• Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zatím nic, ticho po pěšině, asi objednám jinde, ještě, že jsem dal platit dobírkou...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Špatná komunikace (neberou telefony). Emailem napsali, že zboží doručí cca do týdne - po týdnu a půl žádná komunikace, tak jsem oslovil subdodavatele a ten mi řekl, že stále čekají na platbu...proto jsem objednávku zrušil. Na webu se honosí vyexpedováním do 48 h.
  • Nedoporučuje obchod

    Zboží nebylo doručeno. Prý bylo údajně poškozené. Čemuž moc nevěřím. Myslím, že zboží neměli na skladě.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Část zboží byla doručena v neporušeném obalu ale poničená (3D hvězda), zbytek zboží byl vadný - oba řetězy z části nesvítí. Většinu zboží budu muset reklamovat.
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Nakupoval jsem tady poprvé a kvalita výrobku moc dobrá není po 5 denním používání dýha stolu se začíná odlupovat a dělají se na něm nějaké puchýře,co se týká dráh po které se koule vracejí tak v některých místech se zasekne tak je musíte dolovat a jsou tam dále jiné a jiné chyby , budu to řešit ,takže nedoporučuji bohužel.

  • Nedoporučuje obchod

    70 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • extrémní rychlost dodání
    • vysoké poštovné
    • zboží bez českého návodu, pouze v němčině
  • Nedoporučuje obchod

    • Rychle jednani
    • Na portálu není napsáno, že může mít zboží kosmetickou vadu, což byl můj případ. Sice jsme dostala slevu, ale na jedné straně moskytiery je zasita jedna asi třiceticentrimetrova díra a jedna asi dvaceticentrimetova, což me mrzí.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • Zboží jsem dostala za sedm dnů
  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    V obchodě jsem objednával světelný déšť a Svítící hvězdy s 20 LED. Zboží přišlo již druhý den. Světelný déšť byl v pořádku, ale Hvězdy které měly být osazeny 20 LED diodami měly normální žárovičky sériově zapojené. Volal jsem prodejci, bylo mi sdělena možnost odstoupení od smlouvy. Vzhledem ke komplikacím, balení, pošta, jsem se rozhodl zboží si ponechat, i když loni jsem žárovkové osvětlení vyhodil s tím, že koupím LED. Obchod deklaruje jiné zboží než zasílá.

    Reakce obchodu T-zbozi.cz

    Dobrý den, díky za podnět, který určitě pomůže zlepšit naše služby. Nebyla to ani naše chyba, takové informace jsme dostali od výrobce. Je mi líto za komplikace a možnost vrácení zboží do 14ti dní od nákupu tu samozřejmě pořád je. Děkuji za pochopení. Michael Sibera

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Obchod nekomunikoval. Přišel jen e-mail že ruší objednávku z důvodu že zboží nelze už dodat. Položka je stále v nabídce obchodu.

    Reakce obchodu T-zbozi.cz

    Dobrý den, pane Jiří, omlouvám se za přístup našeho zaměstnance (už jsme to s ním dořešili). Zboží už určitě v nabídce obchodu není (to mohou dělat cookies ve Vašem prohlížeči. Děkuji moc za názor - pomohl zase o kousek zlepšit naše služby. Michael Sibera

  • Nedoporučuje obchod

    • Ceska posta nevhala tovar na poste a nedorucila ho na adresu

    Reakce obchodu T-zbozi.cz

    Dobrý den, je mi líto za Vaše komplikace. S Českou poštou jsou občas starosti, které nemůžeme nijak ovlivnit. Od nás dostáváte při odeslání číslo balíku a s tím je třeba jít na Poštu a reklamovat. Díky za pochopení. M. Sibera

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Rychlost dodávky, ale to je bohužel vše. Nekvalitní provedení a záměně barvy potahu.
    • Rychlost a obstrukce při vyřizování reklamace.

    Líbí se mi provedení plachty (bohužel dodané v jiné barvě), nesmyslný požadavek na fotodokumentaci barvy stanu při reklamaci. Plachta je dodaná v bílé barvě!!!
    Zřejmě ne.
    Důvod je popsaný výše.

    Reakce obchodu T-zbozi.cz

    Dobrý den, oni ty reklamace nemohou probíhat podle toho, jak byste si přáli, ale dle pravidel, které určuje "stát". Věřte, že nám to také přidělává práci.

