Přihlásit se a přidat recenzi
  • 80 %

    • množství způsobů platby
    • rychlost dodání
    • zboží nešlo dodat na kamennou prodejnu
    • ceny

    Zboží jsem si na tomto eshopu objednala jen, kvůli speciální slevě, kterou jsem obdržela, cena objednávky byla díky slevě byla snesitelná. Zboží z nějakého důvodu nešlo odeslat na kamennou prodejnu. Ačkoli bylo u všech produktů napsáno, že je lze odeslat na prodejnu, ve výsledku mi objednávka nedovolila na prodejnu zboží odeslat. Potěšila mě možnost výběru způsobů platby, a také rychlost doručení. Přestože v objednávce psali, že zboží dojde nejdřív 29. 4., Geis dojel již 24. dubna. Hodnotím pozitivně.

  • 70 %

    • zajímavé / trochu jiné zboží
    • slušné ceny

    Na rozdíl od ostatních nemám s eshopem žádné špatné zkušenosti. Zboží jsem ale nikdy nevracela.

  • 10 %

    • Tchibo výrobky jsou většinou kvalitnější než výrobky té samé skupiny od jiných vyrobců.
    • Se spotřebním zbožím a oděvy jsme dlouhodobě spokojeni.
    • Zážitek na pobočce Ostravského Tchiba (Futurum) byl opravdu nevšední. Doposud jsme měli vždy štěstí na milé a nápomocné prodavačky/asistentky. Tady jsme ovšem měli štěstí nebo spíše smůlu na paní IVANU. Paní IVANA se chovala nevhodně ani nevím jak to napsat slušně. Byla podrážděná, nepříjemná, chvílemi až hysterická. Chci upozornit, že jsme neměli žádný problém a chovali se naprosto normálně a slušně. Chápu že každý může mít špatný den, mám také velké pochopení k PMS (které může způsobit výkyv nálady). Ovšem není vhodné si toto vybíjet na nahodném zákazníkovi jen proto, že se jí dostal pod ruku, když se potřebovala vyvztekat.
    • Paní IVANO (střední věk, blond delší vlasy) v zaměstnání reprezentujete společnost Tchibo. Tchibo se prezentuje vstřícně a s lidským přístupem. Pokud se s touto myšlenkou nestotožňujete nezůstávejte v této společnosti. Pravděpodobně pro Vás není vhodná práce kde přijdete do styku se zákazníky. Doporučuji Vám například zaměstnání bachařka, revizorka, vyhazovačka, nebo zaměstnání kde je práce bez kontktu s ostatními třídírna balíků, noční hlídačka opuštěného objektu a další.
    • Doporučuji přečíst si knihu 4 dohody, možná se pak dokážete usmívat na svět.

    Tchibo je firma, která si zaslouží 5x *****, ovšem vše je o lidech.

  • 10 %

    • objednané avizované dostupné zboží nedošlo na kamennou prodejnu

    Objednala jsem si dostupné dámské šaty na kamennou prodejnu z nabídky e-shopu Tchibo, termín dodání během příštích dnů.Jaké však bylo mé překvapení ,když mi zavolala paní z kamenné prodejny,že mi sice zaslali avízo k převzetí zboží, avšak když v prodejně rozbalovali přijatou dodávku, nic v ní nebylo. Rada zněla, nechoďte k nám, ušetříte cestu, stává se to často, avšak objednejte si zboží znovu. Děkuji, už nechci !!!!!.

  • 40 %

    • Tchibo má připravený formulář pro vrácení zboží a je zde možnost vrátit i do kamenné prodejny
    • Zdražování výrobků v čase a zhoršování kvality
    • Dopravce Geis a omezené sledování zásilky
    • Tabulka velikostí je opravdu jen informativní. Já bych dle ní měla mít vel. 44-46 a vel. 40/42 je mi akorát....

    U Tchiba kupuju už asi deset let a po celou dobu pozoruji zhoršování kvality produktů, zejména oblečení.
    Jako velké minus hodnotím jen omezenou možnost hodnotit výrobky (jen asi náhodným kupujícím je zaslán požadavek na recenzi?) a zkreslování recenzí!!!! Na jednu stranu chápu, že před uvedením recenze obchodník ji chce zkontrolovat, ale to neznamená upravovat!!!! Psala jsem jednu recenzi na oblečení, kde jsem výrobek chválila a také doporučila koupit o číslo menší než dle tabulek. A pak jsem si přečetla jen moji poslední větu recenze: "Škoda, že už je vyprodaný".... Tak takto nee! I prodejce by se měl snažit vítat takové recenze, které radí s velikostí, aby se zbytečně nemuselo zboží vracet.
    Politika Tchiba je teďka špatná :-(

