Přihlásit se a přidat příspěvek
  • Nákup proběhl hladce. Přehledný server, jednoduché nakupování.

  • Výborná komunikace s prodejcem, bleskové dodání a zboží a perfektním stavu.

  • Reklamace byla vyřízena dobře a firma dodržela stanovenou lhůtu. Mohu vyjádřit jen pochvalu.

  • Dobrý den. Objednávala jsem si z této firmy iPhone 6s. Bohužel, po 3 měsících jsem musela reklamovat z důvodu, že se baterka v mobilu nafoukla a mobil se začal sekat a vypínat. Firma si balíček vyzvedla na poště až po týdnu. Tak teď jen čekám, co bude dál. Má někdo zkušenosti s reklamací s touto firmou?

    • Je to podvodná firma. Poslala jsem telefon na 3.reklamaci, taky ho přijali až po týdnu. Po druhé reklamaci mi přišel neopravený, nefungoval ani vteřinu-tvrdí, že opravený byl, toto že je nová závada a proto nemám nárok na odstoupení od smlouvy. Jsem druhý měsíc v kuse bez telefonu a tím i bez přístupu k účtům v bance. Po roce 3 reklamace!!! Nebudu vypisovat veškerou komunikaci s nimi-bylo by to to celou stránku. Komunikují-sází na to že zákazníka zlomí.

    • Je to podvodná firma. Poslala jsem telefon na 3.reklamaci, taky ho přijali až po týdnu. Po druhé reklamaci mi přišel neopravený, nefungoval ani vteřinu-tvrdí, že opravený byl, toto že je nová závada a proto nemám nárok na odstoupení od smlouvy. Jsem druhý měsíc v kuse bez telefonu a tím i bez přístupu k účtům v bance. Po roce 3 reklamace!!! Nebudu vypisovat veškerou komunikaci s nimi-bylo by to to celou stránku. Komunikují-sází na to že zákazníka zlomí.

    • Dobrý den, reklamoval jsem také, ale oprava proběhla v pořádku. Sice u mne také trvalo asi tři dny než byla reklamace přijata, no to mne ani nevadilo. Důležité pro mne bylo že firma dodržela termín a reklamace byla včas a dobře vyřízena.

    • Ano, reklamoval jsem. Poslali mi zcela nový mobil a tím se vše vyřešilo. Průběh reklamace trval několik dní, nemohu si tedy na nic stěžovat. Myslím že se nemáte čeho obávat :)

    • Děkuji. Na vyřízení mé reklamace mají ještě 2 týdny, takže stále čekám. Snad se tedy dočkám.

  • Maximální spokojenost :)

  • Objednaný mobil, konkrétně iPhone SE jsem musel reklamovat. Mají na to 30dní aby se reklamace vyřídila. V mém případě byla vyřešená okamžitě, dostal jsem nový iPhone SE. Okamžitá výměna.

    Jsem velmi spokojený s ochotou a řešením reklamace, obchod doporučuji.

  • Bezproblémový obchod. Velmi rychlé zpracování objednávky a bleskové doručení.

  • E-shop má přehledné stránky a dobré ceny. Dovolat se dá ochotné paní a není to žádný automat, to oceňuji. Doporučuji ostatním.

  • Také jsem s e-shopem spokojená:) Dodání dokonce 24 hodin po objednání.

  • Považuji služby internetového obchodu za výborné. Trošku obavy byly, vše klaplo a super.

  • Nebudu psát žádnou stížnost, ale pochvalu. Potřeboval jsem mobilní telefon pro svoji ženu, nutné bylo doručení do druhého dne. Byl to dárek a já jak jinak :) jsem sháněl na poslední chvíli. Objednal jsem hned brzo ráno a ještě ten den jsem do obchodu volal, vysvětlil jsem svoji situaci že na doručení opravdu spěchám. Byla mi nabídnuta doprava kurýrem, aby jsem měl zboží ještě ten den! SUPER a DOPORUČUJI.

    • Služby zákazníkům jsou opravdu super.

  • Objednal jsem si iPhone 6s. První co mě zarazilo, že na faktuře byly úplně jiné údaje o firmě, která mi telefon poslala. Telefon jsem zprovoznil (byl to dárek pro manželku) a běžel týden, pak nechtěl vzít simkartu ani její a ani moji. Po aktualizaci přes istore v návodu na apple support telefon šel, ale jen par hodin. Pak mě zamrazilo, když jsem začal přemýšlet jestli to není padělek. Mám ještě jeden iPhone 6s z iStylu, o kterém vím, ze je to originál. Vzal jsem tedy oba mobily a začal je porovnávat včetně příslušenství . K mému zklamání opravdu došlo. Krabicka byla polepem téměř totožná ale byly tam jiné prvky(nebudu to vyjmenovavat, aby si padelatele na to nedali pozor), sluchátka taktéž, dokonce i mobil vypadal téměř totožně až na velikost prohlubně reproduktoru a na barvu, ta měla lehce odlišný odstín.Ostatni příslušenství se taky lišilo od originálu. Našel jsem záporné renecze, které byly skryty na jejich stránkách pod hlavičkou diskuze. Škoda, že jsem na ne nenarazil spis. Určitě bych potom nic od těchto ŠMEJDŮ nekupoval. Rozhodl jsem se vše nafotit a napsat jim e-mail, ze jim posílám mobil k reklamaci. A že ze zákona mi musí dat opravený kousek a to originál a pokud mi nebudou moci tento mobil dodat, tak mají 30 dni na to, aby mi vrátili peníze zpět. A ze pokud ne, tak se obrátím na Českou Obchodní Inspekci. Po zhruba 3 týdnech mi odepsali, že reklamaci přijímají a ať jim pošlu ještě jednou číslo účtu pro potvrzení. Peníze opravdu poslali. Nedivím se, že tu jsou i kladné recenze, protože byli vstřícní i tomu, že poslali peníze za poštovné pro reklamaci okamžitě (na to má také zákazník právo). Přemýšlím, zda se na ČOI obrátit i tak, protože toto není vůbec OK.... Takže si lidi dejte pozor, kde kupujete. Jestli chcete iPhone, tak si myslím, ze je lepší ho pořídit za trosku víc peněz ale za to s klidem a zárukou a servisem v prověřených obchodech, které mají na stránkách logo Premium reseller s jablkem.

