Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
nic jsem nedostal
Reakce obchodu Techhouse
Buďte bez obav, myslíme na Vás - objednané zboží budeme expedovat zítra ráno, doručení můžete očekávat tedy ve středu 21.2. Omlouváme se za delší dobu vyřízení kvůli zdržení v přepravě a přejeme, ať sluchátka dobře slouží. :)
-
Nedoporučuje obchod
- Tvrdí, že zboží mají skladem, ale kdo ví kde...
Reakce obchodu Techhouse
Dobrý den, jak jsme Vás ihned po obdržení objednávky infomovali, objednaný předzesilovač je skladem již pouze na našem externím skladě v Bratislavě, a po přeposlání bude expedován právě dnes. Tento termín jsme avizovali předem a dnes telefonicky v rozhovoru s Vámi potvrdili.
-
Nedoporučuje obchod
- nemožnost platit moderními metodami
- pokud platba selže, nelze zadat opravnou novou
- nemožnost se dovolat o víkendu
Bohužel v dnešní digitální době platba přepisováním čísla bankovního účtu či opisováním údaje z plastové karty mi přijde poněkud mimo. Navíc jak se ukázalo záhy, stačí aby "chytré vyplňování" zadalo měsíc karty s nulou na začátku a celá platba na tom ztroskotala bez možnosti zadat znovu... Skvělá práce. Objednávku jsem tedy nemohl dokončit.
V dnešní době bych uvítal jakoukoliv rychlou možnost digitálního placení ApplePay/GooglePay/Upay/Paypal... či když už na účet, tak aspoň QR kód...
Namísto možnosti opětovného zaplacení mi přišel mail s informací, že mám kontaktovat někoho na telefonním čísle, pokud mám problém s platbou a že objednávka bude bez zaplacení do 3 dnů zrušena. Jelikož byl už víkend (a tedy nemožnost se někam dovolat) objednal jsem nakonec u konkurence jedním kliknutím v sobotu a v neděli jsem již měl zboží doručené! (wow)
Samotný Techhouse mě kontaktoval až v úterý telefonicky, zda stále chci dokončit objednávku. Oceňuji snahu a přidávám za ni hvězdu navíc, ale u obchodu s tímto názvem bych očekával, že půjde více s dobou v oblasti moderní techniky. Tento způsob odbavování klientů mi přijde jak z doby před 10 lety a mě jako zákazníka si tedy nezískal.Reakce obchodu Techhouse
Dobrý den, děkujeme za podnětnou recenzi. Možnost dalších způsobů plateb zvažujeme a pravděpodobně v brzké době zavedeme. Potíže s platební bránou nás mrzí, nicméně "chytré vyplnění" stačilo zkontrolovat.
V recenzi uvádíte nepravdivé údaje - objednával jste nikoliv o víkendu, ale ve středu 20.4 v 18.39, kdy skutečně již nejsme v práci, nicméně hned následující ráno jsme Vám telefonovali, nezvedal jste, poslali email s možnostmi opakování platby, opět jste nereagoval. Po 3 dnech, kdy by byla objednávka stornována automaticky, jsme Vám opět volali a to už jste jen telefonicky potvrdil zrušení objednávky. Z naší strany tedy byla maximální snaha o úspěšné dokončení obchodu k oboustranné spokojenosti.
Sice jsme "jen" parta nadšených lidí do hifi techniky bez možností plně automatizovaných systémů jako u velkých eshopů, o to více se snažíme lidsky a s osobním přístupem řešit každou objednávku našich zákazníků, kteří to oceňují a rádi se k nám vracejí. -
Recenze byla smazána na žádost jejího autora.
-
Nedoporučuje obchod
Obchod přijal platbu ale zboží nedodal. Po urgenci mi bylo sděleno, že zboží už není na skladě a bude až za čtyři měsíce(možná). Platbu si ponechal!
Reakce obchodu Techhouse
Dobrý den, objednal jste si zboží s uvedenou dostupnosti "Na objednávku" a obratem po Vaší objednávce jsme Vám poslali informaci také emailem, že není skladem a byl Vám sdělen termín očekávaného naskladnění od výrobce, se kterým jste písemně souhlasil. Byl jste i nadále průběžně informován o upřesněném termínu expedice. Ten jsme dodrželi a zboží jsme Vám v pořádku dodali. O zrušení či vrácení částky jste v žádném okamžiku nepožádal.
