Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Ačkoliv podle webovek mělo být zboží skladem, okamžitě po objednání a zaplacení přišel email, že zboží skladem není. A teď se týden nic neděje.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Neplní

    Reakce obchodu Švýcarské nože

    Zákazníkovi se tímto velice omlouváme za nedodání zboží. Jedná se o novinky v limitované edici, které nám zatím nebylo dodáno výrobcem a na které stále čekáme.
    Po naskladnění bylo zboží zákazníkovi zasláno 10. a 24. 2. Za zdržení importu novinek se velice omlouváme...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • zboží objednáno a zaplaceno před 14 dny a zatím nedoručeno
  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • inzeruje zboží, které již nemá,zruší objednávku

    inzeruje zboží, které již nemá,zruší objednávku