Přihlásit se a přidat recenzi
  • 10 %

    • nic
    • Přidávám se k ostatním nespokojeným zákazníkům. Objednané zboží a řádně zaplacené nedorazilo ani po třech urgencích. Dnes jsou to už, více než 4 měsíce. Nikdo nereagoval na opakované e-maily. Nemám ani zboží, ani peníze. Jednalo se o nevelkou částku,, 500 Kč, ale i tak jsem nespokojená, protože nehodlám dotovat a podporovat neseriozní firmu!

    Zásadně nedoporučuji!!!

  • 80 %

    • Dnes mi přišel balíček...

    Dnes mi přišel balíček... jsem spokojená. Jen malé zpoždění.
    Očekávám ještě druhou část objednávky...

  • 20 %

    • první kontakt v pořádku, v den objednávky pan Černý komunikoval po emailu
    • nadále komunikace na bodě mrazu, dnes jsem poslala delší email a pokud zboží nepřijde do tří měsíců od objednávky ráda se připojím k žalobě, nehodlám vyhodit jen tak 3000,-

    nedoporučuji
    nekomunikuje
    nedodržuje slíbené (není sledovací číslo balíčku)

  • 10 %

    • nic
    • Objednane zboží, zaplacene 1100,- nedorucene.. kdyby jste podavali zalobu jdu do toho

    Objednane zboží, zaplacene 1100,- nedorucene.. kdyby jste podavali zalobu jdu do toho [email protected]

  • 10 %

    • Dosud bez kontaktu a bez zboží.

    Obchod pouze vygeneruje údaje k platbě se slibem faktury do 3 dnů. Od té doby již uplynuly 3 týdny, kontakt nulový. Teprve následně jsem si přečetla recenze.. Nyní hodlám každý den odeslat email a sms s oznámením o žalobě.
    Tato osoba (p. Černý) funguje i na jiných serverech a obchodech jako worldstore.cz a moblestore.cz. Naprosto nedúvěryhodná osoba, jen kasíruje, nic nepošle.

  • 30 %

    Dnes se mi povedlo s panem černym po více jak 2 měsících spojit, prý mi zboží do pátku přijde. Je to skoro 3 měsíce co jsem si objednal a zaplatil zboží v hodnotě 2500kč, od té doby až do dneška nic. Pokud co slíbil nedodrží, podávám rovněž trestní oznámení.

  • 10 %

    • nic
    • všechno

    Kdyby se chystala nějaká ta žaloba můj e-mail [email protected]

  • 10 %

    • Nízke ceny
    • Také jsem na letěla objednala zboží v hodnotě 1.000Kč , zaplatila přes účet ,dnes je to 52dní a zboží nikde, telefon stále obsazený , na email nikdo nikdo neodepisuje.

    Nespokojená na 1000%

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • 60 %

    • Dnes jsem náhodou našla na ba..s.cz
    • Telefon:
    • L. Černý
    • 773050255
    • Lokalita:470 01 Česká Lípa

    nekomunikuje

  • 10 %

    • tak sec spojmje a podame trestni oznameni.jako jednotlivci je to prestupek,ale spolecne je to uz trestny con

    ..........

  • 10 %

    • ani zboží ani peníze!!! Po skoro dvou měsících od zaplacené objednávky stále nic!! Nikdo nekomunikuje, neodpovídá, jsou to podvodníci!


    ani zboží ani peníze!!! Po skoro dvou měsících od zaplacené objednávky stále nic!! Nikdo nekomunikuje, neodpovídá, jsou to podvodníci!

  • 10 %

    • Žádná komunikace a jsem tam za 3000 na té adrese co má v shopu jsem byl a nikdo ho nezná bydli tam nějaký pan Spáčil můj email je [email protected] lidi napište něco musíme vymyslet

    Žádná komunikace a jsem tam za 3000 na té adrese co má v shopu jsem byl a nikdo ho nezná bydli tam nějaký pan Spáčil můj email je [email protected] lidi napište něco musíme vymyslet

  • 10 %

    • Nereaguje a koukám že né poprvé prosím o pomoc jak jednat dále .....zboží nemám.. emaily bez odezvy...telefon obsazený...

    Chce to už začít něco dělat kdyby něco můj e-mail [email protected]

  • 10 %

    • ******
    • *****

    černá díra

  • 10 %

    • -
    • Pan Cerny nereaguje, nepotvrzena platba. Na telefon se neda dovolat, na meily ani zpravy nereaguje.

    Nejake tipy, kam se obratit? Policie? COI?

  • 10 %

    • Nic
    • Vyhodila jsem 2500KČ

    Neposlal mi zboží

  • 10 %

    • Peníze nakonec vrátil. Čtěte dál, co by na p. Černého mohlo zabrat i ve Vašem případě...
    • Především potvrzuji tristní zkušenosti ostatních - aktivita eshopu končí okamžikem přijetí Vaší platby.
    • Pozorně si přečtěte Všeobecné obchodní podmínky (VOP), zjistíte podstatné skutečnosti:
    • 1) Nekoupili jste si vybrané zboží, ale "službu objednání a dodání" tohoto zboží. To není nic z principu zlého, hrajete ale s jinými kartami, než jste možná čekali.
    • 2) Protože kupujete službu, jejíž plnění mohlo začít ihned po odeslání Vaší objednávky (těžko prokazovat opak), eshop se šikovně (a zákonně) vyvlékl ze standardní povinnosti akceptovat Vaše odstoupení od smlouvy do 14 dnů od dodání zboží (tj. i kdykoli před dodáním). Tudy cesta nevede.
    • 3) Stále máte právo na výpověď smlouvy. Výpovědní lhůta se mi zdá přemrštěná a eshop si navíc nárokuje náhradu vzniklé "škody", ta ale prokazatelně nemůže být vysoká, zvlášť pokud Vás eshop ještě ani neinformoval (dle vlastních VOP) o objednání vybraného zboží u dodavatele.
    • 4) Dejte si pozor na detaily - např. použijte kontaktní email z VOP, ne z kontaktů na eshopu - tam jsou jiné adresy, které může vesele ignorovat.
    • 5) Veškeré doklady a korespondenci si archivujte a pokud to umíte, nechte si potvrzovat přijetí Vámi odeslaných mailů poštovním serverem příjemce.
    • 6) Pokud neuspějete takto, nevzdávejte to a spojte se - lepší než individuální trestní oznámení může být hromadná žaloba. Na internetu už k tomuto účelu existují servery/služby.

    Ponaučení pro příště. Ani v předvánočním shonu už nikdy nebudu objednávat zboží s platbou předem bez předchozího prověření obchodu, třeba zde na Heurece.

  • 80 %

    • Cena a vyber zbozi
    • Doba doruceni kterou ale ovlivnila posta

    Diky poste ktera mi ten balicek v dobe vanoc nedorucila a ani jsem o nem nevedel mi zbozi bylo poslane na podruhe a ja uz jsem si balicek hlidal podle cisla na webu a samozdrejme me posta pry zase nezastihla a oznameni jsem ve schrance take nemel takze jsem si pro nej sel osobne na postu. Zbozi dorazilo v poradku a funkcni. S panem cernym jsem komunikoval mailem a vse ok o vanocich sice nestihal odpovidat tak rychle asi jsem nebyl jediny kdo ma s postou problem ale nakonec jsem spokojen