Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo poškozené- po dohodě vyměněný poškozený díl, výměna provedena po urgencích. LAXNÍ PŘÍSTUP . Příště raději ne.

    Reakce obchodu ELSA GROUP

    Dobrý den,

    28.2. jste nám hlásil poškozený mechanismus odnímatelného čepu. Následující den 29.2. jsme pro Vás na naše náklady zařídili svoz DPD. Poté následoval víkend a ve středu 6.3. jsme Vám opravený čep zdarma posílali zpět.
    Celou reklamaci jsme tedy řešili 5 pracovních dní včetně dní v přepravě.

    Kdybychom měli náhradní čep skladem, pošleme ho rovnou výměnnou zásilkou, ale toto bylo bohužel nejrychlejší řešení.

    V historii emailové komunikace není žádná známka urgence. Psal jste nám pouze 28.2.

    S pozdravem,
    Marek Vlasák,
    jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Doručení psali,že bude 29.2.,nebo 1.3. a je 6.3. a zboží nemám.
    Platba kartou on-line nešla,jen přes Pay Pall,takže jsem musel platit převodem,no celý na prd.

    Reakce obchodu ELSA GROUP

    Dobrý den,

    zřejmě jste si spletl příjemce svého hodnocení.

    Objednávku, kterou jste u nás 27.2.24 udělal, jste následující den zrušil osobně na prodejně s odůvodněním, že jste si nevšiml, že je zboží skladem externě.

    Platbu přes PayPal v nabídce nemáme, ani jste objednávku neplatil převodem nýbrž jste zadal platbu kartou na prodejně..

    Jedná-li se o nedorozumění, poprosili bychom Vás o zrušení tohoto hodnocení.

    S pozdravem,
    Marek Vlasák
    jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Bylo mi prodáno předražené neznačkové zboží

    Reakce obchodu ELSA GROUP

    Dobrý den,

    zakoupil jste adaptér / redukci ze 7pin na 13pin. Zboží zcela odpovídá popisu, který uvádíme na eshopu, a jedná se 100% o originální výrobek od renomovaného výrobce Erich Jaeger, se kterým mnoho let napřímo spolupracujeme.

    Samotná redukce stojí 142 Kč s DPH.
    Adaptér jste si nechal zaslat přepravní službou DPD za dalších 163 Kč.
    Zboží Vám bylo doručeno během dvou pracovních dnů.

    Dle internetového srovnávače cen je výrobek v relaci s cenami ostatních prodejců stejného produktu.

    Pokud se nejedná o cílené negativní hodnocení za účelem poškození naší reputace (zakoupen levný produkt, kde cena přepravy převyšuje jeho hodnotu) a nejste skutečně s výrobkem spokojen, můžete zboží v zákonné lhůtě vrátit.

    Hezký den.

    Marek Vlasák,
    jednatel

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    vzpěra víka je nekompatibilní s jeho čepem. Čep je kulička která je menší a kratší než oko vzpěry. Oko lze na kuličku volně nasadit ale nedrží ani okamžik. Musel jsem uchytit oka šroubky. Podle návodu má kulička do oka zacvaknout což je při uvedené vadě principielně nemožné. Je naprosto ostudné že výrobce toto dává do prodeje. Je to totální ignorace kvality. Prodejce by měl zkusit alespoň jeden kus si smontovat.

    Reakce obchodu ELSA GROUP

    Vážený pane Sedláku,

    děkujeme za zpětnou vazbu a omlouváme se za komplikace při instalaci produktu.

    Těchto i ostatních střešních boxů od výrobce Cruz jsme prodali stovky a nikdy jsme neregistrovali podobnou reklamaci nebo stížnost. Stejně tak neevidujeme žádnou korespondenci s Vámi ohledně Vašich potíží. Pravděpodobně se jednalo o vadu kusu, kterou bychom řešili obratem výměnou dílu. Bohužel pro obě strany jste nám k tomu nedal příležitost.

    Doporučuji Vám se na nás obrátit a vzpěry vyměnit, abyste měl bezvadný a bezpečný kus bez domácích úprav.

