• Nedoporučuje obchod

    • Nepřišla informace o odeslání objednávky ani info o předání dopravci.
    • V balení chyběl podrobný návod na sestavení , pytlík se zhruba 30ti malými plastovými díly a zákazníku ukaž co umíš.

    Reakce obchodu Svět stínu

    Dobrý den,

    Děkujeme Vám za zpětnou vazbu ohledně Vaší nedávné objednávky. Je nám velmi líto, že Vaše zkušenost s naším produktem a službami nebyla uspokojivá. Rádi bychom se omluvili za veškeré nepříjemnosti, které jste zažil(a).

    Co se týče nedostatečné komunikace ohledně odeslání objednávky a předání dopravci, chápeme, jak frustrující to může být. Vynakládáme veškeré úsilí, abychom zlepšili naše procesy komunikace a zajistili, že naši zákazníci jsou vždy informováni o stavu svých objednávek.

    Pokud jste narazil(a) na chybějící návod na sestavení a plastové díly, je to velké zklamání, za které se omlouváme. Naše zákaznická podpora je připravena poskytnout Vám veškerou potřebnou asistenci. Prosíme, kontaktujte nás přímo a my se postaráme o rychlé řešení této situace.

    Je pro nás důležité, aby každý zákazník byl spokojený s našimi produkty a službami, a vaše zpětná vazba nám pomáhá vylepšovat naše služby. Ještě jednou se omlouváme za veškeré nepříjemnosti, které jste zažil(a), a doufáme, že nám dáte příležitost napravit tuto situaci.