Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují
-
Nedoporučuje obchod
Ráda bych ohodnotila ne obchod, ale výrobek. Švýcarský kávovar Jura má neprakticky uložené a špatně ovladatelné přepínání síly kávy, nádoba na sedlinu je součástí 4 kusů včetně odkapávací mřížky, při denním čištění to zdržuje, nelze použít mléko a nahřívač na hrnečky si musíte pořídit samostatně. Na to, co umí, je zbytečně drahý.
-
Nedoporučuje obchod
Dobírka s tabletami nepřišla.
Reakce obchodu Švýcarské KÁVOVARY
Dobrý den,
objednávka byla vytvořena na platbu bankovním převodem, čekali jsme na platbu.
Záležitost e pak následně vysvětlila, objednávka vytvořena nová a zboží dodávno!
Přejeme krásné vánoční svátky
Tým eshopu Švýcarské kávovary JURA -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
Nejsem spokojen s kávovarem E6.Kávovar jsem zakoupil pro občasné
pití cappuccina.Nikdo z prodávajících mě neupozornil že tryska je spotřební
materiál a vydrží i při mytí dle návodu tak 5x.Reakce obchodu Švýcarské KÁVOVARY
Dobrý den, pane Kováři,
děkujeme za recenzi a mrzí nás, že nejste spokojený. Tryska je spotřební zboží, nicméně se mění opravdu po dlouhém čase. Kávovar jste zakoupil v říjnu 2021.
Při dobrém zacházení a údržbě Vám tryska vydrží výrazně déle, než 6 měsíců.
Jinak na mléčné speciality je vhodnější kávovar JURA E8.
Kdybyste potřeboval s údržbou nějak poradit a nestačil Vám videonávod, který máme u každého kávovaru, neváhejte kontaktovat naše zaškolené obchodníky. Rádi Vám poradí i po telefonu, nebo chatu.
S pozdravem,
Ing. Radek Loučka
jednatel -
Nedoporučuje obchod
- Trvá dlho dodanie tovaru takže sa rýchlejšie pýtate ako ma zakazník moznosť sa o vyhodách presvedčit.
Reakce obchodu Švýcarské KÁVOVARY
Dobrý den,
Kávovar byl objednán se statusem-momentálně není skladem. Způsobeno celkovým výpadkem dodávek do ČR. Okamžitě po naskladnění jste byl kontaktován obchodním oddělením a zboží ještě ten samý den bylo expedováno.
Bohužel tento dotazník spokojenosti Vám opravdu tím pádem přišel dřív než zboží.
Pevně věříme, že již vychutnáváte lahodnou kávu na "vlajkové lodi" značky JURA, kterým je právě model E8!
S pozdravem kolektiv eshopu. -
Nedoporučuje obchod
- Servis nereaguje na zprávy o nekompatibilitě dodaného dílů, tedy nákup byl marný
Reakce obchodu Švýcarské KÁVOVARY
Dobrý den,
zboží, které jste si objednal, bylo obratem dodáno. Bohužel došlo z Vaší strany k výběru nekompatibilního dílu k Vašemu kávovaru. Vámi skutečně požadovaný náhradní díl nemáme v nabídce a byl jste námi přímo odkázán na servis JURA. A nabídkou, že Vám vrátíme peníze za chybně objednaný kus. Pokud servis JURA neodpovídá, velice se za tuto nepříjemnost omlouváme, ale jde již o jinou společnost než jsme my.
S pozdravem kolektiv eshopu -
Nedoporučuje obchod
Arogantní a hulvátské chování k platícímu zákazníkovi
Už tam nikdy nenakoupím, pryč od nich!!!Reakce obchodu Švýcarské KÁVOVARY
Dovolte mi reagovat na Vaši recenzi.
Předně bych chtěl říci, že ke svým zákazníkům se VŽDY chováme slušně a bylo tomu tak i u Vás.
