Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • Pobočky nemají svoje telefonní čísla, abyste například mohli zavolat a zjistit, zda se u nich už nenachází vaše objednávka
    • Pokud objednávku uzavřete jako host - nepřijde vám žádné potvrzení o objednávce na mail (tedy nemáte číslo objednávky, a tak ani šanci zjistit, zda se objednávka připravuje apod.
    • Podpora vám neumí pomoct, protože Tchibo ještě nestihlo dobu a zaměstnanci nemají nástroje, jak vám pomoci.
    • Nevstřícná obsluha na karlovarské pobočce
    • Vyzvedávání v kamenném obchodě absolutně nefunguje (nedají vám vědět, nemáte potvrzení atd.)

    Objednávání z Tchiba je naprosté peklo a po posledních zkušenostech nehrozí, že bych od nich ještě něco někdy objednávala. Dopátrat se, zda je vaše objednávka přijata je prakticky nemožné. Každý den jsem se dívala na účet, zda se zásilka už objevila v kamenném obchodě a nic. Stále jen, že mám vyčkat na potvrzovací email a následně, když mrknu na účet teď - zpráva, že jsem si zásilku nevyzvedla. Neskutečné! A to jsem denně procházela email - doručené, spam i koš. Takže pokud objednáváte měsíc dopředu z Tchiba na Vánoce, tak si ušetřete nervy a nakupte jinde.

  • 10 %

    • Žádnou výhodu nevidím
    • Zaplacené zboží nedodáno

    Před měsícem jsem objednala a zaplatila zboží. Po deseti dnech přišel e-mail s omluvou, že mají problémy, že na nich pracují a děkují za pochopení. Dnes jsem volala na jejich zákaznickou linku, kde mi automat vysvětlil, že objednávku nemohu zrušit, ale mohu nepřijmout zboží a peníze mi poté pošlou zpátky. Zboží stále nedorazilo.

  • 10 %

    • Nic
    • nedodržují dodací lhůty.

    V žádném případě nedoporučuji. Lživé dodací lhůty v e-shopu. Nulová schopnost řešit problémy. Po měsíci nemám ani zboží ani peníze. PODVOD!

  • 10 %

    • Dlouhé dodání zboží

    Před 14 dny jsem si nechala na pobočku zaslat zboží. Samozřejmě jsem za něj zaplatila. Stav objednávky je ovšem stejný, zpracovává se. Přišla mi zpráva, že je objednávka zpožděna z důvodu modernizace skladu. Volala jsem na zákaznickou linku, kde mi řekli, ať vyčkám. O této informaci mě měli informovat dříve, zboží bych si neobjednala.

  • 10 %

    • Nevstřícnost, komunikace, chybné údaje na webových stránkách.

    Měla jsem kvůli nemoci problém vrátit včas nepadnoucí zboží v kamenném obchodě (mám ho dost daleko a zaslání zpět stojí cca 120 Kč, tj. asi polovinu hodnoty mé objednávky), s předstihem jsem proto poprosila o prodloužení vratné doby. Absolutní nevstřícnost. O. K., poslední den třicetidenní lhůty jsem si od lékaře udělala zajížďku do Budějovic, ač jsem se ještě necítila úplně dobře. Dle stránek společnosti Tchibo otevřeno do 19 hodin. Dorazila jsem cca 18.30 a na místě zavřeno, na víc než měsíc zkrácená otevírací doba do 17 hodin (v té době už před 14 dní). Napsala jsem tedy obratem e-mail s vysvětlením situace a zda by přece jen výjimečně nemohlo být zboží vráceno o pár dní déle. Opět absolutně nevstřícná odpověď, nezájem: Cituji: „Informace o zkrácení pracovní doby jednotlivých prodejen bohužel neuvádíme na našich webových stránkách jelikož je e-shop Tchibo od kamenných prodejen částečně oddělený. Změnu otevírací doby nám jednotlivé pobočky nemají možnost nahlásit ani obsluha kamenných prodejen není schopna sama provádět průběžné změny v údajích které jsou běžně k dispozici na našich webových stránkách. Změny v informacích na našich webových stránkách zajišťují pracovníci našeho IT oddělení v Německu. Tím, že je e-shop Tchibo od prodejen částečně oddělený, nelze však tyto změny provádět v reálném čase a k určitým změnám dochází s rozdílem několika dní. …bohužel nemůžeme akceptovat Váš požadavek.“ Závěr: Příště si objednání v obchodě Tchibo rozhodně rozmyslím.

  • 50 %

    • Viz Shrnuti

    Tak jsem tu naposledy, vážení.

    Nakonec mi blokace skončila v pátek 22.7. Snad se už nikdy neobnoví, jinak bych si musela nechat zablokovat platební kartu. Jako omluvu jsem od Tchiba dostala kávu Barista Espresso.

    Tak to dobře dopadlo, konec dobrý, všechno dobré. Ale ty nervy ...
    _______________________________________________________________________
    Jsem tu opet, vitejte mili navstevnici.