    Hezký den.
    Ing. Marek Vlasák
    jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Dostal jsem jen část objednaného a zaplaceného zboží, měl jsem nervy s tím, jestli mi uznají reklamaci. Nakonec zbytek objednávky byl poslán, hodnotím to ale jako zásadní chybu obchodu

    Reakce obchodu ELSA GROUP

    Dobrý den,

    omlouváme se za komplikace s dodávkou zboží.
    Jedná se samozřejmě o naši chybu, kdy ze skladu odešlo nekompletní zboží (chybějící kulový čep k tažnému zařízení). To jste obdržel v pátek.
    Jakmile jste nám nahlásil chybějící díl, v pondělí jsme jej neprodleně odeslali a následující pracovní den jste jej obdržel.
    Věřím, že jsme udělali vše, abychom nepříjemnou situaci co nejrychleji vyřešili.

    Hezký den,
    Ing. Marek Vlasák,
    jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    pred vanoci, v rozporu s tim, ze prisla vyzva k vyzvednuti, nebyla provozovna otevrena.

    presto, ze jsem tam nejakou slecnu zastihl, venovala se tam evidentne jinym radostem nez praci pro firmu, nic mi vydat nemohla, ze prisla vyzva k vyzvednuti ji nezajima, to se posila samo, mel jsem se podivat na jejich web, kde se to nekde pise.

    sokujici arogance, v dnesni dobe malokde vidana

    Reakce obchodu ELSA GROUP

    Dobrý den, pane Michale,

    mrzí mě Vaše zkušenost, ale bohužel není chyba na naší straně.

    Při objednávání zboží na eshopu na Vás dvakrát vyskočilo okno s vánoční otevírací dobou - jednou při vstupu na eshop a jednou v nákupním košíku. Upravenou otevírací dobu jsme rovněž uváděli na Google mapách, v banneru na hlavní stránce eshopu i ve vytištěné podobě na dveřích prodejny. Notifikace k odběru Vám přišla stejný den, který jste realizoval objednávku - tedy 21.12. 10:04 hod - ten den bylo skutečně možné zboží vyzvednout. Vy jste ale dorazil až o den později, kdy už jsme měli zavřeno.

    To, že jste v areálu potkal naší zaměstnankyni, na věci nic nemění. I kdyby chtěla, nemohla Vám v mimopracovní době zboží vydat.

    Hezký den,
    Marek Vlasák,
    jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 3 týdny

    • nevím
    • Neochotní, arogantní jednání, nespolehliví s termínem dodání, lživé informace

    Reakce obchodu ELSA GROUP

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení.

    Dovolím si naší obhajobu:

    1. Neochotní - ve všech případech se snažíme vyjít zákazníkům vstříc. U vaší objednávky neevidujeme žádný požadavek, který byste vznesl a který bychom neuspokojili a tím dali najevo svou neochotu.

    2. Arogantní - před nákupem jste nám psal dotaz: "Dobrý večer rád bych věděl přibližnou dobu dodání těchto nosičů Děkuji", na což jsme Vám odpověděli: "Dobrý den, přibližné datum dodání máme napsané přímo na stránce s nosičem. Nosič očekáváme okolo 18.6. S pozdravem ELSA GROUP". V této jediné vzájemné komunikaci nespatřuji žádné arogantní jednání.

    3. Termín dodání - Na stránkách jsme u Vámi objednaného produktu uváděli: "Očekáváme od: pátek 18.6." V detailu této dostupnosti pak "Tento termín není závazný, pro přesnější informace nás kontaktujte." Zboží nám od dodavatele dorazilo bohužel o deset dní později, než bylo původně ohlášeno. I tak byl ale termín 18.6. prezentovaný a i Vámi poptávaný jako přibližný.

    Věřím, že Vám i přes Vaši nespokojenost bude nosič dobře sloužit.

    S pozdravem,
    Ing. Marek Vlasák
    jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • dobrý sortiment
    • ale asi jen na papíře a absolutně žádná komunikace

    Reakce obchodu ELSA GROUP

    Dobrý den,
    děkujeme za hodnocení.
    Objednávku zboží, které nebylo skladem, jsme zaevidovali 27.7. U zboží, které není skladem, uvádíme na eshopu i v potvrzení objednávky dodací termín 1-4 týdny.
    Momentálně se tedy nacházíme v polovině deklarovaného termínu.