  • Dobrý den,

    možná pro někoho netypický příspěvek, který přidávám ohledně mé reklamace. Je samozřejmé, že když se zboží pošle na reklamaci že se očekává jeho oprava. Já jsem si mobilní telefon sama poškodila pádem, takže tato konkrétní reklamace kdy jsem poslala mnou poškozené zboží nemusela být přijata, ale byla.

    Mobil byl opraven, nic jsem nemusela platit. Oprava byla provedena v rámci dobrého vztahu se zákazníkem. Pochybuji, že by se mi toto stalo v jiném obchodě. Nechci tady nikoho jmenovat, když jsem před časem reklamovala svůj předchozí mobil u jiného prodejce tak reklamace nebyla uznaná jen z důvodu že na přístroji bylo shledáno poškození.

    Velice děkuji týmu Telefonet za nadstandardní péči o své zákazníky.

  • Nepíši moc do diskuzí, ale tady jsem si řekl že musím. Tento shop si pochvalu opravdu zaslouží. Výborný přístup a snaha vyřešit byť jen sebemenší problém. Opravdu snaha vyhovět zákazníkovi a to je pak radost nakupovat.

  • Rád bych poděkoval paní Černé za ochotu a vstřícné jednání. Taková snaha pomoct se všude nevidí.
    Zásilka došla v pořádku, originální zboží za dobrou cenu,
    Hodnocení obchodu odpovídá skutečnosti.

  • Obchod jsem si oblíbil. Už jsem tu kupoval iphone 6S a super. Budu kupovat ještě jeden telefon sestře a věřím, že bude stejně tak dobrý jako je ten můj. Všechno nakupuji přes internet a tady se mi líbí že je doprava zdarma a bleskové dodání. Cena OK.

  • Eshopů je hodně, ale jeho kvalita se pozná přístupem k zákazníkovi. A také hlavně podle toho, jak se staví k reklamaci což je můj případ. Píši vše proto, abych alespoň zde mohla poděkovat za velmi profesionální přístup k opravě - reklamaci mého telefonu. Celou reklamaci eshop mohl klidně zamítnout, ale neudělal to. Telefon mi totiž vypadl z ruky když jsem vystupovala z MHD. Nyní mám opět telefon funkční :) díky super lidem v tomto eshopu.

    • dobrý den, objednal jsem si mobilní telefon iPhone 6 plus 16GB, na můj mail mi přišlo potvrzení mé objednávky ovšem, od "teleshopmobil". Nyní čtu na tuto firmu mnoho záporných recenzí a proto mám naprosto vážný strach zásilku, která je na dobírku, převzít, že bude mnou mobilní telefon nefunkční či že bude vykazovat vady a já se pak nedovolám řádného servisování apod. Prosím všechny kdo jsou v této diskuzi o radu co mám dělat. Upřímně jsem z toho zoufalý. Prosím poraďte mi. Děkuji. Richard Kalferst, Domažlice.

    • Dobrý den, já osobně mám s telefonetem negativní zkušenost. Penize mi vrátili, ale aż potom co jsem jim pohrozila ČOI a soudem. Být Vámi bych tento mobil nepřebírala, protože riskujete to, že ho budete pořád posilat na opravu jako já a dalšich xx lidí. Uděláte nejlíp, když si mobil koupite u Alzy, Mallu nebo třeba v Datartu, kde tp berou seriozně a neprodávají repasované mobily. Přeji hezký den.

  • Nevím, kde bych měla začit. Mobil jsem celkem 3x reklamovala kvůli stejné chybě, kterou byla baterka, která mi i "vybouchla"
    2 první reklamace jsem tolik neřešila, protože jsem si myslela, že sem tam zasekávající se telefon, a vybíjení baterky do 5 hodin je u apple telefonů normálni, ale ne neni! Po třeti jsem to začala řešit, volala jsem tam (na telefon mi nikdo neodpověděl) nakonec jsem jim mobil poslala zpátky s tim, že odstupuji od smlouvy. Po 20ti dnech mi přišlel e-mail, že mobil je opraven a vrací ho zpátky. Nyní se chystám do specializovaného servisu, aby mi potvrdili moji obavu z repasovaneho mobilu a podávám žalobu na tuto podvodnou firmu. Mobily zde v žadnem připadě nekupujte

  • Obchod funguje dobře. Skvělý osobní přístup a milá komunikace. Ceny rozumné.
    Takhle by dle mého názoru měl fungovat eshop. Manžel dostal jako dárek mobil a je s ním velmi spokojený. Pro mne dvojnásobná radost.

    Všem mohu doporučit.

  • Ještě poznámka: Abych si byl opravdu zcela jistý tak jsem navštívil autorizovaný servis a vše je v pořádku, iPhone nový a bez jediné vady .