Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    • Obchod nabizel alci -35% slevu, takze jsem vyuzila a usetrila, syn si s knihami velmi rad hraje

    Bohuzel jedna kniha prisla uplne slepena, vsechny tvrde stranky - pri odlepovani se castecne poskodil vnitrni obsah. Ostatni dve knihy jakoby byly hrane (vim ze jsou citlive na pohyb - jedna cast vylomena a neni zcela funkcni)

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 5 dní

    • Přehledný e-shop. Rozumné ceny.
    • Málo ukázek obsahu knih. Zejména u dětských obrázkových a interaktivních je toto satěžejní záležitost.
    • Nesmyslně dlouhá dodací doba, i když je doprava zpoplatněná. Je to ostuda.
    • A poplatek za platbu kartou? Žijeme snad v Zimbabwe?

    Pokud nespěcháte, jděte asi do toho, jinak se poohlédněte u konkurence - ceny budou stejné, ale doprava bude rychlejší. Nebo aspoň zdarma. Nebo s omluvou. Takovéto služby do konkurenčního prostředí nepatří.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Nakupovala jsem kvůli slevovému kodu ONA DNES, který nakonec nešel uplatnit. Kdyby mi nebylo lito casu stráveného vyhledavanim knih, nakup bych zrusila. Vícekrát zde nakupovat nebudu.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 2 dny

    • Obchod měl to, co jsem potřebovala.
    • Velmi drahé poštovné.

    Vzhledem k tomu, že poštovné bylo neúměrně drahé, nedoporučuji.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    • po této zkušenosti žádnou výhodu nevidím.
    • Bohužel zejména knížka "Jsi velká sestřička" je pro děti max. do tří let, což v popisu v nabídce nebylo řečeno. Obsahově je mizerná a nevypovídá o ničem. Určitě to dítě na roli sestřičky nijak nepřipraví.

    Příště si knížku takovým způsobem již nekoupím.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Dobrý den
    • objednal jsem si Průvodce Malajsií, protože ho váš obchod nabízí. přišlo mi vydání z roku 2013 a s ním vaše katalogy, v nichž píšete, že máte nové vydání z letošního roku !!!!! Děkuji.:-( Slušný obchod by mi nabídl to nové vydání !!!! Josef Trojan [email protected] tel 728310892

    Reakce obchodu Svojtka & Co., s.r.o.

    Dobry den pane Trojane,

    je nám líto, že nejste s nákupem u naší společnosti spokojen. Myslím, že jde v první řadě o nedorozumění. Katalog Lonely Planet 2016, který jste s Vámi objednanou dobírkou obdržel, se týká některých připravovaných titulů pro ilustraci naší produkce, které, jak se zde uvádí, v tomto roce plánujeme vydat. Konkrétní data expedice ze zásady předem neuvádíme, neboť bychom nebyli schopni garantovat jejich dodržení, protože výroba závisí na mnoha okolnostech, které nemůžeme v rámci koedic ovlivnit.

    V e-shopu svojtka.cz jste si objednal jediného průvodce LP Malajsie, který tento obchod v současnosti nabízí, a to za poloviční cenu právě proto, že je již staršího data, jak je u produktu inzerováno. Nový průvodce LP Malajsie plánujeme vydat na podzim 10/2016.

    Při výběru průvodců doporučujeme navštívit náš další nový internetový obchod lonelyplanet.cz, který nabízí širší alternativy LP průvodců i v angličtině. Odkaz na tento web, je umístěn přímo v banneru kategorie LP na webu svojtka.

    Hezký den
    M. Svojtková

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • Cena zbozi
    • Obchod me nalakal vyraznou slevou, zrejme ale spoustu dalsich, protoze stranky v podstate nefungovaly, neustale padal server a objednavku bylo temer nemozne dokoncit. I 14 dni po objednavce zbozi nemam a obchod ani neinformuje o zasilce.

    Vyrazne nespokojena.

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Knihy stále nedorazily. Když jsem prosila o informace, kdy zaplacené knihy dorazí, přišla mi odpověď, že knihy nemají a mám si vybrat jiné.