    Zároveň z emailové adresy, kterou jste uvedl v objednávce, neevidujeme žádný dotaz na stav objednávky.

    Vaše nespokojenost tedy podle nás není na místě.
    Hezký den.

    Tým ELSA GROUP

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží bylo na eshopu dostupné ale už se prý nedodává.

    Reakce obchodu ELSA GROUP

    Dobrý den,

    děkujeme za hodnocení a omlouváme se za potíže.
    Zboží se na eshopu zobrazovalo jako "Nyní vyprodáno", nikoliv jako dostupné.
    Pravdou je, že informaci o konci produkce jsme dostali až po objednání u dodavatele, který nám tuto informaci bohužel nepředal s předstihem.
    Hezký den.

    • Pomale

    Reakce obchodu ELSA GROUP

    Dobrý den,
    děkujeme za reakci.
    Během vánočních svátků (23.12.-3.1.) jsme měli zavřeno, což jsme avizovali na našem eshopu jak na úvodní stránce, tak v termínu doručení konkrétního produktu. První pracovní den v roce 2020 u nás vycházel na pondělí 6.1.
    Zásilka Vám je dnes, tedy náš druhý pracovní den, doručována, což je maximum, co pro Vás můžeme (co se týče rychlosti expedice) udělat. Zboží jste navíc dle poznámky nechtěl dovézt dříve než 2.1., což jsme tímto dodrželi. Domnívám se, že si v tomto případě negativní hodnocení nezasloužíme.
    Hezký den.

    Marek Vlasák,
    jednatel společnosti

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • NEOCHOTA ŘEŠIT VZNIKLÉ PROBLÉM(REKLAMACE)

    NEDOKONALÉ POPISKY ZBOŽÍ.
    NEOCHOTA SE DOHODNOUT NA NÁPRAVĚ VZNIKLÉHO PROBLÉMU.
    AROGANTNÍ PŘÍSTUP VEDENÍ FIRMY.

    Reakce obchodu ELSA GROUP

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení, ačkoliv je negativní.
    Aby byla věc uvedena na pravou míru, je potřeba dodat, že jste si objednal tažné zařízení na Škodu Octavii I 4x4, ačkoliv Váš vůz pohon 4x4 neměl. Nejedná se tedy o reklamaci, ale o chybu ve výběru, kterou nemůžeme příliš ovlivnit.
    - Co se týče popisu zboží, ve výpisu produktů i v jeho detailu je uvedeno "jen pro 4x4". Tuto informaci uvádíme v názvu produktu, v poznámce i v popisu zboží.
    - Kolega (nejedná se o vedení firmy), se kterým jste situaci konzultoval, Vám velice trpělivě naslouchal, a i přes Vaše temperamentní vyjadřování s Vámi jednal slušně. Vzhledem k tomu, že jsem byl daný týden mimo kancelář, držel se kolega předepsaných pravidel, což nelze považovat za chybu.
    - Jak vám kolega správně vysvětloval, montované zboží dle obchodních podmínek nebereme zpět. I tak jsme ve Vašem případě udělali výjimku a zboží Vám, po doplněné použitého spojovacího materiálu, za vhodné tažné vyměnili.

    S pozdravem,
    Ing. Marek Vlasák
    jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Zasláno úplně jiné tažné zařízení než bylo objednáno, což způsobilo komplikace vzhledem k objednanému mechanikovi, který měl montovat. Tímto vším vznikly zbytečné náklady

    Reakce obchodu ELSA GROUP

    Dobrý den,
    děkujeme za Vaše hodnocení a omlouváme se za chybu při expedici.
    Namísto výdejních a balících robotů zaměstnáváme lidi, u kterých je vlastnost chybovat přirozená, a navzdory tomu, že zboží prochází při expedici několikanásobnou kontrolou, nedokážeme bohužel zaručit její 100% bezchybnost. Ostatně, z praxe toto nelze zaručit ani u automatických linek.
    Vaše komplikace nás upřímně mrzí, ale věříme, že jsme v rámci možností situaci vyřešili, jak nejlépe to bylo možné – tedy svozem chybného kusu a dodáním toho správného hned následující den a na naše náklady.
    Ještě jednou přijměte naši omluvu a děkujeme za pochopení.

