Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Dobrý den. Výrobek jsem používala 5 dní. Ráno a večer dle doporučení na výrobku. Již po čtvrtém použití jsem si všimla po aplikaci v mazané oblasti (kruhy pod očima) dochází k "nervovému tik". Nevěnovala jsem tomu pozornost. Po osmém použití ale byl tik tak častý, že jsem přípravek přestala používat. Po několika hodinách tik přešel. Dostala jsem to jako dárek a chtěla bych přípravek vrátit. Nepřijde mi bezpečný. Je to možné?

    Reakce obchodu Syncare.cz

    Dobrý den,
    oční tik je způsobený nervosvalovým drážděním, nejčastěji v oblasti očního víčka (může být i pod očima). S kosmetikou, která působí na úrovni kůže, nemá nic společného. Jediný problém by mohlo být přílišné vmasírovávání přípravku okolo očí, kdy tlakem prstu může dojít k dráždění. Pokud by problém přetrvával, je vhodné kontaktovat očního lékaře, protože tyto příznaky se nemají zanedbávat. S kosmetikou však nesouvisí. Doporučujeme gel pouze nanášet a příliš intenzivně nevmasírovávat. Odpověď jsme konzultovali s vedoucí lékařkou naší kožní ordinace doc. Rulcovou.

    S pozdravem a přáním hezkého dne SynCare

  • Nedoporučuje obchod

    100 %

    Bohužel jsem nedostal to, co jsem si zakoupil a také objednal.
    Chyběl produkt: SHAMPOOderm šampon proti lupům. Objednávám si velice často. Když jsem volal v pátek 11.6.2021 slečna už pospíchala domů, takže raději řekla napište na email, já už brzy budu končit.. chápu pátek, ale takový postoj se mi vůbec nelíbí. Psal jsem email hned ten den, bohužel zatím 3 prac. dní bez odpovědi.

    Reakce obchodu Syncare.cz

    Dobrý den,
    mrzí nás, že vaše druhá objednávka nebyla vyřízena dle vašich představ. Rádi bychom vás informovali, že v pátek máme výdejní dobu skladu do 14:00 hodin, což je uvedeno na webových stránkách SynCare. Bohužel e-mail s reklamací nám dorazil ve středu 16.6. v 16:30 hodin.
    Pravděpodobně došlo k záměně výrobku Šampon proti lupům za Antiperspirant. Dle telefonické domluvy jsme poslali 18.6. na naše náklady přepravní službu k vyzvednutí chybně zaslaného produktu a správný produkt zasíláme obratem. Bohužel máme interní pravidla, a i když se zákazníkovi zdá vyzvednutí chybně zaslaného produktu nelogické, musíme tak postupovat.

    Omlouváme se ještě jednou za komplikace a přejeme příjemný den.

  • Při nákupu nad 2 tis .Kč- možnost vybrat si dárek a vše /doprava atd./zdarma .Po zadání dárkového poukazu najednou balné a dárek ne .
    Katalog loňského roku nepovažuji za dárek.

    Reakce obchodu Syncare.cz

    Bohužel se jednalo o technickou chybu nově zavedeného produktu. Chyba již byla odstraněna.
    Omlouváme se za vzniklé komplikace.

    • Žádné informace o dodání - objednáno před 10 dny

    Reakce obchodu Syncare.cz

    Dobrý den,

    děkujeme za vaše hodnocení. Rádi bychom vás informovali, že na e-shopu bylo upozornění, že objednávky od 21.12. expedujeme až po Vánocích a to od 3.1.. Vaše objednávka byla přijmuta 22.12. I tak jsme expedovali objednávky i 23.12., ale vybrala jste ještě platbu Předem na účet a během pondělí nám nedošlo potvrzení o zaplacení z banky. Nyní již máme platbu potvrzenou, budeme tedy vaši objednávku expedovat 3.1.

    Děkujeme za pochopení a přejem úspěšný nový rok.

  • Nedoporučuje obchod

    60 %

    • Vyrizeno relativne rychle, ale!
    • Vzorecku si muzete objednat pouze 2ks od jednoho produktu, jeden vzorecek je pouze na jedno pouziti, jsou opravdu male, ja bohuzel nezjistim ze dvou naneseni, jestli na to mam nejakou reakci ci ne. Nevadi, co me ale nastvalo, ze jsem si objednala vzorecky (vzdy dva ks) od asi 4-5 produktu a od dvou produktu me prisel vzorecek jen jeden, nevadi me ze si za to uctujou 6 kc ale vadi me ta laksnost .