  • 10 %

    Zdravím všechny fanoušky Tchiba, doposud jsem byla spokojený on-line zákazník a ráda nakupovala oblečení pro mé dvě dcery. Měla jsem na internetových stránkách vyhlídlou
    Postel s příčkovou pelestí a úložnou zásuvkou, cca 90 x 200 cm, která začátkem prosicnce stála 7490,-Kč. Měla jsem v plánu ji po Vánocích objednat pro dceru 7let a jaké bylo překvapení, když jsem uviděla slevu 40% !! nicméně jsem se neradovala moc dlouho jelikož z původní ceny, která byla 7 490,-Kč udělali novou původní cenu 12 490,- (která taková ve skutečnosti nikdy nebyla, mám vše nafoceno,protože jsem fotku postele posílala partnerovi) a napsali sleva 40% a nová cena opět 7 490,-. Tímto momentem přestávám nakupovat u Tchiba a vážně uvažuji o tom, že napíšu na Českou obchodní inspekci.
    Takže pozor všem fanouškům, nevěřte žádným slevám u Tchiba a než něco koupíte raději si to 3x dobře rozmyslete !

  • 80 %

    Většinou vždy bez problému, jediná věc ve které pokulhávají je vrácení peněz na účet - je třeba se několikrát upomínat. Jinak vše v pohodě.

  • 20 %

    • Přišlo mi použité zboží

    Nedoporučuji. Objednala jsem si rukavici na vyčesávání chlupů pro zvířata a přišla použitá (špinavá a s chlupama). Tchibo prodává viditelně použité zboží za cenu nového. Pokud máte podobnou zkušenost nahlašte ji na ČOI odkaz: https://www.coi.cz/podatelna/

  • 10 %

    • Nejhorsi eschop jaky sem poznala uz dva tydny cekam na doruceni zbozi od firmy Geis. Budu nucena objednavku stornovat a uz nikdy vice si nic neobjednam. Porad jenom volate a mate mit prej trpelivost. Domluvite si termin a oni vam to vezou v den kdy jste v praci. Proste jedna velka katastrofa a ztrata casu. A na tchibu nic nevi a nic nezmuzou. A jeste vam tvrdi jak prepravni sluzba Geis je super bez problemova. Jsem tak nastvana. Jeste se mi to na zadnym jinym eschopu nestalo! Takze at si tchibo to svoje predrazeny zbozi necha. Nemam na takovy jednani nervy a cas. Rozhodne nedoporucuji!!!!
  • 10 %

    • e-shop absolutně nedodržuje avizované termíny dodání zboží (a to nemusí být ani před Vánoci) - jedna objednávka v září, druhá v březnu a ani jedna nevyřízena včas
    • komunikace obchodu žádná nebo pouze omluva, že zboží nedorazí v původním termínu a pak už bez jakékoliv zprávy
    • zboží čím dál dražší a čím dál méně kvalitní

    nákup pouze zboží na pobočce, e-shop nepoužívat

  • 100 %

    • rychlé doručení
    • pěkné zboží
    • poštovné zdarma
    • bezproblémová komunikace

    Několikrát jsem využila a jsem spokojena.

  • 20 %

    • Zajímavé výrobky
    • dobrá káva
    • dodnes nevyřízení objednávky

    Dva měsíce čekám, že mi bude poslán náhradní díl na kávovar. Musela jsem je 4x telefonicky urgovat a dodneška nemám odpověď. To si to kafe dám až na Vánoce s jejich přístupem.

  • 10 %

    • výběr zboží
    • špatná komunikace
    • nedodáno zboží na pobočku
    • nereagují na emaily

    Nákup nedoporučuji,jsou nespolehliví,při urgenci nedodaného
    zboží neodpovídají na emaily.

  • 10 %

    • žádné informace
    • neprofesionální přístup
    • nedodání zboží v termínu

    Bezkonkurenčně nejhorší e-shop.

  • 10 %

    • zajímavé kousky
    • naprostá neschopnost
    • lživé nebo žádné informace
    • neprofesionální přístup
    • nedodání zboží v termínu

    Obchod Tchibo už nikdy!!! Objednala jsem si 2 ks povlečení s doručením na pobočku, abych se nemusela trápit s dodáním od Geis a měla jistotu, že se to stihne do Vánoc. Přišlo mi potvrzení objednávky a dál už nic. Na mém účtu bylo za pár dní stav objednávky ''odesláno'', ale pouze část objednávky a informace, že bude dodáno v množství 1.
    Žádnou jinou zprávu o tom, že by byla objednávka rozdělena a doručena jenom část, jsem samozřejmě neobdržela a přišla jsem na to vlastně náhodou. Následně jsem psala email a volala na jejich zákaznickou linku, kde mi v obou případech sdělili, že oba dva kusy byly odeslány a určitě se to stihne do Vánoc, vše je již na pobočce a systém, který mi hlásí, že bude doručen jen 1 kus je prý nespolehlivý.
    Když jsem si šla vyzvednout na pobočku mou objednávku, tak mi samozřejmě byl předán pouze 1 kus povlečení!!! Prodejci se omlouvali a bylo mi vysvětleno, že na zákaznické lince vlastně nikdo nic pořádně neví. Tak dělají si ze mě blázny??!!
    Naštěstí jsem zvolila platbu při převzetí, takže mám o starost méně. Celou objednávku jsem tedy zrušila a koupila si jiné povlečení přímo na pobočce. Druhý den jsem jim pro jistotu znovu napsala, abych si ověřila, zda bude objednávka opravdu zrušena. Odepsali, že pokud už je jednou objednávka vytvořena, tak oni s tím nic dělat nemohou a až dorazí druhý kus konečně na pobočku, nemám si to vyzvedávat. To člověk neví, jestli se má smát nebo brečet. Ať se na mě nikdo nezlobí, ale na tak neprofesionální obchod jsem už dlouho nenarazila! Pokud se někdy rozhodnu v Tchibu znovu něco zakoupit, tak jedině přímo na pobočkách, online už nikdy!!!!