    S pozdravem,
    Ing. Marek Vlasák
    jednatel

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Nekvalitní smluvní partneři na montáž. Odvezl jsem si vozidlo se závadu. Nesvítí mi třetí brzdové světlo, před. Před montáží svítilo. Pracovník mi nedokázal vozidlo uvést do normálního stavu. Jen výmluvy.
  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dodací doba 2,5měsíce
    Tažné mělo poničenou barvu až na kov, která slouží proti reznutí a prodejce(Jaroslav Dubánek) se mně snažil nakecat, že samotný čistý kov je ošetřen proti reznutí a ať si to prý stříknu práškovou barvou-kecy kecy kecy

    Reakce obchodu ELSA GROUP

    Dobrý den,

    děkujeme za zpětnou vazbu.

    Tažné zařízení není designový prvek jako například poklice nebo spoiler, ale funkční, bezpečnostní díl, který je součástí podvozku vozidla.

    Hromadná paletová přeprava, jíž jsou k nám tažná zařízení dovážena, a hmotnost pohybující se v řádu desítek kilogramů, bohužel neumožňují bezkontaktní převoz. Povrchové oděrky barvy však fakticky nesnižují odolnost vůči korozi, neboť ta je zajištěna vrstvou zinku ještě před nanesením samotné barvy - viz obrázek https://www.tazne.cz/data/user-content/img-provozni/towbar-layers.jpg Podobným oděrkám se na takto mechanicky exponovaném komponentu, díky odlétajícím kamínkům a jiným vnějším vlivům, ani nelze v provozu vyhnout.

    Na tuto skutečnost předem upozorňujeme v obchodních podmínkách a z naší strany se nejedná o žádné kecy kecy kecy.

    Vaše nespokojenost nás mrzí, ale přestože se stoupající náročnosti zákazníků snažíme každým dnem přizpůsobit, neexistuje v tomto případě bohužel způsob, jak Vám lépe vyhovět.

    S pozdravem,
    tým ELSA GROUP

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • asi pri vydeji neni pritomen nikdo,kdo by zbozi znal po tyechnicke strance

    obchod probehl bez problemu,ale plasty na zakryti uchyceni pricniku absoloutne nepasuji,pri jizde piska,nelze s tim jezdit

    Reakce obchodu ELSA GROUP

    Dobrý den,

    aerodynamický hluk je běžný projev střešních nosičů, který se může při určitých rychlostech vyskytovat na jakémkoliv voze s osazeným střešním nosičem. Tichý provoz se střešním nosičem do rychlosti 130 km/hod zaručují z naší nabídky pouze hliníkové tyče Airo s aerodynamickým profilem od firmy Cruz.

    Na veškeré dodávané zboží se vztahuje minimálně 2 letá záruční lhůta, ve které lze vadu reklamovat. Přes veškeré naše snahy jsme od Vás neobdrželi požadované fotografie, které by situaci lépe doložily a na základě kterých by mohl výrobce situaci posoudit a případně nalézt řešení.

    Jde-li o náš prodejní personál, nejsme montážní dílna, ale prodejce. Přesto máme vyškolené pracovníky, kteří mají s nabízeným zbožím zkušenost a kteří jsou s výběrem zboží schopni poradit. Detailní technickou podporu veškerých produktů pak poskytují přímo výrobci, se kterými jsme v každodenním kontaktu.

    Vaše hodnocení produktu nás mrzí, ale věříme, že jsme pro Vaši spokojenost udělali maximum.

    S pozdravem
    Váš tým ELSA GROUP s.r.o.