Nejlepší cestou k Vaší spokojenosti je nás kontaktovat napřímo telefonicky či emailem, obratem vše vyřešíme. Děkujeme. -
Nedoporučuje obchod
neseriozní jednání
Reakce obchodu Techhouse
Dobrý den, mrzí nás, že nejste spokojen, ale ne vždy dokážeme okolnosti ovlivnit, jsme pouze prodejci. Výrobek byl u nás uveden na objednávku, nikoliv skladem. Protože byl stále v nabídce, objednali jsme jej pro Vás, nicméně následně jsme od dodavatele obdrželi informaci, že již není možné dodat kvůli ukončené výrobě. Obratem jsme Vám zaslali omluvu a výrobek okamžitě stáhli z prodeje.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- dlouha dodací doba
Reakce obchodu Techhouse
Dobrý den, Vámi objednané internetové rádio jste objednal 8.6 s informací "Na objednávku" v našem eshopu, následně jsme Vás obratem informovali emailem, že produkt není skladem a k naskladnění dojde v očekávaném termínu 22.6. Podařilo se nám naskladnit o několik dní dřív a odesílali jsme tak již 14.6 s doručením následující den. Na zboží na objednávku se jedná o velmi rychlé doručení, zřejmě jste tedy přehlédnul jak email, tak informaci přímo v eshopu.
-
Nedoporučuje obchod
- Neochota komunikovat se zákazníkem, výmluvy na dodání zboží AKG P120, ze zahraničí, prý dodací lhůta je 5 - 10 dní, protože zboží nemají skladem! Když jsem je požádal, aby mi zboží v hodnotě 2650,-Kč doručili do soboty 16.1.2021 a nebo mi poslali MOJE peníze na účet, vůbec se neozvali a začínám mít dojem, že je to fiktívní firma i když ji doporučovali z Heuréky !!!!
Této firmě se vyhýbejte na 100 honů !!! Nebo přijdete o peníze jako já !!!
Shrnutí:
"Neochota komunikovat se zákazníkem, výmluvy na dodání zboží ze zahraničí, prý dodací lhůta je 5 - 10 dní, i když bylo převodem přes kartu zaplaceno v den objednání, t.j. 3.1.2021, protože zboží nemají skladem! Když jsem je požádal, aby mi zboží v hodnotě 2650,-Kč doručili do soboty 16.1.2021 a nebo mi poslali MOJE peníze na účet, vůbec se neozvali a začínám mít dojem, že je to fiktívní firma i když ji doporučovali z Heuréky !!!!"Reakce obchodu Techhouse
Dobrý den, prověřoval jsem komunikaci s Vámi a neshledal jsem v ní žádné pochybení z naší strany. Nejdříve jste dostal informaci přímo v eshopu, že zboží je na objednávku, následně i emailem s informací o dodací lhůtě 14-30 dní, který jste sám potvrdil odpovědí. 12.1.2021 jsme Vám poslali upřesněnou informaci o termínu dodání, že k naskladnění dojde během cca 7-10 dní. Zboží je již na cestě a budeme jej i této nelehké době expedovat ve slíbeném termínu, tj. 20.1.2021. I tuto informaci jste již obdržel emailem a samozřejmě v případě jakýchkoli pochybností stačilo zvednout telefon, kde bychom Vás obratem informovali o aktuálním stavu objednávky. My jsme se snažili Vám opakovaně dovolat pro vyřešení situace, ale bez úspěchu. Místo toho jste bohužel zvolil neférovou komunikaci zde, a uvádíte informace, nezakládající se na pravdě.
Update - 22.1.2021 Vám bylo v pořádku doručeno objednané zboží. -
Nedoporučuje obchod
- Zavadzanie ohladom stavu skladu - "na sklade" neznamena na sklade Techhouse! Dodanie sa preto moze predlzit (alebo produkt v skutocnosti vobec nemusi byt dostupny)
Objednavka vytvorena 10 dni pred vianocami... prisiel mi mail ze mozem ocakavat dorucenie na pobocku v priebehu 1-3 dni.. po 8 dnoch som pisal mail pretoze nic neprislo a dostal som odpoved ze tovar ktory som si objenal nie je skadom a vyroba uz skoncila takze ho ani nikdy skladom mat nebudu.. tuto informaciu by som vzhladom na to ze do vianoc ostavali 2 dni ocenil ovela skor!!!
Reakce obchodu Techhouse
Dobrý den, bohužel v tomto případě došlo k chybě na externím skladu, kdy byl reportován poslední kus skladem, který už ale nebyl v reálu k dispozici a na náš dotaz o dostupnosti reagoval dodavatel až po více jak týdnu. Velmi nás to mrzí, ale tuto situaci jsme i přes vynaložení všech našich sil ve vypjatém předvánočním období nedokázali lépe vyřešit a omlouváme se Vám za to.
-
Nedoporučuje obchod
- Zbozi ani po dvou tydnech nedorazilo ani zprava,kdy by se tak mohlo stat
Reakce obchodu Techhouse
Dobrý den, Vámi objednané zboží bylo uvedeno jako "Na objednávku", o čemž jsme Vás informovali i v potvrzující zprávě. Zboží jsme ihned objednali u dodavatele a dnes jsme Vám jej odeslali. Vyřízení tedy trvalo 13 dní, což je u zboží na objednávku běžná lhůta. Balíček Vám bude doručen následující pracovní den, samozřejmě jste informován zprávou od nás i od kurýrní společnosti.