    Chápu, že bylo hodně objednávek a že jim zkolaboval systém, který mě nechal koupit a zaplatit knihy. Stane se. Ale omluva, která přijde po více než týdnu po tom, co se sama ozvu. Nevím, no. :( Ja už tedy rozhodně nenakoupim!

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Objednal jsem, zaplatil jsem kartou, ale peníze z karty se mi neodečetly a dorazil mi email ze kterého jsem pochopil, že byl problém s platbou, tak jsem po několik dnech objednal znovu.. Znovu se nic nedělo, a došel mi znovu email, který vypadal, jako že jsem nezaplatil...
    • tak jsem napsal emailem do obchodu, že jsem zboží obejdnal znovu, protože mi došel takový email... Bylo mi odepsáno, že jsou inventůry a že tedy zboží přijde někdy později. Musel jsem se zeptat, kdy vlastně... abych se dozvěděl alespoň přibližné datum... Nakonec mi ale k mému překvapení došla zásilka dvakrát a také mi byly z účtu strženy peníze za obě obědnávky, přičemž muselo být z mého mailu jasné, že zboží chci jen jednou... Takže teď mám dvě knihy navíc...

    Reakce obchodu Svojtka & Co., s.r.o.

    Dobrý den,
    na Váš podnět jsme již reagovali e-mailem, jen musím podotknout (pro ostatní zákazníky, kteří čtou tyto recenze), že o obou objednávkách jsme spolu korespondovali přes e-mail a v žádném z těchto e-mailů není od Vás uvedena informace o stornu či zrušení objednávky - z Vašeho mailu to tedy jasné nebylo. Pro vyřešení vzniklé situace jsme navrhli vrácení knih zpět a odeslání částky na účet.
    Hezký den, Stříbrná - Svojtka

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    2.1. obědnáno, dnes je 13.1. a nepřišel jediný email o stavu obědnávky ani zboží

    Reakce obchodu Svojtka & Co., s.r.o.

    Dobrý den,
    po odeslání objednávky vám musel přijít potvrzovací e-mail s číslem objednávky. V období od 1.1. do 14.1.2016 jsme měli inventury, tato informace byla uvedena na hlavní stránce e-shopu a také v košíku při objednávání.
    Hezký den,
    Stříbrná - Svojtka

    • zboží jsem objednala přee 10 dny a stále nedorazilo. Chápu, že zdžení je způsobeno inventurou, ale potom mi prosím neposílejte email, ať ohodnotím nákup!!!

    Reakce obchodu Svojtka & Co., s.r.o.

    Dobrý den,

    upozornění, že inventury v nakladatelství probíhají v termínu 1.-14.1.2016 a v tomto období objednávky neexpedujeme, zveřejňujeme na našich stránkách od 15.12.2015 až doposud. Z Vaší reakce je i vidět, že jste si byl/a této situace vědom/a. Proto prosím, Vaši kritiku nechápeme.

    S pozdravem
    M. Svojtková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Obchod vůbec nereaguje a neodpovídá na email.

    Obchod nedoporučuji,
    Zboží objednané jsem vůbec nedostala a na mé urgence žádná reakce...

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 1 den

    • nepříjemná prodavačka/výdejkyně zboží v prodejně (typ "a vy tady jako chcete co?")
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Nefér podmínky pro obchodníky.

    Nefér podmínky pro obchodníky.

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Nemoznost uplatneni nabizene slevy.

    Reakce obchodu Svojtka & Co., s.r.o.

    Dobrý den,
    slevu můžete uplatnit na knihy, které mají menší slevu na internetu, než máte vy na slevovém kuponu. Titul Andalusie je momentálně nabízen se slevou 50%, další slevu již uplatnit nemůžete.
    Hezký den, Stříbrná - Svojtka

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    Zboží dorazilo za 1 týden

    Komunikace bez problemů, knihy ovšem byly poškozené. Z části zřejmě dopravou (díra v jedné knize přes obal a několik stránek). Ostatní knihy s drobnými poškozeními desek.

    Reakce obchodu Svojtka & Co., s.r.o.