O to aby jste u nás již nenakupoval a obracel se v budoucnu na jiného prodejce jsem Vás slušně poprosil já a to po tom, co jste nás soustavně bombardoval všemožnými dotazy jak po telefonu tak emailem, na které jsme Vám vždy trpělivě odpovídali a reagovali. Následně jste u nás zakoupil kávovar Jura E8, po několika dnech následovala další série dotazů a následně vrácení kávovaru ve 14 denní lhůtě (již bez kávy zdarma, kterou jsme Vám ke kávovaru poslali). I přesto, že byl kávovar špatně zabalen a před dalším prodejem vyžadoval vyčištění, uvedení do prodejního stavu a doplnění nového filtru v ceně 399,- Kč, tak jsme Vám vrátili CELOU ČÁSTKU, ačkoli jsme Vám měli právo dárek (kávu), filtr i veškeré tyto úkony naúčtovat. Po týdnu od Vás přišla objednávka (na základě které píšete tuto recenzi) na JURA Smart Connector (modul pro ovládání kávovaru Jura E8, který jste nám již vrátil) + další série dotazů k funkcím tohoto modulu + štiplavá poznámka, že nereagujeme na vaše dotazy dostatečně rychle. Při telefonním hovoru, kdy jsem Vám vše vysvětlil a došel jste k závěru, že modul pro Vás není vhodný a objednávku vystornoval (znovu jsme Vám vrátili peníze - placeno online kartou), jsem se Vás zeptal k čemu vlastně modul potřebujete, když jste nám již KÁVOVAR VRÁTIL, s odůvodněním, že "S NÍM NEJSTE SPOKOJEN". Informoval jste mě, že jste si kávovar objednal jinde znovu. SLUŠNĚ a bez jakékoli arogance jsem Vás tedy požádal, aby jste již nadále využíval služeb jiného obchodu. Vaší reakcí je tato mstivá recenze. Hezký den, Miloslav Škrha. -
Nedoporučuje obchod
- Žádná reakce na servis-poslán email
zakoupil jsem novou lednici Jura a chtěl v autorizovaném servisu opravit tu stávající, obchod poslal novou lednici a na můj dotaz ohledně opravy té staré nebylo vůbec odpovězeno. Neumím si představit koupit si tady kávovar. Měl bych strach, že dopadnu podobně . Škoda
Reakce obchodu Švýcarské KÁVOVARY
Dobrý den, to nás mrzí, ale chyba není na naší straně.
Servis Vaší staré chladničky, zajišťuje centrální servis JURA. Tam se také musíte obrátit a dotazovat se, kdy bude chladnička opravena.
Ať vše dobře dopadne.
Radek Loučka -
Nedoporučuje obchod
- Obchod super
- TOP TRANS nejhorší dopravce dle mých zkušeností - nelze ani zaplatit kartou z důvodu, že pan řidič si není schopný obstarat funkční platební terminál.
Reakce obchodu Švýcarské KÁVOVARY
Dobrý den,
vyzkoušeli jsme již mnoho dopravců. Bohužel nejsme schopni zajistit ,aby se takové nepříjemnosti nestávali. Celkově dopravce je spolehlivý, ovšem záleží potom na jednotlivci- řidiči.
Pevně věříme, že i tato nepříjemná zkušenost nepokazila dojem z JURY.
S pozdravem kolektiv eshopu. -
Nedoporučuje obchod
- neochota
neochota dodat návod k použití v českém jazyce, protože nebyl zakoupen v ČR
Reakce obchodu Švýcarské KÁVOVARY
Dobrý den, je nám líto, ale v tomto případě nemůžeme sloužit. Zakoupil jste si produkt v zahraničí, který není určen pro český trh. Proto k němu není návod.
Všechny produkty Jura, které prodáváme na našem eshopu, samozřejmě český návod mají. -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo v potrhané a pomačkané krabičce, vinu dopravce vylučuji. Zboží bylo v neporušené bublinkové obálce a krabička byla potrhaná a pomačkaná. Šlo o dárek, v došlé krabičce nelze předat. Podotýkám, že nešlo o nejlevnější zboží.
Reakce obchodu Švýcarské KÁVOVARY
Dobrý den,
velice se omlouváme za tuto nepříjemnost. Zboží od nás odcházelo každopádně naprosto v pořádku. K jeho poškození muselo dojít opravdu v průběhu přepravy - zřejmě došlo k položení těžší zásilky na obálku.
Jako omluvu posíláme dárek - kávu. -
Nedoporučuje obchod
- Hadička na mléčné cesty je zažloutlá, nejspíš recyklovaná a nemá hodnotu 100Kč. Nejedná se o originál
Reakce obchodu Švýcarské KÁVOVARY
Dobrý den,
zboží takto získáváme z centrálního skladu. Každopádně se jedná o originál!
S pozdravem a přejeme hezké léto!
Kolektiv e-shopu -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 3 dny
- Nebyl jsem schopen přijmout od vás pro-formo fakturu abych zboží předem zaplatil převodem. Asistentka se tím zabývala velmi dlouho. Vaše platební brána je na 2 věci. Adámek.
