akceptováno a samozřejmě to chápeme.
    Ohledně úpravy objednávky jsme reagovali poměrně neprodleně a z Vaší strany nám bylo řečeno, že si zboží koupíte jinde.
    Více jsme v tomto případě udělat nemohli a ani v budoucnu by jsme se nezachovali jinak.
    Děkujeme Vám za udělenou recenzi, každá recenze je pro nás poučení do budoucna.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Nemožnost dodání přes Českou poštu - nutnost koordinovat dodávku s kurýrem.

    Pokud bydlíte a pracujete mimo velké město, díky nemožnosti dodat přes Českou poštu nepoužitelné!

    Reakce obchodu Thulestore

    Dobrý den,

    rádi bychom reagovali na tuto recenzi, jelikož je velmi zavádějící.
    V detailu dopravy v objednávce naleznete kromě osobního odběru a dopravy přes Ulozenka.cz také položku Česká Pošta/PPL. Při zvolení této varianty my preferujeme dopravu přes PPL, jelikož je u Vás zboží o den dříve a zdá se nám být tento dopravce poněkud spolehlivější.
    Pro zaslání Českou Poštou stačilo zadat do poznámky v objednávce " přeji si zaslání Českou Poštou" a zboží by jste obdržel od tohoto dopravce.
    Znovu tedy opakuji, zaslání zboží Českou Poštou je samozřejmě možné a uvádíme to i na našem eshopu.
    Vaše recenze(první záporná) je pro nás velkým překvapením.
    Nicméně i tak Vám děkujeme za udělení recenze.
    WWW.TH-STORE.CZ