Zákazníci u obchodu v posledním půlroce nejčastěji zmiňují

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    • velikost sortimentu
    • nedostatečná kontrola jakosti prodávajícího obchodu
    • cena

    Zakoupil jsem zde několik sad keramického nádobí. Balík byl perfektně zabalen, zboží přišlo nepoškozeno. První problém nastal s odesláním, balík byl odeslán třetí den po deklarovaném datu odeslání (musel jsem nejdřív napsat e-mail, kde je problém, poté jako zázrakem zboží bylo obratem do dvou hodin odesláno).
    Byl to vánoční dárek, proto jsem bral samozřejmě první jakost. Dle prodávajícího v emailu mi byla první jakost definována jako: naprosto bezvadné zboží, bez jakýchkoliv estetických vad. Bohužel po prohlédnutí jsem zjistil, že v sadě je vždy jeden kus s estetickými vadami. Jestli je to náhoda, nebo úmysl, ať si každý rozhodne sám. Dle vyjádření prodejce oni nekontrolují jak to přijde od výrobce. Vznesl jsem tedy požadavek k reklamaci(fotodokumentace), kdy jsem požadoval přiměřenou slevu, nebo jiné, včasné, řešení problému. Zajímavostí také je, že jedna sada byla brána v druhé jakosti a nesla stejné známky vad, jako ta prvotřídní.Komunikace byla složitá. Musel jsem se ozvat podruhé, na první e-mail nikdo nereagoval a poté mi bylo řečeno, že se email „někam zatoulal“. Bylo mi navrženo, abych na své náklady zaslal zboží zpět a do 30 dnů se uvidí. Po poučení, že by to bylo na náklady prodejce, dle zákona, to obchod nakonec nerad akceptoval, ale jelikož zbývalo pár dní do Vánoc, kdy až po druhé urgenci se mi někdo ozval, jsem se rozhodl již to nadále neřešit a pouze informovat budoucí případné zákazníky.

  • Nedoporučuje obchod

    20 %

    V den objednávky bylo zboží na skladě s tím, že dodání trvá 3-5 dnů, po téměř 2 týdnech (těsně před svátky)se ozvali, že mají všechno vyprodané a zbyl jediný kousek s velkou vadou, zda si ho vezmu. Jako dárek to vhodné nebylo, tak teď na poslední chvíli řeším, co jiného v prázdných obchodech sehnat...

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    špatná komunikace - nepředání čísla balíku ke sledování
    nekonečná dodací lhůta (26.11. objednáno, 20.12. balík stále nepřišel a pochybuju, že do Vánoc ještě přijde

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • přestože na eshopu skladem přes 20ks, po zaplacení mi bylo sděleno, že není skladem, zda nechci jiný produkt ?!

    Komunikace emailem skoro žádná, nesouhlasí počty ks, které vidíte a zaplatíte v eshopu - objednávka byla pozastavena, z důvodu, že není skladem. Přišel dotaz zda nechci jiné zboží?! No u doplnění porcelánové čajové sady si asi nic jiného nevezmu...navíc to měl být dárek k Vánocům a to evidentně nestihnu

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Pomaly dovoz. Zadna komunikace.
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • Stále čekám na zásilku
  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    • S paní jsem byla domluvená na osobním vyzvednutí a přesném čase,Paní nedorazila a když jsem jí po 15 minutách psala jak je na tom tak mi bylo řečeno že onemocněla a že jako kompenzaci mi to doručí její kolegyně. Objednávku jsem zrušila,už jenom ohledně toho že se paní neozvala,pro mě to byla zbytečná cesta ( a to tam semnou čekal ještě jeden pan) oba jsme odjeli z prázdnou

    Reakce obchodu Svět skla & Porcelánu

    Dobrý den,

    velice nás mrzí vzniklá nepříjemnost. Ještě jednou se omlouváme.

    Hezký den

    Klaudia Stoláriková

  • Nedoporučuje obchod

    10 %

    Objednávka mi bohužel zrušena e-shopem.
    Obchod údajně zasílal e-maily, abych si vyzvedla zboží. Nedorazil ani jeden.

    Na moji e-mailovou urgenci s dotazem, kdy si mohu vyzvednout zboží (po 10 dnech po objednání), nereagovali.

    Údajně mi byly zaslány 2 SMS, abych si vyzvedla zboží. Bohužel, zde došlo k mé chybě, kterou přiznávám, telefonní číslo mělo 1 číslici špatně.
    V urgenci však bylo číslo uvedeno správně.

    Po několika e-mailech s obchodem (jen protože jsem dala málo hvězd v hodnocení obchodu - to byl důvod, kdy se e-shop najednou ozval!) mi obchod objednávku zrušil, i když jsem napsala, že o nádobí jsem měla zájem, už vzhledem k času, který jsem věnovala dopisováním si s e-shopem.
    Vzhledem k počtu svých realizovaných objednávek v e-shopech za poslední roky, jsem se bohužel s takto podivným postupem nesetkala.

    Reakce obchodu Svět skla & Porcelánu

    Dobrý den paní Adéla,

    ozvali jsme se Vám na špatné hodnocení protože i přes naše výzvy jste si zásilku neprobrala, tak nás zajímalo proč hodnotíte náš e-shop špatně.

    A na to začala konverzace ohledně toho že Vám nepřišla výzva což jsem se omluvila protože nevím kde se stala chyba a následné zaslala screenshoty výzev v sms a taky screenshot ze systému kde systém zasílá email o tom že Vaše zboží je pro Vás připraveno a máte se domluvit na datume pro vyzvednutí. Mezitím jste řekla že lžeme a o zboží jste měla zájem což je minulý čas. A nepředpokládala jsem že ten zájem stále máte.

    Jak jsem psala v e-mailu nemáme důvod Vám zboží neprodat každého zákazníka si vážíme a snažíme se mu co nejvíc vyhovět. Stala se systémová chyba respektive jste zadala špatné číslo, to se samozřejmě může stát ale je potřeba to řešit s chladnou hlavou a ne obviňovat lidí ze lži a podobně.

    S pozdravem

    Klaudia Stoláriková
    702012892
    www.svetsklaporcelanu.cz