Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Hledáte půjčku na splacení všech svých dluhů? Musíte zaplatit exekuci? Máte spis v registrech a nikde nepůjčujete? Tyto situace umíme vyřešit, půjčíme soukromé peníze od 20 000 Kč do 5 000 000 Kč bez zajištění nemovitostí. Postaráme se za vás o jednání s věřiteli. Pomáháme všem v České republice. pro více informací kontaktujte společnost na adrese [email protected]

  • S tímto obchodem mám bohužel velmi špatnou zkušenost. Poté, co mi oznámili, že díly (displej a rámeček k němu) na můj notebook mají a svezli si notebook podle domluvy, se ukázalo, že díly bohužel nejsou na můj notebook. Notebook po několika dnech (kdy mi ho nebyli schopni poslat ani rychle zpátky) vrátili zpět poničený - s rozlámaným původním rámečkem displeje. Po telefonu (bez omluvy) přislíbili, že do dvou až čtyř týdnů budou mít displej i rámeček na skladě a že tedy mám počkat. Na moje urgence o zničení nejdříve zapírali, tvrdili, že všechno bylo v pořádku doručeno zpátky. Když jsem jim poslal fotky stavu před a po, které jsem si naštěstí pořídil, domohl jsem se aspoň toho, že mě nechali konečně si aspoň promluvit s technikem, který poničení způsobil. Ten mi do telefonu přiznal, že rámeček k displeji skutečně při manipulaci na více místech poškodil. Tím ale veškerá omluva skončila. Čekal jsem v dobré víře dál a když se konečně obchod po dvou měsících (!) znovu ozval, že dotyčné díly tentokrát už opravdu má, bohužel v dohodnuté datum nepřijel svoz. Na mou otázku, jak si to mám vykládat, mi sdělili, že to je holt PPL. Měl jsem opět vyblokovaný čas, kdy budu mít náhradní notebook, aby se oprava dala provést. A opět - žádná omluva, žádná férová nabídka, ani stín pochopení pro následky problému, který šel 100% za firmou Terahertz.cz. Opravdu si horší jednání nepamatuji, a myslím, že je načase, aby se čeští spotřebitelé přestali nechat šikanovat a vodit za nos firmami, jako je tato. Popsal jsem celý tento svůj zážitek s nimi do jejich sekce recenzí, ale na jejich webu ani v mém "profilu" se to samozřejmě vůbec neobjevilo, protože to myslím přesně pojmenovává styl jejich podnikání. Nezbývá mi než věřit, že je jejich arogantní chování k zákazníkům přece jen jednou dožene. M. Kučera

  • MartinC: Dobrý den, prosím Vás o číslo Vaší objednávky abych mohl prověřit jak to se zbožím máte. Osobně předpokládám, že objednávka byla v průběhu Vánočních svátků, tedy může se stát, že tyto objednávky mohou být lehce pozdržené, ale nikterak zásadně.
    Přeji Vám pěkný den.

  • Objednal jsem zboží před měsícem, zaslal peníze a doposud nemám nic. Přitom zboží mělo být do 3 týdnů. Mohu předpokládat, že jej už asi neuvidím a ani peníze. veliké zklamání.

  • Marian:
    Vážený pane Mariane, okamžitě jsem nechal dopátrat Vaši reklamaci a mockrát se omlouvám za velmi opožděnou reakci.
    Chyba byla jednoznačně na naší straně a provedl jsem nezbytné kroky pro to, aby se podobnému případu již nestalo.
    Samozřejmě přednostně i vyřešil Vaši reklamaci.

    Náš zákazník vždycky byl a bude na prvním místě.

    S pozdravem
    Pavel Kašpar
    Terahertz

  • Koupil jsem u Terahertzu displej na notebook. Po instalaci a prvním zapnutí se na monitoru objevily vypálené pixely. Závadu jsem reklamoval přes jejich web stránku, bohužel ani za 1 měsíc se z e-shopu nikdo o moji reklamaci nezajímal.
    Proto dobre zvažte předtím, než nakoupíte.

  • Ragimiri: Odvolávám svůj předchozí komentář, chybu udělala pošta, ale již se vše vyřešilo.

  • Ohledně zboží se zatím vyjadřovat nemohu, protože stále nedorazilo. Negativně hodnotím, že ačkoliv jsem výslovně upozornil, že adresa je firemní a že jsem dostupný pouze dopoledne, přesto zásilku poslali tak, že ji pošta doručuje večer. :(

  • Doporučuji ,vše rychle vyřízeno,došel mi nekompatabilni díl a bez žádných problému druhý den došel novy službou kus za kus :) 100% doporujuču :)