    Tchibo mi uz od 8.7.2022 blokuje castku 1 290 korun ceskych na mem ucte, dne 15.7. se obnovila s platnosti do 20.7., tuto blokaci mi banka na zaklade potvrzeni od Tchiba, ze si obchodnik nebude castku narokovat, zrusila. Avsak dne 18.7. ve 2:01 se vytvorila vesele dalsi blokace na stejnou castku s platnosti do 25.7. Banka nyni potrebuje pro zruseni blokace identifikacni cislo transakce, ktere mi Tchibo zatim neposkytlo. Uz jsem kontaktovala spolecnost Computop, ktera provozuje Tchibu platebni branu, a hodlam pripad postoupit Ceske obch. inspekci, pripadne jinym uradum. Je to neuveritelne, penize nemam k dispozici jiz od 8.7. s prestavkou 2 dnu, a to neobdrzim za tu castku zadne zbozi. Navic najednou banka i obchodnik blokaci zrusit mohou, pritom zpocatku mi oba tvrdili opak. Drzte mi palce, zas dam vedet, jak pribeh pokracuje.

    Mejte se famfarove.

    ‐--‐--------------------------------------------------
    Mam bohuzel stejnou zkusenost s blokaci castky za zbozi, ke kteremu se nevytvorila objednavka. Banka nemuze predautorizaci zrusit, stejne tak ani Tchibo. Mam byt trpeliva a pockat si, az se predautorizace zrusi. Kdyz se nezrusi, mam formular od banky k reklamaci platby a mam do ni prilozit komunikaci s obchodnikem. Jsem dlouholeta zakaznice a toto se stalo jiz podruhe. Poprve jsem to nechala byt s tim, ze se to proste stane.

  • 10 %

    • Přišlo mi použité zboží

    Stejná zkušenost jako recenze z 20. 6. 2018. Přikrývka přišla použitá (špinavá, s chlupama a vlasama). Nedoporučuji.

  • 10 %

    • Nespolehlivost

    Vytvořila jsem objednávku, kterou jsem platila ihned kartou, jako v kterékoliv jiném e-shopu. A ejhle, na e-mail mi nepřišlo vůbec žádné potvrzení objednávky. Jedine co mám, je stržena částka 1241,- Při pátém pokusu o vyjádření se zákaznické linky, mi bylo sděleno, ze mám čekat 28 dni, než banka přestane částku blokovat. Takže díky chybě obchodníka nemám ani zboží ani peníze… určitě nedoporučuji !!! Prý mohu objednávku vytvořit znovu a zaplatit samozřejmě znovu, to je dost špatný vtip. Už nikdy více

  • 20 %

    eshop je svými službami zpět tak o 10 let, něco jako eshopeiffel, doručuje zpravidla za týden, na infolince arogantní ženské, vždy jsem k této snažce měl odpor a jsem hlupák že jsem jim chtěl dát další šanci, měli se věnovat kávě a ne se cpát do ecommerce

  • 10 %

    Dnes jsem byla vratit zbozi na pobocce v Brne (Masarykova ulice). Za vracene zbozi mi bylo nabidnuta pouze darkova karta a ne vraceni peneznich prostredku. Povazuji to za hrube poruseni ochodnich podminek a obchod proto nedoporucuji.

  • 10 %

    Dne 16.4. jsem objednala a ihned zaplatila zboží, které bylo skladem. 13 dní se nic nedělo. Volám na infolinku a dostanu info, že se platba nespárovala s objednávkou, že to nastavují ručně a vše bude v pořádku. Stále nic se neděje. Po zhruba týdnu volám opět. A dostávám info, že ručně to jde nastavit jen do týdne, takže se nic nenastavilo, zboží už není na skladě, takže objednat nejde a mám smůlu. Ještě je mi vyčteno, že to je moje chyba, že jsem si nepohlídala platbu do týdne. Přitom jsem platila v den objednání. Mazec. Peníze tedy budou vracet, čerpaná zrnka stěží vrátí. Kdyby se člověk neozval, nedostane automaticky ani ty peníze. Teď budu ještě čekat na platbu, kdy a zda vůbec dorazí. Zklamání. Ale jak vidím recenze, ojedinělý problém to není.

  • 100 %

    Objednávala jsem několikrát a vše v pořádku. Zboží doručeno poměrně brzy a vždy kvalitní.

  • 10 %

    • Zakaznik se o vse musis starat sam. O to kde ma zbozi. Kdy mu vrati penize, atd...

    Jiz nikdy vice. Objednan nabytek, po mesici cekani prisel rozlamany. Objednan znovu, opet prisel rozdrcen na trisky. Navic dlouhe cekani na vraceni penez, snad jeste prijdou. Dva pokusy stacily, aby me Tchibo presvedcilo o svych "kvalitach". Treti uz nedostanou. To ze spolupracuji s naprosto neschopnymi dopravci je vubec nezajima. V dnesni dobe opravdu zoufale!
    NEDOPORUCUJI!