- Složitost platby
Reakce obchodu Švýcarské KÁVOVARY
Dobrý den, tak to nás velice mrzí. Více než 35 % objednávek jde přes online platbu a zatím jsme se s problémem u zákazníků nesetkali. Chápeme, že Vás tato nepříjemnost zaskočila, proto to prověříme. Děkujeme za zpětnou vazbu.
-
Nedoporučuje obchod
- přesto,že je na stránkách výrobek skladem, není to pravda
- i přesto, že upozorníte telefonicky na nesprávnost stavu skladu, stav se nezmění
-objednal jsem výrobek ve středu ve 14 h. Stav skladu byl: skladem , objednejte do 12 h ještě dnes posíláme
- ve středu telefon, že výrobek právě prodali ( to je náhoda) a že musí naskladnit
-ve čtvrtek... stále musí naskladnit, ale na stránkách stále status skladem
-v pátek ... stále musí naskladnit, na stránkách status nezměněn
-v pondělí... stále naskladňují, na stránkách stále, že výrobek je skladem a že hned odesílají při objednávce do 12 h
-v úterý... jupíí naskladnili jsme, odesíláme
- ve středu přístroj doarazilReakce obchodu Švýcarské KÁVOVARY
Dobrý den,
ano máte pravdu a omlouváme se! JURA F9 výroba byla ukončena a my jsme měli poslední kus na centrálním skladě. Vzniknul nám první problém po 5 letech....
Jako omluvu jsme Vám poslali několik druhů kávy a skleněnou nádobu na mléko. To jste zde bohužel opomněl zmínit, tak doufám, že Vám zdarma káva bude chutnat.
Ještě jednou se omlouvám za komplikaci a 5 denní zpoždění.
Ing. Radek Loučka
jednatel -
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 4 dny
doba dodani 4 dny...zbozi poslali omylem na fakturacni adresu misto dorucovaci adresy, kterou jsem zadal do objednavky....bajecne jsem se projel autem....20km...
Reakce obchodu Švýcarské KÁVOVARY
Dobrý den, omlouváme se za komplikace, ale vyplnil jste pouze fakturační adresu. Nikoliv dodací. Tak jsme poslali zboží tam kam to šlo.
Kávovar S8 byl uveden na český trh právě 26.2. V ten den jsme Vám jej i odeslali.
Snad Vám alespoň kávovar a káva zdarma udělala radost. -
Nedoporučuje obchod
JSEM ZKLAMANÁ , BYLA MI SLÍBENA SLEVA A NEDOSTALA JSEM JI
Reakce obchodu Švýcarské KÁVOVARY
Dobrý den paní Schwöbelová. Prověřoval jsem Vaši objednávku u kolegů i prošel email a od nás Vám na nákup šlehače mléčné pěny sleva nabídnuta nebyla. Je mi líto, ale předpokládám, že jste musela být domluvena s jiným dodavatelem než kde jste nakonec objednala. Pokud něco zákazníkům slíbíme, tak to vždy plníme. Hezký den. Miloslav Škrha
-
Nedoporučuje obchod
Zboží dorazilo za 1 týden
- Doprava!
- Co takhle využít napr. zasilkovnu?
Problémy s dopravcem za to nestoji!
Reakce obchodu Švýcarské KÁVOVARY
Dobrý den, děkujeme za připomínky i za chválu přehlednosti a dodací lhůty.
My se při dopravě snažíme vyhnout zbytečné manipulaci. Bohužel výdejní místa v sobě skrývají velké množství manipulace navíc a to nechceme.
Navíc s dopravcem máte možnost dohodnout se na termínu a místu a to na několik pokusů. A to je myslím super!
Ale jednáme s uloženkou kvůli dopravě spotřebního zboží.
Již brzy! :)
Díky a ať se daří!
Ing. Radek Loučka -
Nedoporučuje obchod
- Nelibi se mi, ze musim zvolit dopravu JuRa kuryrem za 150kc a zbozi mi dorazi Ceskou postou.
Reakce obchodu Švýcarské KÁVOVARY
Dobrý den.
Omlouváme se, upravíme popis dopravy u drobných zásilek nebo přidáme možnost volby. Bohužel nás dosud nenapadlo, že by to mohl být problém. Dosavadním zákazníkům způsob doručení drobných zásilek (příslušenství) Českou poštou vyhovoval.
Hezký den.