  • 10 %

    • Opakované nedoručení zboží v termínu

    V tomto obchode uz nikdy v zivote nebudu nic kupovat. Domluva jak s kretenama, Zbozi mi opakovane co jsem objednavala nedorazilo. Cele dny volam jestli teda dorazi, a oni mi nejsou schopni rict jestli to teda privezou nebo ne. Nejdriv si zjistete neco o tom jak podnikat a zvladat to vsechno a teprve pak se do neceho poustejte. Naschle, u Vas uz nikdy. A verte tomu, ze budu vsude kolem sebe hlasit to, at u vas nikdy nic nekupuji. Dekuju za ochotu, mejte se :)

  • 10 %

    • Zajímavé kvalitní zboží, které jinde nekoupíte
    • Po objednání mi postupně v průběhu několika dní chodily emaily s oznámením, že jednotlivé položky z mé objednávky jsou nedostupné a z pěti položek nakonec přišly 3.Přeplatek sice obratem vrátili, ale zklamání z nedoručeného zboží převažuje.

    Tchibo výrobky už budu nakupovat jen v kamenném obchodě

  • 10 %

    • výběr zboží, ale to je tak asi vše
    • doba dodání, postupy při reklamaci, informovanost a chování operátorů

    S touto firmou jsem již několikrát řešil různé záležitosti.
    Nejprve jsem reklamoval kávovar, který mi nebyli po opravě schopni doručit (doručují přes PPL, asi jim Tchibo platí málo, protože ten blb kurýr nezavolá, nenapíše), a pak se jsem se od velice špatně česky mluvícího operátora dozvěděl, že se to vrátilo zpátky do Německa. Celé se to ještě jednou opakovalo a kávovar jsem obdržel po 4, slovy ČTYŘECH měsících po odeslání na opravu!
    Další věc se týká specifikace produktů. Měl jsem zájem o hodinky, zajímalo mě, jaká je ZNAČKA jeho kalibru. Vím, že je automatický, a víte, co mi odpověděli? Že se natahuje pohybem ruky, o značce ani zmínka.
    Celé to uzavřu tím, jak operátoři mluví. Přijde mi, že jejich zákaznický servis je někde na Ukrajině, protože jsem jim volal 3x a z toho 2x se mnou mluvil někdo, kdo není rodilý mluvčí, nezná české výrazy a motal dohromady češtinu, slovenštinu a ruštinu. Dále jejich hraná empatie, jak je to mrzí, stále se omlouvali, ale řešení žádné.

    Firmu Tchibo, alespoň co mám zkušenost zde v ČR, nemohu doporučit. Kvalitní zrnkovou kávu si koupím v místní pražírně, kávovar pákový (ne tu chudinku na kapsle) jsem pořídil ve specializované prodejně. Pokud chcete obchod, kde mají vše, ale pořádně o tom nic neví, tak tam nakupte...

    Pavel

  • 10 %

    • Přepravní společnost Geis je naprosto nespolehlivá, díky ní jsem nucen odstoupit od smlouvy neboť zboží ani po týdnu urgencí není doručeno.
    • Tchibo si vyhrazuje, že peníze vrátí až po 14-ti dnech od doručení zboží do jejich centrálního skladu v Německu. Jak si můžu být jist, že se vůbec zboží vrátí, když mi ani nebylo doručeno. Jak mohu vědět, kde se zboží zrovna nachází?
    • Zákazník je spíše rukojmím než rovnocenným partnerem v tomto obchodě.

    Rozhodně neplatit dříve než je zboží doručeno.

  • 10 %

    • Oblečení v bio kvalitě
    • - komunikace s eshopem
    • - čekání na zboží
    • - čekání na vrácení peněz za zboží

    Víc než měsíc řeším vrácení peněz z balíčku, který mi přišel až po třech týdnech po objednání bez komunikace mezitím. V době, kde si člověk může spolehlivě objednat z velkého množství eshopů, už prostě tohle jednání neprojde.