  • 20 %

    Obchod, tedy koncept eshopu je jak za krále klacka, nebýt ženy, tak nikdy na tomto šíleném eshopu nenakupuji a o způsobu dopravy a kvality služeb se dá polemizovat, prostě taková malá tragédie

  • 10 %

    • E-shop - rychle objednání možnost vyzkoušet na prodejně
    • Dobrá káva
    • Obsluha

    Obchod Tchibo v Atrium Flóra (Praha): Často tam nakupuji i věci i kávu, tuhle pobočku mám nejblíž, personál je ve většině ochotný a usměvavý, až na světlovlasou paní jménem Kristýna, která se k zákazníkům chová neskutečně arogantně, ani nepozdraví ani se s vámi nerozloučí, u zákazníků, které obsluhovala přede mnou se nakonec taky změnil tón, po tom jak nepříjemné se k nim chovala ta prodavačka. Člověk by řekl, že je taková furt, kdyby ji neviděl s úsměvem se bavit na obchodě s kamarády. Po každém jednání s ni u pokladny - nálada je zkažená. Firma by se měla zamyslet nad tím, jak zaměstnance ji prezentují a s jakým dojmem s prodejny odchází zákazník. Už to nebylo poprvé, proto jsem se rozhodla o tom napsat. Takový přístup mrzí, hlavně když jste stálý zákazník.

  • 10 %

    • nevím o ni
    • předražené zboží

    Předražené zboží. V Německu lze to stejné (kapsle) koupit levněji než u nás po slevě !!!!!
    Neuvěřitelní drzost jak se chová tato společnost k nám.

  • 10 %

    • nevím
    • GEIS jako jediný dopravce

    zaplacené zboží (29.4.19) dodnes nedošlo, Geis nekomunikuje. po telefonátu do Tchibo o zásilce také nic nevědí a o vrácení peněz se musím sama znovu přihlásit později, až se jim balík vrátí zpět do Modletic (doufám). myslím, že je zakopaný pes v dopravci, ale to je věc obchodníka a zřejmě je mu to jedno. mně nakonec taky, zboží objednám jinde a doufám, že se shledám s penězi a to s celou uhrazenou částkou.

  • 80 %

    • množství způsobů platby
    • rychlost dodání
    • zboží nešlo dodat na kamennou prodejnu
    • ceny

    Zboží jsem si na tomto eshopu objednala jen, kvůli speciální slevě, kterou jsem obdržela, cena objednávky byla díky slevě byla snesitelná. Zboží z nějakého důvodu nešlo odeslat na kamennou prodejnu. Ačkoli bylo u všech produktů napsáno, že je lze odeslat na prodejnu, ve výsledku mi objednávka nedovolila na prodejnu zboží odeslat. Potěšila mě možnost výběru způsobů platby, a také rychlost doručení. Přestože v objednávce psali, že zboží dojde nejdřív 29. 4., Geis dojel již 24. dubna. Hodnotím pozitivně.

  • 70 %

    • zajímavé / trochu jiné zboží
    • slušné ceny

    Na rozdíl od ostatních nemám s eshopem žádné špatné zkušenosti. Zboží jsem ale nikdy nevracela.

  • 10 %

    • Tchibo výrobky jsou většinou kvalitnější než výrobky té samé skupiny od jiných vyrobců.
    • Se spotřebním zbožím a oděvy jsme dlouhodobě spokojeni.
    • Zážitek na pobočce Ostravského Tchiba (Futurum) byl opravdu nevšední. Doposud jsme měli vždy štěstí na milé a nápomocné prodavačky/asistentky. Tady jsme ovšem měli štěstí nebo spíše smůlu na paní IVANU. Paní IVANA se chovala nevhodně ani nevím jak to napsat slušně. Byla podrážděná, nepříjemná, chvílemi až hysterická. Chci upozornit, že jsme neměli žádný problém a chovali se naprosto normálně a slušně. Chápu že každý může mít špatný den, mám také velké pochopení k PMS (které může způsobit výkyv nálady). Ovšem není vhodné si toto vybíjet na nahodném zákazníkovi jen proto, že se jí dostal pod ruku, když se potřebovala vyvztekat.
    • Paní IVANO (střední věk, blond delší vlasy) v zaměstnání reprezentujete společnost Tchibo. Tchibo se prezentuje vstřícně a s lidským přístupem. Pokud se s touto myšlenkou nestotožňujete nezůstávejte v této společnosti. Pravděpodobně pro Vás není vhodná práce kde přijdete do styku se zákazníky. Doporučuji Vám například zaměstnání bachařka, revizorka, vyhazovačka, nebo zaměstnání kde je práce bez kontktu s ostatními třídírna balíků, noční hlídačka opuštěného objektu a další.
    • Doporučuji přečíst si knihu 4 dohody, možná se pak dokážete usmívat na svět.

    Tchibo je firma, která si zaslouží 5x *****, ovšem vše je o lidech.