Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Výrovky jsou velmi hezké, kvalitní.

  • Nedoporučuje obchod

    Zásilka ani po týdnu nedorazila - problém je na straně Zásilkovny

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Vzhledem k faktu, že zboží jsem si objednala den před Silvestrem, čas dodání 5.1. je úplně v pořádku.
    • Dobrá byla i komunikace s obchodem, ačkoli paní majitelka měla posléze více obhajovacích vět, než prozákaznicky vstřícných řešení, když jsem ji upozornila na problém s malými magnety v chňapkách a podělila se o překvapení, že jsem netušila, že kupuji osušky polské výroby, neboť na webu Tegatexu u tohoto zboží výrobce není uveden.

    Horší to bylo ovšem s kvalitou zboží. Ačkoli se paní majitelka zapřísahala, že za kvalitu toho, co prodává, ručí, moje zkušenost se zbožím je prostě jiná. O chňapkách jsem již psala výše - tak malý magnet je na místě neudrží a po sporáku kloužou až k zemi. Buď jsou tedy chňapky střihově větší, než by měly být, pokud paní majitelka dle svého vyjádření magnety "kupuje léta stejné a ještě si nikdo nestěžoval", nebo by to chtělo trošku větší, kruhový magnet, který jsem měla ve starých chňapkách. Zboží jsem se rozhodla nevrátit, už jen proto, že dyzajn chňapek i jejich ušití se mi líbí a tak si magnety s jehlou v ruce jen prostě vyměním. Současně jsem objednala i 2 krásné osušky a 1 ručník BELLA od polské firmy GRENO. Což jsem se ovšem dověděla až po rozbalení balíku, že se jedná o polský výrobek, protože na webu nebyla o výrobci ani zmínka. Osušky jsou čokoládově hnědé barvy a mají překrásnou květinovou borduru. Najdete je na Heurece v mnoha barevných provedeních, prodávají se dle mého dodatečného zjištění v několika dalších e-shopech. Přesto že paní majitelka Tegatexu tvrdila, že ručí za kvalitu, její slova se rozplynula v dým ve chvíli, kdy jsem osušky s ručníkem poprvé vyprala, přesně dle doporučení na 40°C a v gelovém pracím prostředku na barevné prádlo a bez aviváže. Po ukončení pracího cyklu byl buben pračky plný hnědých froté cucíků, kterých jsem posléze i ještě po několika dodatečných máchacích cyklech (na 800 otáček) z osušek vyklepávala. Navíc se z osušek uvolnilo ze šitých švů množství nevzhledně visících nití. Prostě "kvalita". Mám nedávné srovnání se zakoupenými a vypranými osuškami od firmy STANEX Písek a VEBA Broumov, a tam se jedná o skutečnou kvalitu. Což se domnívám, že výrobky polské firmy GRENO opravdu asi nejsou. Bohužel. Přesto i v tomto případě si zboží necháme, protože tak hezký dyzajn, který jsme v hnědé barvě chtěli, jsem už jinde nenašla. Nitě jsem ostříhala a budeme doufat, že ještě nekolik vyprání a z výrobku se mikročástečky froté přestanou uvolňovat. Své zkušenosti jsem zde sepsala pro další zájemce o osušky GRENO BELLA a o kuchyňské chňapky TEGATEX, aby jim byly vodítkem při rozhodování se.

    Reakce obchodu Tegatex

    Dobrý den,

    velmi nás mrzí problémy se zbožím, které jste si u nás zakoupila. V případě, že zboží neodpovídá Vašemu očekávání, lze jej vždy neporušené do 14 dnů dle zákona vrátit. Pokud se zboží poničilo při běžném používání (praní), je vždy možné využít záruky a zboží nám poslat na reklamaci. Opravdu nás Vaše problémy se zbožím velmi mrzí a bereme si je k srdci. Snad Vás alespoň trochu potěší fakt, že magnety v rukavicích jsme vyměnili za větší, takže již nyní budou podstatně lépe držet.

    S pozdravem
    Tým Tegatex

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Špatná přepravní služba. Zaplaceno 140 Kč za dodání domu, protože jsem nemobilní, ale ani se ne obtěžuvali se upozornit o dodávání ani ne zazvonil a odvezli balík do úložiště. Celý den jsem musela shánět někoho kdo mně proto dojede, stalo mně to dalších 50 Kč a spoustu telefofani aproseb. Pokud budete nadále použivat služby PPl, nic víc u vás nekoupím.

    Reakce obchodu Tegatex

    Dobrý den,

    problémy s dopravou nás velmi mrzí, je to bohužel jeden z mála ojedinělých případů, kdy byl se společností PPL problém při přepravě. Naopak z naší zkušenosti (i zkušenosti našich zákazníků), jsou služby od společnosti PPL jedny z nejoblíbenějších a nejkvalitnějších. Troufáme si tedy říct, že zde byla chyba ne na naší straně, ale na konkrétním řidiči, který Vás rozhodně měl kontaktovat, a balíček doručit přímo Vám, ne na uložiště.

    Se společností PPL se spojíme a budeme s ní tuto situaci řešit, aby se již neopakovala.
    Věříme, že Vás tato nemilá zkušenost s dopravcem neodradí od dalšího nákupu u nás.

    S pozdravem
    Tým Tegatex

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Látka byla špatně ustřižená, uprostřed chybělo 3,5cm

    Reakce obchodu Tegatex

    Dobrý den,

    velmi nás tato nepříjemná situace mrzí, nevíme jak se to mohlo stát. 14 denní zákonnou lhůtu na vracení zboží samozřejmě respektujeme a vždy se snažíme vyhovět zákazníkovi tak, aby byl spokojen. Každopádně šlo/jde uplatnit možnost vrácení zboží - záleží, kdy přesně jste objednávku převzala.

    Velmi se za tuto situaci omlouváme, a pokud ještě neuběhlo daných 14 dnů od jejího převzetí , můžete tuto látku stále vrátit.

    S pozdravem
    Tým Tegatex