Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • hezké hračky od českých výrobců
    • sleva nabídnutá přímo na stránce
    • DLUH za nedodané položky
    • skladové zboží není skladem
    • komunikační vakuum

    Ačkoli mi byl obchod sympatický a ráda bych ho doporučila, moje zkušenost je zatím bohužel opačného charakteru. Rozumím tomu, že může dojít k omylu a zboží na skladě není, ale od úvodní zprávy obchodu o dané skutečnosti, kdy jsem reagovala žádostí o vrácení peněz, se mi druhým týdnem nikdo neozývá a peníze na účet nedorazily.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Kniha poškozená

    Reakce obchodu Takaro.cz

    Je nám líto, co se stalo. Zásilka byla bohužel poškozena při přepravě (balíček spadl, čímž rozrazil roh knížky). Jakmile jsme tuto skutečnost zjistili (na základě této reference), s paní jsme se obratem spojili a nabídli voucher v ceně zboží pro další nákup (plus si ponechat knížku). Paní s řešením souhlasila.