    • Objednal jsem si držák žebříku na příčné nosníky na auto. Z logiky věci držák na střechu auta z logiky věci předpokládá pár. Jeden držák na příčníku auta neudrží žebřík 3 m dlouhý. Cena 1062,- Kč. Za jakl a závitovou tyč. Trochu moc. V jiném obchodě jsem dostal pár. HOdně podobný za 425,- Kč pár!!!

    Reakce obchodu ELSA GROUP

    Dobrý den,

    děkujeme za Vaše hodnocení.

    Jako název zboží uvídíme "Zarážka žebříku M-12/37", jako měrnou jednotku "ks" a na obrázku produktu je zobrazena jedna zarážka.Pokud jde o cenu, je normální, že napříč trhem narazíte na zboží levnější i dražší, většinou s přímou úměrou k jeho kvalitě. Jen pro pořádek, cena zboží byla 905 Kč, ne 1062 Kč, jak uvádíte.

    Zboží jste u nás objednal z vlastní vůle a za předem daných podmínek. Pokud jste si obsahem produktu nebyl jistý, mohl jste si informaci ověřit na jednom z našich poradenských kanálů (telefon, email, chat, osobně..).

    Vaše nespokojenost nás mrzí, ale bohužel nespatřujeme chybu na naší straně.

    Prosíme, věnujte při budoucích nákupech (nejen u nás) pozornost popisu zboží a nezakládejte svůj výběr na mylných logických předpokladech.

    S pozdravem
    Váš tým ELSA GROUP s.r.o.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • Neodpovídající popis funkcí zboží a naprostá neochota obchodu.

    Už v tomto obchodě nebudu nikdy nakupovat. Nedoporučuji!!

    Reakce obchodu ELSA GROUP

    Dobrý den,

    na našem internetovém obchodě jste si objednal elektropřípojku Westfalia pro vozidlo VW Transporter T5, r.v. 2003-2009. Uvedený popis funkcí zcela odpovídá vlastnostem výrobku a popis zboží obsahuje i návod na montáž včetně obsahu balení „ke stažení“.
    Funkční zboží jsme Vám dodali v bezvadném stavu následující den po objednání.

    Nevíme, na základě jaké pohnutky jste se domáhal modulu, který není součástí zakoupeného výrobku a ani pro něj vůbec neexistuje. Po vyslechnutí záznamu telefonického hovoru musíme konstatovat, že Vám kolegyně opakovaně, vcelku trpělivě a správně vysvětlovala, že Vámi požadované odpojení parkovacích senzorů se provádí aktivací funkce „tažného zařízení“ v softwaru vozidla, nikoliv instalací vymyšleného modulu elektropřípojky.

    Pokud Vám ani toto vysvětlení není zřejmé, pro další informace se na nás můžete kdykoliv obrátit.

    S pozdravem
    Váš tým ELSA GROUP s.r.o.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 4 dny

    Dobrý den.Ač jsem si objednal TZ na Octavii III, tak se mi trn s koulí zdá krátký /výškově/ a přívěs je dosti nakloněný směrem k autu.Koule je nízko.Toto ovšem z obrázků na Vašem e-schopu k poznání není.S pozdravem Jan Škvor

    Reakce obchodu ELSA GROUP

    Dobrý den pane Škvore,

    umístění kulového čepu tažného zařízení na vozidle je pevně dané mezinárodní Směrnicí ECE-R55 jež stanoví, že horizontální vzdálenost středu spojovací koule od hrany nárazníku nesmí být menší než 65 mm a rovněž stanoví vertikální vzdálenost od vozovky ke středu spojovací koule v rozmezí 350 – 420 mm. Při splnění těchto požadavků je zaručena horizontální poloha přívěsu a zadní náprava vozidla není nadměrně zatěžována.

    Dle naší telefonické komunikace jste si již tyto informace ověřoval a víte, že odpovídají parametrům zakoupeného, namontovaného tažného zařízení.

    Každé tažné zařízení, které na e-shopu nabízíme, splňuje výše uvedené zákonné předpisy. Obrázky zobrazené u Vámi zakoupeného TZ na Octavii III jsou zcela reálné a odpovídají skutečnosti.

    S pozdravem
    Váš tým ELSA GROUP