Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Číslo bot bylo stejne ale jedna bota je delší

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Nikdo se mě neozívá a objednávka byla zaplacena 3.5. a furt nic

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    Obchod prodává nekvalitni tenisky. Strašně zapachaji, ze se z toho důvodu nedají nosit . Obchod nepise, kdo je výrobce, ale kvalita pryže je zoufale mizerná .

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    • Rychlé dodání, dobrý výběr velikostí, boty jsou fakt kvalitní
    • číslování
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Ani mi nepotvrdili platbu.Zboží dosud nedorazilo

    Reakce obchodu TexBase

    Dobrý den,
    Bohužel jste uvedla špatný variabilní symbol. Namísto čísla objednávky 2024003038 jste uvedla pouze 202400303 a místo jména máme uvedeno "pantofle". Z tohoto důvodu automat neměl jak Vaši platbu identifikovat a zboží Vám neodešlo. Na základě této Vaši "recenze" bude platba ručně přiřazena a zboží bude obratem expedováno.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Dětem na zahradu za příznivou cenu - dobrá volba.
    • Měla jsem objednány troje boty. Bohužel jsem jedny mě byly zaslány chybně. Jsem nemocná a nevím, kak mám udělat výmněnu za správné. Byla mě nabídnuta výmněna zdarma, ale stejně je to pro mě problém. Zbytečná starost.
    • Rychlé dodáni.
    • Nejsou perfektní.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • Rychlé dodání
    • Fajn ceny
    • Trička přišla flekata a s vyšisovanými pruhy
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Mám velikost 42, objednal jsem pro jistotu velikosti 43. Jedny nazuji s odřenýma ušima a to nesmím mít žádné ponožky, do druhých se nevejdu vůbec !! Vracet nemá žádný význam, protože jenom cena balíku je zhruba stejná jako cena jedněch bot. Proto TexBase nikdy více.

    Reakce obchodu TexBase

    Dobrý den pane Gavendo,
    co na to říct? Samozřejmě máte jako zákazník pravdu. Ale jako zákazník máte také své práva a Vaším právem je například zboží do 14 dnů bez udání důvodu vrátit a my Vám následně vracíme peníze. Kdybyste také kontaktoval náš zákaznický servis ([email protected]), tak bychom Vám zboží zdarma vyměnili, což se stává ve stovkách případů ročně, protože nepadnoucí obuv koupená přes internet je celkem běžná vec. Recenze těchto zákazníků pak mají 100% a znějí: "Ceny jsou velmi nízké a ještě mi zdarma vyměnili nepadnoucí velikost".
    Pěkný den, T.Zvára, jednatel TexBase.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Už podruhé jsem se netrefila do velikosti - respektive poprvé jsem objednávala svou běžnou velikost, a boty byly MALÉ. V druhé objednávce jsem uposlechla doporučení "objednávejte o číslo větší", objednala jsem o číslo větší a boty jsou sice na délku OK, ale na šířku jak pro slona! Takže příště raději předem vyzkouším u vietnamců, než koupím - kvalitou to bude beztak podobné.

    Reakce obchodu TexBase

    Dobrý den paní Srbová,
    velmi nás mrzí Vaše hodnocení, zejména proto, že jste od nás jako stálý zákazník zakoupila již 8 párů bot a 12 různých položek textilu. To, že Vám už druhé boty nesedí se samozřejmě může stát. Vy, jako zákazník, máte právo do 14 dnů zboží vrátit bez udání důvodu a my Vám vrátíme peníze.
    Vaši poznámku o srovnání se zbožím z tržnice nedokážu nijak komentovat, snad jen tolik, že my vyrábíme u renomovaných výrobců, máme certifikáty o kvalitě materiálu, platíme DPH, odvody za naše zaměstnance atd. Fakt, že naše výrobky prodáváme za takové ceny, že nás srovnávate s trhovci je spíše argumentem pro to, abyste nakupovala u nás a ne naopak. Hezký den. T. Zvára, jednatel TexBase

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    dámské přišli před měsícem, úplně v pohodě. V pátek dorazili pánské a katastrofa. Paty jsou vyboulené směrem ven , takže se v nich nedá chodit.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Boty jsou nenositelne,jedná O.K.druha i když značená 42 je nejmíň 44, již nikdy více.
  • Zda se ze obuv je delana pro jiny typ nohy nez pro stredni Evropu?!

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Hezké a levné zboží
    • Zaslali o číslo menší, než bylo objednáno
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednala jsem barvu bílou....přišla mi barva modrá.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Přišla mi úplně jiná barva bot. Obchod mě vůbec nekontaktoval a neptal se jestli souhlasím s jinou barvou. Poslali mi modré pantofle a já tuto barvu nesnáším.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • zásilka měla být uložena v Alza boxu ale nepřišla informace o uložení, proto jsem si ji nevyzvedla a byla vrácena zpět

    velmi špatná komunikace s e-shopem, dovolat se nedá a reakční doba na e-mail je hodně dlouhá

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    dorazila mi jiná barva bot, než jsem si objednala - místo červené černá

  • Bohužel mi byly zaslány jiné (modré a tvarem)než bylo v mojí objednávce.

    • Baleny viditelně poškozené pantofle.

    Baleny viditelně poškozené pantofle. Je jasné, že se nevyplatí je reklamovat..

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Předchozí nákupy vždy zcela v pořádku, k plné spokojenosti, včetně zabalení, dopravy, rychlosti doručení a kvality produktů. Obrázky produktů a inzerovaná velikost vždy odpovídaly realitě.
    • Aktuální objednávka takřka tragická. Kvalita zabalení, dopravy, rychlosti doručení sice opět výhrad. Kvalita produktů tristní! Troje clogsy pro synovce s nohou oproti mně (41) poněkud větší = 45. Na spodku všech tří vyznačená velikost 45. Hm, plocha pro chodidlo se ovšem lišila o 3,5 cm! Jedny místo velikost 45 reálně 43,5, druhé místo 45 reálně 46.5, navíc jedny v místě paty spálená část o průměru cca 4 cm. Jeden druh, tzv. složený ze dvou částí, s propadajícími se místy. Sladit výrobce - jedny Čína, druhé Ukrajina - je patrně mimo schopnost obchodu! Výstupní kontrola ze strany prodejce zjevně také problém! Reklamací se nemíním otravovat a rozčilovat, zásilku dám na místního domu humanity pro bezdomovce. Jim snad radost udělám...

    Vše viz výše! Předchozí opakovanou spokojenost vystřídalo super zklamání! Mrzí mě to, ale obchod již nadále využívat nechci a nebudu!

    Reakce obchodu TexBase

    Dobrý den pane Šádku,
    takovéto recenze nás samozřejmě velmi mrzí, zvláště od zákazníka, který od nás objednal již počtvrté.
    Jakmile se příští týden vrátím z dovolené, zašlu Vám mail s návrhem řešení.
    S pozdravem,
    Tomáš Zvára, jednatel TexBase