    Každopádně je mi líto za Vaše komplikace a jsem rád, že už je to v pořádku. Michael Sibera

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    Balík dorazil poškozený, 4z5 plachet jsou poničené, při reklamaci mi nabídli výměnu 1 ze 4 plachet s tím že mi vrátí 500kč. Za mě směšné a urážlivé.

    Reakce obchodu T-zbozi.cz

    Dobrý den, je mi moc líto za Vaše potíže. Jsou to ale potíže dopravce - poškozený balík je třeba reklamovat u něho. Naše firma se Vám snažila nahradit škodu k Vaší spokojenosti. Příště prosím dbejte pokynů, které odesíláme při expedici zásilky, tedy nepřebírat poškozený balík. Děkuji moc za pochopení. M. Sibera

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    Nekupovat zboží na IČO, nelze vrátit!!!!!!!
    Koupíte židle, po smontování zjistíte že nevyhovují, nemáte možnost zboží vrátit ani reklamovat. Nepřijatelné !!!!

    Reakce obchodu T-zbozi.cz

    Je mi líto za komplikace. Takové jsou bohužel zákony. S tím my nic nedokážeme udělat. M. Sibera

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Neaktualizované údaje.Slabá komunikace se zákazníkem.

    Neaktualizované údaje,zboží nabízené nemají,po objednání ani neoznámí ,že zboží nemají.

    Reakce obchodu T-zbozi.cz

    Dobrý den, pane Skalický, mám informaci ze zákaznické podpory: pánovi jsme ihned jak jsme zjistili, že je zboží nedostupné volali a domluvili se, že tedy objednávku zrušíme. Pán byl příjemný a v pohodě tudíž netušíme kde se stal problém. - tedy Vaši reakci nechápu. Můžete se ozvat na [email protected] - rád to s Vámi dořeším. Michael Sibera

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Zboží bylo velice nekvalitní....hvězda i stromek na stojánku bylo křivé a provaz kterým byl vytvořen design výrobků a byl omotan, byk na mnoha místech uvolněný.
    Výrobek byl velice nekvalitní. Nikomu jen nedoporučuji.

    Reakce obchodu T-zbozi.cz

    Dobrý den, bohužel není v našich možnostech rozbalit a kontrolovat veškeré zboží. Občas se stane, že se něco pokazí :-(. Zboží můžete samozřejmě reklamovat. Reklamace řešíme během několika dní. Vyzkoušejte, budete spokojená. Michael Sibera

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • nekvalitní výrobky

    již v tomto obchodě nakupovat nebudu,zboží bylo neklvalitní, při reklamaci mi bylo opět zasláno nekvalitní zboží.

    Reakce obchodu T-zbozi.cz

    Dobrý den, děkuji za Vaši recenzi. Je mi líto za Vaše starosti a pochopení. M. Sibera

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    U tyčky chybělo těsnění, jak tomu bylo u ostatních. Takže když se hraje, tak to trochu rachtá, ale nebudu to kvůli tomu posílat opět přes celou republiku.

    Reakce obchodu T-zbozi.cz

    Dobrý den, to, že není výrobek v pořádku je vina výrobce (ne našeho obchod). Není v našich silách kontrolovat funkčnost každého výrobku před odesláním. Kontaktujte prosím naši telefonickou linku. Reklamace řešíme během několika dní a pro vás zdarma! Děkuji Sibera Michael

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Obchod má málo informací o prodávaném zboží.
    • Koupil jsem polohovací lehátka a doporučené polstrování k němu nebylo určené, musím jej zdlouhavě vracet a nenabízí náhradu.

    Reakce obchodu T-zbozi.cz

    Dobrý den, pane Samku, už jsem se Vám omlouval emailem a omlouvám se znovu - více bohužel nemohu dělat. Měl jsem špatné informace od velkoobchodního dodavatele. Děkuji za vyjádření. Michael Sibera

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dle informácí na webu jsem si objednal 2ks 30kg činek ale dorazily 2ks 15kg činek.
    • Je to podraz nikdy více nákup u vás

    Reakce obchodu T-zbozi.cz

    Dobrý den, pane Petře Stryjo, informace na webu je jasná: Obsah balení:

    2x tyče se šroubem
    16 x kotouče
    4 x 0,75 kg: Ø 15,5 cm, šířka 2,7 cm
    4 x 1,25 kg: Ø 17,0 cm, šířka 3,0 cm
    8 x 2,50 kg: Ø 21,0 cm, šířka 4,0 cm

    Určitě jste dostal, co jste si objednal. Také není nejmenší problém zboží vrátit. Vaší reakci tak nerozumím.

    Děkuji Michael Sibera