-
Nedoporučuje obchod
- na internetu byl produkt skladem a po objednání mi přišel email, že není dostupný a musím počkat měsíc
Reakce obchodu Techhouse
Dobrý den, tento produkt byl v době Vaší objednávky zcela vyprodán a u produktu jsme zcela jasně uváděli dostupnost "na objednávku", zřejmě jste si zaměnil informaci z jiného obchodu. O tom, že zboží není skladem a bude naskladněno až v druhé polovině listopadu jsme Vás ihned informovali emailem, s dotazem, zdali počkáte, a Vy jste reagovala odpovědí, že ano. Je nám líto, že nejste spokojena, ale rychlost dodání zboží od výrobce nijak neovlivníme a neurychlíme, ačkoliv bychom si to velmi přáli.
-
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
Obchod nezobrazuje aktuální stav dostupnosti zboží v obchodě.
Reakce obchodu Techhouse
Dobrý den, poslední kus Vámi objednaného gramofonu Reloop byl souběžně prodán dalšímu zákaznikovi a ačkoliv jsme se snažili pro Vás zajistit další kus, bohužel není skladem ani u výrobce a bude naskladněn až v červenci. Informaci jsme Vám ihned zaslali emailem s nabídnou vhodné alternativy skladem ihned k dodání či možností zrušení objednávky. Z Vaší strany bohužel bez jakékoliv reakce.
-
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 2 týdny
- Obchod ma výdejní místo v Brně
- Na zboží jsem čekal 13 dnů .
Obchod prodává sluchátka špunty a koncertní špunty. V obchodních podmínkách ale mají, že jakmile si sluchátka zkusíte (zasunete do ucha), tak zboží NELZE v zákonné lhůtě 14 dnů již VRÁTIT. Což jsem zjístil až záhy :-( A předpokládám, že ani v prodejně vám sluchátka či špunty nenechají zkusit. Což jinde jde.
Reakce obchodu Techhouse
Dobrý den, mrzí nás Vaše nespokojenost. Podstatným problémem bylo to, že jste se snažil vrátit zboží po zákonné lhůtě 14 dní. Vámi zakoupené špunty je navíc možné před nákupem u nás vyzkoušet, máme k tomu připravenu speciální zkušební sadu. Této možnosti jste ale nevyužil a přišel jste až po 3.týdenním testování doma.
-
Nedoporučuje obchod
- tříletá záruka
- ceny
- nekomunikují
Psal jsem obchodu email, kde jsem se ptal na přibližný datum dodání (zboží jsem objednal před necelými týdny), ale dosud mi po několika dnech neodpověděli
Reakce obchodu Techhouse
Dobrý den, z důvodu stěhování naší brněnské pobočky jsme několik dní reagovali se zpožděním, jelikož naše síly byly upnuty na co nejrychlejší přesun na novou adresu a současně odbavení objednávek, a až následně vyřizování emailů. Omlouváme se.
-
Nedoporučuje obchod
Slíbeno do konce měsíce dubna a v květnu stále nic a bez informací. Ostuda!
Reakce obchodu Techhouse
Dobrý den,
děkujeme Vám za hodnocení. Omlouváme se Vám za zpoždění termínu dodání. Vaše hodnocení je pro Nás dobrou zpětnou vazbou. Pracujeme na zlepšení zákaznického servisu. Věříme, že při příští objednávce budete s vyřízením spokojen.
Techhouse.cz
[email protected] -
Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.
-
Nedoporučuje obchod
Vše zaplaceno,3 týdny žádná komunikace....
Reakce obchodu Techhouse
Dobrý den,
děkujeme Vám za recenzi a omlouváme se za zdržení s expedicí vaší objednávky. Bohužel se zboží zdrželo od výrobce, který má sklad v zahraničí. Věříme, že při příští objednávce budete 100% spokojen.
Techhouse.cz
[email protected] -
Nedoporučuje obchod
- nabízí zboží, které nemá skladem a není schopen ho do 10dnů zajistit!
Reakce obchodu Techhouse
Dobrý den Greybearde,
děkujeme Vám za recenzi. Omlouváme se Vám za delší termín dodání. Výrobce dodal na trh vadné headshelly. Ty nechceme nabízet našim zákazníkům. Proto se termín odbavení Vaší objednávky prodloužil. Dle emailové komunikace Vám byla nabídnuta "omluva" za zpoždění v hodnotě 50% na stejný produkt od jiné značky. Věříme, že Vás tato nabídka zaujme, a budete s Vaši objednávkou spokojen.
Techhouse.cz