    Dobrý den, je nám velice líto, že vám přišly poškozené knihy. Reklamaci můžete uplatnit prostřednictvím e-mailu [email protected], knihy vyměníme, případně vrátíme peníze. Hezký den, Stříbrná - Svojtka

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    • Nulové.
    • Neochotný personál.

    Raději si nakupte tam, kde budete vítaní zákazníci !

  • Nedoporučuje obchod

    50 %

    Zboží dorazilo za 2 týdny

    • Přespříliš dlouhá dodací lhůta a nepřehledné stránky.

    Reakce obchodu Svojtka & Co., s.r.o.

    Dobrý den, velice nás mrzí vaše nespokojenost. Musím však podotknout, že v době vaší objednávky bylo upozornění o probíhajících inventurách na hlavní stránce e-shopu a také přímo v košíku. V tomto upozornění stálo, že inventury jsou do 15.1. a expedice bude probíhat po tomto datu. Inventury jsme ukončili o 2 dny dříve a také jsme vaši objednávku 13.1. odeslali. Bohužel jste zvolili formu dopravy Česká pošta - cenný balík (doba doručení je nyní po Vánocích 3-5 pracovních dní). Tímto se obdržení vaší zásilky ještě protáhlo. Na výběr jste dále měli DPD a Českou poštu - balík do ruky. Při výběru těchto 2 variant byste zásilku obdrželi do druhého pracovního dne.
    Hezký den, Stříbrná - Svojtka

  • Nedoporučuje obchod

    40 %

    • Rychlost dodání

    Nespokojený nákup.Původní cena knížky byla 299 ,- od společnosti INVIA jsem měl slevu 35% - nakonec knížka byla prodána za cenu 259,- což tedy není sleva 35%.
    Před vstupem do prodejny - 4 prodavačky postávají venku - kouří a pohoda... což tedy jako zákazníkovi se mi moc nelíbí... když nemám co dělat - najdu si nějakou práci než zbytečně postávat před obchodem...

    Reakce obchodu Svojtka & Co., s.r.o.

    Dobrý den pane Jiří B.,
    musím věci uvést na pravou míru. Vy jste si u nás zakoupil knihu, jejíž MOC, tedy původní cena, jak ji sám nazýváte, byla 399 Kč, to jste určitě při nákupu viděl. Tedy o 100 Kč vyšší, než sám uvádíte. Náš ehop běžně nabízí slevu 25%, ovšem v rámci spolupráce se společností INVIA poskytujeme jejím zákazníkům jako bonus slevu vyšší a ta je 35 %. Což se ve Vašem případě rovná ceně 259 Kč, kterou jste zaplatil. Na skutečnost, že se slevy nesčítají, upozorňuje jak společnost INVIA tak náš internetový obchod.
    Na závěr bych jen zmínila, že jste si knihu nevyzvedl v žádné prodejně, ale využil jste nabídky sídla nakladatelství k osobnímu odběru, který nabízíme v recepci našich kanceláří, jako nejrychlejší a bezplatnou variantu vyřízení objednávek. Tudíž zde ani žádné prodavačky nenajdete. Při příchodu jsem Vás slušně přivítala nejspíš já a moje kolegyně.
    S úctou
    Mirka Svojtková
    Spolumajitelka nakladatelství Svojtka & Co.

  • Nedoporučuje obchod

    30 %

    Zboží dorazilo za 3 dny

    • velký výběr
    • nemá v Brně místo k vyzvednutí, kniha byla ve dvojím obalu, přesto poškozená
    • a) byla poškozená již při balení!?
    • b) byla poškozena při dopravě ?
    • při osobním vyzvednutí by tento případ nenastal

    Protože chci objednanou knihu a na netu byla ve vaší nabídce
    Kupujte jen to co v reálu vidíte

    Reakce obchodu Svojtka & Co., s.r.o.

    Dobrý den, je nám velice líto, že se Vám do rukou dostal poškozený výtisk. Jsem přesvědčená, že kniha od nás odešla v pořádku a chyba mohla nastat na straně dopravce. Nicméně Vám knihu rádi vyměníme, stejně jako vyřizujeme jiné reklamace. V případě zájmu o výměnu nás prosím kontaktujte na [email protected]. Děkuji a přeji hezký den, Stříbrná